Grote Gezinnen, Grote Vakanties
donderdag 9 januari 2025 om 13:31
Praat mee over het nieuwe realityprogramma van Mediawan Skyhigh (voorheen Skyhigh tv, bekend van oa Een huis vol)
Grote Gezinnen, Grote Vakanties volgt vijf grote gezinnen tijdens de zomervakantie.
Kijk, huiver, lach, huil, verbaas je enz.
Blijf netjes. Geen negatief commentaar op kinderen.
De gezinnen:

Elke Maandag om 20:30 uur, 10 afleveringen lang te zien, bij SBS6.
Grote Gezinnen, Grote Vakanties volgt vijf grote gezinnen tijdens de zomervakantie.
Kijk, huiver, lach, huil, verbaas je enz.
Blijf netjes. Geen negatief commentaar op kinderen.
De gezinnen:

Elke Maandag om 20:30 uur, 10 afleveringen lang te zien, bij SBS6.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
dinsdag 25 februari 2025 om 14:47
Hij vroeg iets, wat weet ik niet meer, erover aan zijn vader. Vader gaf bij het antwoord niet aan dat dino's al uitgestorven zijn. Hij zei alleen zoiets van als ik houd niet van geschiedenis.krulllenbol schreef: ↑25-02-2025 11:17Misschien had ik niet goed opgelet. Maar ik kreeg het idee dat er een jongetje was die niet wist dat de Dino’s waren uitgestorven. Wel leuk voor dat kleintje, je zag hem echt genieten.
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 25 februari 2025 om 15:37
Die twee ouders zijn constant alleen maar aan het 'stressen en redderen' zonder enig oog voor (de noden van) hun kinderen. Dat jongetje zat gewoon naast vader in de auto en werd op deze manier zowat de mond gesnoerd ipv dat het een leuk gesprekje werd over iets waar hij interesse in heeft.
dinsdag 25 februari 2025 om 16:56
Braylon of zo?krulllenbol schreef: ↑25-02-2025 11:17Misschien had ik niet goed opgelet. Maar ik kreeg het idee dat er een jongetje was die niet wist dat de Dino’s waren uitgestorven. Wel leuk voor dat kleintje, je zag hem echt genieten.
Volgens mij bedoelde hij dat er niet overal dinosauriërs voorkwamen, vroeger. En vroeg zijn vader er meer over, maar die heeft die interesse niet. Dus wist het niet.
Ik vind het altijd leuk als een kind ergens in geïnteresseerd is, dat ze dat ook echt van die feitjes op opnoemen en de namen kennen.
Hier wist er eentje op 4 jarige leeftijd al die Pokémon. (Ook not my cup of tea)
Je kon't altaid nog bakker worre
dinsdag 25 februari 2025 om 21:13
Ik ga er wel van uit dat dit format door een redactie/producent bedacht is. En ook wie welke vakantie gaat ondernemen. Dat vind ik niet zo raar.krulllenbol schreef: ↑24-02-2025 23:16Ooooh eerst die pan, bijna op de tenen van het meisje. En dan dat kleintje dat zo van de bank afvalt.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze deze vakantie zelf hebben uitgekozen. Ik denk echt dat een redacteur dit heeft bedacht. En dat rijden in die camper geeft haar alleen maar stress. Moe en uitgeput en daarna weer koken.
Volgens mij is Roxanne de enige die zich ook heeft ontspannen in de vakantie.
Wat ik dan wel schandalig vindt is dat zo'n redactie dan niet als voorwaarde stelt dat het wel allemaal veilig moet gebeuren. Chaos ziet zo'n redactie (en wij) natuurlijk graag maar doe het dan @#€_&-+ wel veilig.
Die kinderen in die rijdende camper zonder gordels. Echt schandalig. Niet alleen van de ouders maar ook van de makers van het programma.
