Wie oh wie? Jeans die GEEN pijn doen met zitten :')
vrijdag 14 februari 2025 om 15:22
Ja hallo dames!
Ik heb altijd al een wat 'aanwezigere' buik gehad, maar met de leeftijd komen daar wat extra rolletjes bij
Working on it, maar tot die tijd zou ik toch wel graag uit mijn huidige broekencrisis komen.
Ik heb een aantal nieuwe jeans gekocht, waarbij ik in de winkel echt realistisch heb gekeken en dacht dat ze juist wat aan de ruime kant waren. Maar iedere keer als ik een broek naar kantoor aantrek, word ik al gauw gek omdat het voor mij geen 'zitbroek' is. Het zit nou eenmaal echt te strak.
Dus, wie oh wie heeft de ultieme jeanstips voor mij die echt bedoeld zijn voor mijn lichaam? Stiekem knoopjes open en broeken aan in bad hebben geen permanente oplossing geboden
Vooral mijn buik zit in de weg, maar verder ben ik 'normaal' gebouwd dus niks anders om te camoufleren of andere plekken waar de jeans ruimer moeten zitten. Gewoon een beetje uit verhouding vrees ik.
Ik heb altijd al een wat 'aanwezigere' buik gehad, maar met de leeftijd komen daar wat extra rolletjes bij

Ik heb een aantal nieuwe jeans gekocht, waarbij ik in de winkel echt realistisch heb gekeken en dacht dat ze juist wat aan de ruime kant waren. Maar iedere keer als ik een broek naar kantoor aantrek, word ik al gauw gek omdat het voor mij geen 'zitbroek' is. Het zit nou eenmaal echt te strak.
Dus, wie oh wie heeft de ultieme jeanstips voor mij die echt bedoeld zijn voor mijn lichaam? Stiekem knoopjes open en broeken aan in bad hebben geen permanente oplossing geboden

Vooral mijn buik zit in de weg, maar verder ben ik 'normaal' gebouwd dus niks anders om te camoufleren of andere plekken waar de jeans ruimer moeten zitten. Gewoon een beetje uit verhouding vrees ik.

maandag 17 februari 2025 om 22:29
Nee, is helaas alleen online. Wat ik heb begrepen is dat ze uit de us komen. Vind het ook zeker geen duurdere versie van Shein, Die broeken zijn echt fijne kwaliteitingelke_kepringelke schreef: ↑16-02-2025 08:05Kun je deze broeken ook in fysieke winkels kopen? Getriggerd door deze post ben ik gaan Googlen en zie ik ze vooral bij online winkels en Vinted.
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
maandag 17 februari 2025 om 22:31
Je zou eigenlijk even op trustpilot moeten kijken...
Oh, en ze hebben een heel sterk (maar niet vervelend) elastieken band in de broek zitten rondom de buik. Mijn helaas nog steeds aanwezige post-zwangerschaps-blubberbuikje blijft mooi in bedwang
Oh, en ze hebben een heel sterk (maar niet vervelend) elastieken band in de broek zitten rondom de buik. Mijn helaas nog steeds aanwezige post-zwangerschaps-blubberbuikje blijft mooi in bedwang
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
dinsdag 18 februari 2025 om 00:45
Ik heb deze pas gekocht en zit zooo lekker, heerlijk stretchy: https://www.zalando.nl/only-onlmadison- ... 4-k11.html
Ik heb ook een buikje en vind dat hij mooi afkleed, en ik ben 1,61 (ik zie dat jij ook klein bent), dus heel fijn dat deze in lengtemaat 30 verkrijgbaar is.
Ik heb ook een buikje en vind dat hij mooi afkleed, en ik ben 1,61 (ik zie dat jij ook klein bent), dus heel fijn dat deze in lengtemaat 30 verkrijgbaar is.
dinsdag 18 februari 2025 om 11:35
Dank je wel!! Halara bedoel je dan he? Welke modellen raad je dan aan? Ik ben dan zo bang dat hij bij mijn. middel mooi zit, maar daaronder dan zo'n extra 'rol' benadrukt wordt hahaNolanollie schreef: ↑17-02-2025 22:31Je zou eigenlijk even op trustpilot moeten kijken...
dinsdag 18 februari 2025 om 11:35
Oeh dank je wel! Zit hij dus niet te strak of benadrukt niks 'extra's' ?Drackie schreef: ↑18-02-2025 00:45Ik heb deze pas gekocht en zit zooo lekker, heerlijk stretchy: https://www.zalando.nl/only-onlmadison- ... 4-k11.html

dinsdag 18 februari 2025 om 19:59
dinsdag 4 maart 2025 om 11:33
Okeee bedankt voor deze supertip, hij zit idd heel mooi! Heb 'm in het zwart, en ook dit model in de straight leg versie in het blauw.Drackie schreef: ↑18-02-2025 00:45Ik heb deze pas gekocht en zit zooo lekker, heerlijk stretchy: https://www.zalando.nl/only-onlmadison- ... 4-k11.html
Andere tipjes van mooie en fijne broeken (ook geschikt voor kleine mensjes zoals ik) die ik in de tussentijd bij H&M heb geshopt:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1273019001.html
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0751471102.html
dinsdag 4 maart 2025 om 11:44
Oh ik heb trouwens afgelopen weekend een soort van hack gezien, om tevoorkomen dat de broekspijpen aan de achterkant over de grond slepen als je broek net wat te lang is. Ik ga het proberen uit te leggen:
Er liep een meisje voor me, die had (zo te zien) aan de binnenkant van de broekspijp een veiligheidsspeld gebruikt om hem net wat omhoog te halen en ze had 4-5 kraaltjes aan die speld gedaan, dus op die manier leek het gewoon op een soort van detail/accessoire achterop/onderaan die broekspijp.
Hopelijk kun je het een beetje visualiseren zo! Ik vond het een goed idee, want soms is de broek precies goed met kleine hakjes, maar dan net te lang als je op platte gympen loopt.
Er liep een meisje voor me, die had (zo te zien) aan de binnenkant van de broekspijp een veiligheidsspeld gebruikt om hem net wat omhoog te halen en ze had 4-5 kraaltjes aan die speld gedaan, dus op die manier leek het gewoon op een soort van detail/accessoire achterop/onderaan die broekspijp.
Hopelijk kun je het een beetje visualiseren zo! Ik vond het een goed idee, want soms is de broek precies goed met kleine hakjes, maar dan net te lang als je op platte gympen loopt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in