Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
vrijdag 28 februari 2025 om 13:49
Rattengate… dat heb ik gemist, kan iemand in een notendop uitleggen wat er toen speelde? Het klinkt wel spannend

vrijdag 28 februari 2025 om 13:52
Een mogelijk hele stiekeme actie naar Belinda toe waar fotos per ongeluk zijn uitgelekt.
https://radiowereld.nl/shownieuws/2007/ ... attengate/
vrijdag 28 februari 2025 om 15:52
Ah, dank je. Wat een verhaal. Arme Belinda, zij lijkt me een heel lief en leuk mens.Jules schreef: ↑28-02-2025 13:52Een mogelijk hele stiekeme actie naar Belinda toe waar fotos per ongeluk zijn uitgelekt.
https://radiowereld.nl/shownieuws/2007/ ... attengate/
zaterdag 1 maart 2025 om 11:01
Geen roddel want ze vertelt het zelf; Britt Dekker kocht de antwoorden van haar theorie examen.
https://www.nu.nl/achterklap/6347573/br ... swerk.html

Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 1 maart 2025 om 11:03
Lekker veilig.SweetFirefly schreef: ↑01-03-2025 11:01Geen roddel want ze vertelt het zelf; Britt Dekker kocht de antwoorden van haar theorie examen.![]()
zondag 2 maart 2025 om 14:51
woensdag 5 maart 2025 om 19:24
Zo'n stemmetje heeft ze regelmatig vooral als ze de autocue leest.SweetFirefly schreef: ↑05-03-2025 19:13Ligt het aan mijn tv? Bridget heeft bij Boulevard ineens zo’n kleine meisjesstem. Net of ze aan een heliumballon heeft liggen lurken.
Maar mensen gaan voorbij