Ga ik over nadenken.
woensdag 26 februari 2025 om 10:59
nou je kunt als ouders natuurlijk ook voorwaarden stellen, aan het programma maar ook aan je eigen kinderen. Dat los rondlopen in de camper, dat ene jongetje die met stoeltje en al van de bank af flikkerde en vader niet eens stopte met rijden. Daar ben je echt zelf bij dat je dat laat gebeuren.Polo schreef: ↑25-02-2025 21:13Ik ga er wel van uit dat dit format door een redactie/producent bedacht is. En ook wie welke vakantie gaat ondernemen. Dat vind ik niet zo raar.
Wat ik dan wel schandalig vindt is dat zo'n redactie dan niet als voorwaarde stelt dat het wel allemaal veilig moet gebeuren. Chaos ziet zo'n redactie (en wij) natuurlijk graag maar doe het dan @#€_&-+ wel veilig.
Die kinderen in die rijdende camper zonder gordels. Echt schandalig. Niet alleen van de ouders maar ook van de makers van het programma.
Ik vind de moeder overigens ook alleen maar negatief ( ze zei ook iets van jemig wat een geblèr van jullie, verschrikkelijk) en toen bedacht ik me dat ze volgens mij hartstikke overspannen en overal bang voor is. Snap ik wel, zou ik ook worden van zoveel kinderen, hier in Nederland al, maar het komt over alsof ze echt nergens over nagedacht hebben.
woensdag 26 februari 2025 om 12:53
Deze gezinnen zijn de dupe van de geldzucht van sbs. De gezinnen kunnen het inkomen of gratis vakantie (geen idee wat ze hiervoor krijgen) goed gebruiken en hebben niet in de gaten gehad dat een zender als sbs 6 niet het beste uitzendt. Tenminste zo komt het op mij over.
Eigenlijk zou de kinderbescherming moeten ingrijpen. Kinderen kiezen niet voor deze tv. Bij een huis vol is er nog sprake van integere uitzending maar dit?
Eigenlijk zou de kinderbescherming moeten ingrijpen. Kinderen kiezen niet voor deze tv. Bij een huis vol is er nog sprake van integere uitzending maar dit?
woensdag 26 februari 2025 om 19:56
Daar ben ik het mee eens, hier heerst negatief enorm. Erg jammer, dat maakt het programma minder leuk.
Dezelfde makers, andere zender.
Ik weet niet of het programma de vakanties betaalt. Of een vergoeding geeft, die zelf kunnen besteden.
Met een voetbalteam naar Curaçao all in, dat kost wel ietsje meer, dan dat huisje in Duitsland met de nachtbus.
En dan nog de extra's die er bij komen, entree attractiepark.
Eten, iets van zooi kopen in prullaria shop bij park. Snorkelen met duik instrumenten, buggy ride, betaal strand. Een simpel ijsje, maar dan duurder en x heel veel kinderen.
Dezelfde makers, andere zender.
Ik weet niet of het programma de vakanties betaalt. Of een vergoeding geeft, die zelf kunnen besteden.
Met een voetbalteam naar Curaçao all in, dat kost wel ietsje meer, dan dat huisje in Duitsland met de nachtbus.
En dan nog de extra's die er bij komen, entree attractiepark.
Eten, iets van zooi kopen in prullaria shop bij park. Snorkelen met duik instrumenten, buggy ride, betaal strand. Een simpel ijsje, maar dan duurder en x heel veel kinderen.
dinsdag 4 maart 2025 om 00:42
Ze had over alles wel iets langer kunnen nadenken , ook over anticonceptie bijv. Die vrouw kan dat allemaal niet aan . Beetje vervelend wel , vooral voor de kinderen .
Nu zat ze kip te snijden in 40 graden in een tempo dat het vlees vanzelf weer tot leven komt .
woensdag 5 maart 2025 om 10:28
Maar ik snap het ook gewoon niet.poohtjesschrijft schreef: ↑04-03-2025 00:42Ze had over alles wel iets langer kunnen nadenken , ook over anticonceptie bijv. Die vrouw kan dat allemaal niet aan . Beetje vervelend wel , vooral voor de kinderen .
