Een droge woestijn
vrijdag 13 december 2024 om 07:59
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.
Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 2 maart 2025 om 08:33
zondag 2 maart 2025 om 08:46
Gefeliciteerd Frouwke
Bij mijn vrouw staat de "kraan" ook open sinds we swingen. Het is niet dat als we beide seks hebben het vaak gebeurd, naar wel regelmatig, en min of meer onverwacht.
TIjdens de dates word er door de mannen wel specifiek naar toe gewerkt
Bij een date maken we nu het bed op met zo'n ikea antilek onderlaken, en daar een (of twee) lakens/moltens overheen.
Zelf swingen we niet in ons eigen bed. Maar andere koppels maken het bed op met : - laken, anti-doorlek-laken, laken. Als we klaar zijn halen ze er 2 laagjes vanaf, en kunnen ze zelf naar bed :p

Bij mijn vrouw staat de "kraan" ook open sinds we swingen. Het is niet dat als we beide seks hebben het vaak gebeurd, naar wel regelmatig, en min of meer onverwacht.
TIjdens de dates word er door de mannen wel specifiek naar toe gewerkt

Bij een date maken we nu het bed op met zo'n ikea antilek onderlaken, en daar een (of twee) lakens/moltens overheen.
Zelf swingen we niet in ons eigen bed. Maar andere koppels maken het bed op met : - laken, anti-doorlek-laken, laken. Als we klaar zijn halen ze er 2 laagjes vanaf, en kunnen ze zelf naar bed :p
zondag 2 maart 2025 om 09:01
Seks-sieraden.
Een tijdje terug heb ik op de seks-pijler iets gelezen over seks-sieraden.
Ik vind het niet meer terug.
Het blijft door mijn hoofd gaan.
Ik zoek mooie sieraden die tevens tijdens seks gebruikt kunnen worden.
Een minivibrator?
Tepelklemmen?
Maar dan wel stylisch.
Heeft iemand tips of weet iemand nog hoe dat merk heette waarover laats geschreven werd?
Een minivibrator?
Tepelklemmen?
Maar dan wel stylisch.
Heeft iemand tips of weet iemand nog hoe dat merk heette waarover laats geschreven werd?
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 2 maart 2025 om 09:20
Raar, ik kan de post ook niet terugvinden.thanx schreef: ↑02-03-2025 09:01Seks-sieraden.
Een minivibrator?
Tepelklemmen?
Maar dan wel stylisch.
Volgens mij bedoelde diegene deze website:
https://www.sylvie-monthule.com
zondag 2 maart 2025 om 14:44
Wat een goede tip van dat laken - doorleklaken - laken!
ja, hoe het gelukt is.... We hadden een soort date op afstand
Iemand die vanuit zijn huis opdrachtjes gaf aan mij en blijkbaar ben ik daar dusdanig opgewonden van geraakt dat het opeens gebeurde. Ook niet in combinatie met een orgasme ofzo, maar opeeens was mijn man zijn been helemaal ondergesproeid. Ik was er ook helemaal niet mee bezig (eerder wel geweest). Het gebeurde opeens 
Maargoed hier dus geen droge woestijn

ja, hoe het gelukt is.... We hadden een soort date op afstand

Maargoed hier dus geen droge woestijn
dinsdag 4 maart 2025 om 19:47
Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meten diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring?

koettie wijzigde dit bericht op 04-03-2025 19:56
0.30% gewijzigd
dinsdag 4 maart 2025 om 19:50
Passen in de winkel wou ik zeggenKoettie schreef: ↑04-03-2025 19:47Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meren diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring?![]()

Maar dat is niet het antwoord wat je wilt horen, ik heb echt geen flauw benul.....
zaterdag 8 maart 2025 om 13:49
Heb je alleen rvs geprobeerd of ook kunststof? Kunststof lijkt me minder mooi maar is misschien (in het begin) comfortabeler? En minder zwaar.Koettie schreef: ↑04-03-2025 19:47Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meten diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring?![]()
Een man moet er ook aan wennen.
.
vrijdag 14 maart 2025 om 17:43
Ik heb binnenkort weer een date.
Mijn man zei gisteravond opeens: als ik volgende week op kantoor werk, mag je best een keer een van onze vorige dates vragen of ie langs wil komen
Dus gelijk contact opgenomen met iemand en toevallig kon ie
Dus: binnenkort een eerste echte date zonder mijn man. Wel spannend hoor!
Mijn man zei gisteravond opeens: als ik volgende week op kantoor werk, mag je best een keer een van onze vorige dates vragen of ie langs wil komen

Dus gelijk contact opgenomen met iemand en toevallig kon ie

Dus: binnenkort een eerste echte date zonder mijn man. Wel spannend hoor!

vrijdag 14 maart 2025 om 18:37
zaterdag 15 maart 2025 om 08:31
Mijn man vindt het ook spannend, vandaar dat het ook alleen mag met iemand waar we eerder samen mee ge date hebben. Het is toch een risico om iemand in huis te halen die je niet ‘kent’
donderdag 20 maart 2025 om 16:22
Dus vandaag was mijn solo date
Het was echt weer super. Dit was met degene met wie we de eerste date hadden - wie meeleest in het parenclub topic weet hoe extreem nerveus ik was en dat ik daardoor destijds de helft van wat er was gebeurt niet had meegekregen
Nou, deze keer wel hoor!
Jeetje. Ik kan niet anders zeggen dan
.

Jeetje. Ik kan niet anders zeggen dan

vrijdag 21 maart 2025 om 10:12
vrijdag 21 maart 2025 om 11:05
Mijn man keek in het begin ook wel eens maar na mijn eerste solo nooit meer voor hem was dit veel spannender dan om te kijken dus of hij ging de deur uit of bleef beneden wachten.
Later had ik een date met een single man ook nog een stuk jonger dus kon ik ook bij hem thuis seksen en toen ik een keer om 2 uur in de nacht thuiskwam stelde mijn man voor dat ik daar bleef slapen, dat vond hij veiliger dan in de nacht naar huis komen.
In het begin lag de regie bij mij mijn man maar die heb ik langzaam naar mezelf getrokken.
Dit vindt mijn man ook veel leuker en dit geeft ook weer nieuw mogelijkheden om het spannend te houden, soms vind hij bij thuiskomst een briefje met Ik ben bij mijn vriendje of ik laat hem mijn vriendje bellen en laat hem vragen of ik kan komen, of ik trek iets sexy’s aan loop naar beneden en zeg je mag 3x raden wat ik ga doen.
Later had ik een date met een single man ook nog een stuk jonger dus kon ik ook bij hem thuis seksen en toen ik een keer om 2 uur in de nacht thuiskwam stelde mijn man voor dat ik daar bleef slapen, dat vond hij veiliger dan in de nacht naar huis komen.
In het begin lag de regie bij mij mijn man maar die heb ik langzaam naar mezelf getrokken.
Dit vindt mijn man ook veel leuker en dit geeft ook weer nieuw mogelijkheden om het spannend te houden, soms vind hij bij thuiskomst een briefje met Ik ben bij mijn vriendje of ik laat hem mijn vriendje bellen en laat hem vragen of ik kan komen, of ik trek iets sexy’s aan loop naar beneden en zeg je mag 3x raden wat ik ga doen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in