woensdag 5 maart 2025 om 21:18
Dat was ie sowieso al hoorJules schreef: ↑28-02-2025 13:33Dat zou eigenlijk meer dan terecht zijn. Zonder Belinda geen goede nummers en hoogstwaarschijnlijk ook geen musical.
Als dit waar is van Joop van den ende is het wel een grote (laat ik het netjes houden) flapdrol. Hopelijk komt hier kritiek op om deze vrouw zo buitenspel te zetten.
donderdag 6 maart 2025 om 17:42
Er gebeurt niet veel hier, dus even iets wat ik laatst zag op de Insta van Monique van Andre Hazes. De laatste dag van de vakantie plaatst ze een foto van een thermometer die koorts aangeeft bij kleine Andre. Daarbij schreef ze: hartstikke ziek, gelukkig pas op de laatste dag van de vakantie. En natuurlijk gun je een kind (ook) geen ziekte in z'n vakantie toe, maar omdat ze al vaker gedoe hadden omdat ze buiten vakanties om op reis gingen, vond ik het toch wel typisch. Dat hij de volgende dag niet naar school kan, is blijkbaar minder belangrijk.
donderdag 6 maart 2025 om 18:22
Ik vind dit helemaal geen gekke opmerking. Bovendien past dit beter in het Hazes topic.meisje85 schreef: ↑06-03-2025 17:42Er gebeurt niet veel hier, dus even iets wat ik laatst zag op de Insta van Monique van Andre Hazes. De laatste dag van de vakantie plaatst ze een foto van een thermometer die koorts aangeeft bij kleine Andre. Daarbij schreef ze: hartstikke ziek, gelukkig pas op de laatste dag van de vakantie. En natuurlijk gun je een kind (ook) geen ziekte in z'n vakantie toe, maar omdat ze al vaker gedoe hadden omdat ze buiten vakanties om op reis gingen, vond ik het toch wel typisch. Dat hij de volgende dag niet naar school kan, is blijkbaar minder belangrijk.
donderdag 6 maart 2025 om 20:05
Ik zou het ook zonde van de vakantie vinden als mijn kind precies dan ziek is. Dan heb je meestal leuke plannen gemaakt die niet door kunnen gaan, liever een dagje school missen hoor.meisje85 schreef: ↑06-03-2025 17:42Er gebeurt niet veel hier, dus even iets wat ik laatst zag op de Insta van Monique van Andre Hazes. De laatste dag van de vakantie plaatst ze een foto van een thermometer die koorts aangeeft bij kleine Andre. Daarbij schreef ze: hartstikke ziek, gelukkig pas op de laatste dag van de vakantie. En natuurlijk gun je een kind (ook) geen ziekte in z'n vakantie toe, maar omdat ze al vaker gedoe hadden omdat ze buiten vakanties om op reis gingen, vond ik het toch wel typisch. Dat hij de volgende dag niet naar school kan, is blijkbaar minder belangrijk.
donderdag 6 maart 2025 om 22:28
Misschien is het al ergens genoemd maar hebben jullie meegekregen hoe ze bij Roddelpraat Dieuwertje Blok belachelijk hebben gemaakt? Ik ben echt pissig, van mij mogen die lui direct gecanceld worden.
Is dit de samenleving van nu, waarin zelfs mensen die een ziekte hebben (gehad) of overleden zijn eraan belachelijk worden gemaakt?
En ze hebben een statement geplaatst waarin ze hun excuses aan bieden.. lekker doorzichtig. Walgelijke mannen, echt.
* wat ze hebben gedaan is via Google te vinden, ik wil het hier niet neerzetten.
Is dit de samenleving van nu, waarin zelfs mensen die een ziekte hebben (gehad) of overleden zijn eraan belachelijk worden gemaakt?
En ze hebben een statement geplaatst waarin ze hun excuses aan bieden.. lekker doorzichtig. Walgelijke mannen, echt.
* wat ze hebben gedaan is via Google te vinden, ik wil het hier niet neerzetten.
donderdag 6 maart 2025 om 23:00
Hufterig! En die excuses zijn niks waard. Provoceren is hun handelsmerk.Dreuzel84 schreef: ↑06-03-2025 22:28Misschien is het al ergens genoemd maar hebben jullie meegekregen hoe ze bij Roddelpraat Dieuwertje Blok belachelijk hebben gemaakt? Ik ben echt pissig, van mij mogen die lui direct gecanceld worden.
tsja.....
zaterdag 8 maart 2025 om 16:10
Nou, Aaf heeft het nu officieel bevestigd, zij en Gijs zijn gescheiden: https://www.ad.nl/show/aaf-brandt-corst ... a4a587d36/
zaterdag 8 maart 2025 om 16:41
zaterdag 8 maart 2025 om 17:33
Ja, ik snap het ook wel. Het was soort van al wel duidelijk, maar ze hadden het er gewoon niet over. Hij leven, hun keuze. En nu de storm bij hen zelf hopelijk wat is gaan liggen, bevestigen ze het. En boeit het vrijwel niemand meer, want iedereen wist het eigenlijk al. Zeker als er ook nog kinderen bij betrokken zijn, alleen maar verstandig.Koffieleut123 schreef: ↑08-03-2025 16:41Ik moest meteen denken aan hoe wij dit hier al in augustus hebben besproken. Ik vind het ook heel verstandig en goed dat ze er nu pas over praat. Anders slinger je misschien dingen de ether in die je nog jaren gaan achtervolgen en dat is echt niet zo fijn, ook voor de kinderen niet.
zaterdag 8 maart 2025 om 17:48
ik had het al op FB voorbij zien komen(maar dat is meestal bullcrap) en daarna op YT ;
Op social media gaat het gerucht rond dat de 15-jarige zoon van Kourtney Kardashian (45), Mason Disick, vader zou zijn geworden. Kourtney maakt daar nu korte metten mee in haar Instagram Stories.
De realityster laat weten dat er helemaal niks klopt van de verhalen die rondgaan. 'Ik reageer echt zelden op geruchten over mijzelf of mijn familie, maar dit gaat over mijn kind en het voelt verkeerd om iemand ook maar een seconde te laten denken dat deze leugens ook maar enigszins waar zijn', schrijft Kourtney. 'Dat is niet het geval. Mason heeft geen kind. Deze accounts die zich voordoen als hem zijn dat zeker niet. Ze zijn nep.'
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... r-geworden
Op social media gaat het gerucht rond dat de 15-jarige zoon van Kourtney Kardashian (45), Mason Disick, vader zou zijn geworden. Kourtney maakt daar nu korte metten mee in haar Instagram Stories.
De realityster laat weten dat er helemaal niks klopt van de verhalen die rondgaan. 'Ik reageer echt zelden op geruchten over mijzelf of mijn familie, maar dit gaat over mijn kind en het voelt verkeerd om iemand ook maar een seconde te laten denken dat deze leugens ook maar enigszins waar zijn', schrijft Kourtney. 'Dat is niet het geval. Mason heeft geen kind. Deze accounts die zich voordoen als hem zijn dat zeker niet. Ze zijn nep.'
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... r-geworden
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 10 maart 2025 om 13:39
Saskia Belleman is vandaag in de rechtbank om de rechtszaak rondom Samantha de Jong (Barbie) te volgen. Sinds januari staat Samantha onder curatele om haar te beschermen. Deze zaak gaat over 5 personen die haar zouden hebben uitgebuit. Zo zou ze zijn gedwongen om sekswerk te doen en zou zij zijn mishandeld.
Heftig wat er allemaal boven water komt! Samantha is volgens mij heel kwetsbaar en ik hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Heftig wat er allemaal boven water komt! Samantha is volgens mij heel kwetsbaar en ik hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in