Nu zat ze kip te snijden in 40 graden in een tempo dat het vlees vanzelf weer tot leven komt .
Ze had graag willen bbqen enzo.
Hoezo kan dat niet?
Hij bakt het vlees, zij stopt ondertussen wat groente en brood in de kinderen, vlees erbij en klaar.
Is in mijn ogen echt zoveel simpeler dan koken in 2 campers...
woensdag 5 maart 2025 om 21:39
Dochter wil paarden fokken.
Voice over: fokken zit in de familie, zullen we maar zeggen.
Ook al heb je veel kinderen, er zijn wel namen genoeg die je kunt kiezen, zodat het niet teveel op elkaar lijkt.
Davy en Levi. Of het is uit praktisch oogpunt gekozen: dat er meer komen, als je roept.
En die kip bij 42⁰ buiten snijden.
Voice over: fokken zit in de familie, zullen we maar zeggen.
Ook al heb je veel kinderen, er zijn wel namen genoeg die je kunt kiezen, zodat het niet teveel op elkaar lijkt.
Davy en Levi. Of het is uit praktisch oogpunt gekozen: dat er meer komen, als je roept.
En die kip bij 42⁰ buiten snijden.
woensdag 5 maart 2025 om 21:40
Ik dacht dat ze bbq op het strand bedoelde.debuurvrouw schreef: ↑05-03-2025 10:28Maar ik snap het ook gewoon niet.
Ze had graag willen bbqen enzo.
Hoezo kan dat niet?
Hij bakt het vlees, zij stopt ondertussen wat groente en brood in de kinderen, vlees erbij en klaar.
Is in mijn ogen echt zoveel simpeler dan koken in 2 campers...
donderdag 6 maart 2025 om 10:23
Wij hebben zelf een aanrijding gehad met een gehuurde camper en maar 1 kind die veilig in zijn eigen autostoel zat.
Vreselijk onverantwoord om zo met 2 campers op pad te gaan.
Elke keer als wij op pad gingen moesten we een lijst nakijken dat alles in de kastjes en dicht zat. Alle ramen gesloten etc. Je ziet bij hun gewoon die deuren open en dicht gaan….(niet de deur naar buiten)
Maar goed als je de campers huurt in Spanje en de taal niet spreekt zul je ook niet veel meegekregen hebben van alle advies.
Vreselijk onverantwoord om zo met 2 campers op pad te gaan.
Elke keer als wij op pad gingen moesten we een lijst nakijken dat alles in de kastjes en dicht zat. Alle ramen gesloten etc. Je ziet bij hun gewoon die deuren open en dicht gaan….(niet de deur naar buiten)
Maar goed als je de campers huurt in Spanje en de taal niet spreekt zul je ook niet veel meegekregen hebben van alle advies.
maandag 10 maart 2025 om 22:03
Nou Sander heeft zijn excuses aangeboden. Dat siert hem wel.
Ik zou niet meer meegaan, als ik hem was.
Vader Nijenhuis had weer een scheldwoord, niet mijn favoriete gezin.
Jammer dat we van Ipenburg eigenlijk niks zagen en de terugvlucht van oa Huisraad. Dat lijkt me echt horror. Bijna iedereen baalt, plus wat vermoeidheid, dat moet een drama zijn.
Volgens mij is het programma niet zo'n succes, ik ben benieuwd of er een tweede seizoen zal komen.
Ik zou niet meer meegaan, als ik hem was.
Vader Nijenhuis had weer een scheldwoord, niet mijn favoriete gezin.
Jammer dat we van Ipenburg eigenlijk niks zagen en de terugvlucht van oa Huisraad. Dat lijkt me echt horror. Bijna iedereen baalt, plus wat vermoeidheid, dat moet een drama zijn.
Volgens mij is het programma niet zo'n succes, ik ben benieuwd of er een tweede seizoen zal komen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in