Wie is de Mol? 2025
donderdag 14 november 2024 om 10:29
We mogen weer!
Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx zijn de kandidaten in het 25e seizoen van Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken reist met hen af naar Cambodja, een land vol eeuwenoude tradities en verborgen verhalen. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start meteen in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet? Eén ding is zeker: dit seizoen begint met een onverwachte wending waardoor zelfs de Mol voor een gigantische uitdaging komt te staan.
Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx zijn de kandidaten in het 25e seizoen van Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken reist met hen af naar Cambodja, een land vol eeuwenoude tradities en verborgen verhalen. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start meteen in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet? Eén ding is zeker: dit seizoen begint met een onverwachte wending waardoor zelfs de Mol voor een gigantische uitdaging komt te staan.

zaterdag 8 maart 2025 om 22:33
Wij zeiden ook idd prachtig! Stijn ook leuk, zie ik online dan weer wat commentaar op. ja, Gerda, voor jou is dat gek.
Maar hij is creatief, dat blijkt maar weer, en niet standaard gekleed. Vond de meesten er mooi uitzien.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 8 maart 2025 om 22:41
"Nora, zelf moslim, vertelt aan Splinter dat religie de ware reden was om zich afzijdig te houden van de godendans. “Kijk, het (Cambodja, red.) is een heel religieus land met vele goden. Dat respecteer ik”, begint ze, waarna ze vervolgt: “Onderdeel van moslim zijn is dat je in één God gelooft en ik merkte bij die godendans dat het niet oké voelde. Ik zag mezelf ook niet echt in die kleding waar je benen en armen te zien zijn. Ik moet wel een beetje trouw blijven aan mezelf.”
zaterdag 8 maart 2025 om 23:00
zaterdag 8 maart 2025 om 23:12
Ik vind Stijn heel leuk.
Alleen vind ik wel dat hij als mol erg geholpen is door de nepmollen tijdens de opdrachten.
Vaak hoefde hij alleen maar dingen te bevestigen.
En dat lag niet aan een slechte mol zijn, maar aan de medemollers. Jammer.
Wat ik ook jammer vond was de opdracht waarbij ze evenwicht moesten bewaren voor drie minuten, waarbij iedereen dacht( ook thuis) dat Sophie als eerste uit balans raakte. Maar in werkelijkheid was Stijn dus al af. Maar dat zagen we dus niet in beeld, er werd gewoon met de opdracht doorgegaan(ik weet even niet hoe ik het moet uitleggen)
En dat met die foto vond ik vergezocht.
Zo, genoeg gemopperd, op naar de Vlaamse Mol!
( En nogmaals: aan Stijn lag het niet)
Alleen vind ik wel dat hij als mol erg geholpen is door de nepmollen tijdens de opdrachten.
Wat ik ook jammer vond was de opdracht waarbij ze evenwicht moesten bewaren voor drie minuten, waarbij iedereen dacht( ook thuis) dat Sophie als eerste uit balans raakte. Maar in werkelijkheid was Stijn dus al af. Maar dat zagen we dus niet in beeld, er werd gewoon met de opdracht doorgegaan(ik weet even niet hoe ik het moet uitleggen)
zaterdag 8 maart 2025 om 23:48
Hier legt ie alles uit over zijn kledij: https://www.vogue.nl/cultuur/voices/sti ... nale-look/
zondag 9 maart 2025 om 00:04
Nieuwe video's op YT:
Verborgen aanwijzingen naar de Mol: https://www.youtube.com/watch?v=yKj6kgw ... oustonVEVO
Alle Molacties van Stijn: https://www.youtube.com/watch?v=yFKghjO ... isdeMol%3F
Extra Molactie: De Mol bereidt zich voor op een leugendetectortest: https://www.youtube.com/watch?v=zGJqRTN ... isdeMol%3F
Verborgen aanwijzingen naar de Mol: https://www.youtube.com/watch?v=yKj6kgw ... oustonVEVO
Alle Molacties van Stijn: https://www.youtube.com/watch?v=yFKghjO ... isdeMol%3F
Extra Molactie: De Mol bereidt zich voor op een leugendetectortest: https://www.youtube.com/watch?v=zGJqRTN ... isdeMol%3F
zondag 9 maart 2025 om 07:21
Had het goed, maar zat wel pas op hem na aflevering 4 of 5. Zeer leuke Mol en zeer leuk persoon.
Maaike vond ik ook erg leuk als kandidaat en Roos irriteerde me heel erg maar denk dat dat haar bedoeling was om mollerig en beetje onwetend te spelen als ik haar zo hoorde gisteren en ze heeft er mee gewonnen en zij was de enige die echt op Stijn zat.
Maaike vond ik ook erg leuk als kandidaat en Roos irriteerde me heel erg maar denk dat dat haar bedoeling was om mollerig en beetje onwetend te spelen als ik haar zo hoorde gisteren en ze heeft er mee gewonnen en zij was de enige die echt op Stijn zat.
zondag 9 maart 2025 om 07:41
Ja, hier sluit ik me na het zien van de beelden gisteren wel bij aan. Even voorop gesteld: ik vind Stijn een hele leuke/fijne en brutale mol en ik ben ook wel blij dat ik het weer goed had ( want ik heb toch graag gelijk ) maar ik vind dat de productie wel erg geholpen heeft. Bij de veilingopdracht vooral, echt niet leuk want zo had Nora eigenlijk al geen kans om te winnen. Ook raar dat een opdracht nog gewoon door gaat terwijl Stijn de grond al had geraakt, zodat de schuld naar Sophie gaat? Beetje discutabel wel.kiddootje schreef: ↑08-03-2025 23:12Ik vind Stijn heel leuk.
Maar wie er nog het meest geholpen heeft Stijn buiten schot te houden is Roos. Die dus echt bewust vanaf minuut een heeft lopen saboteren om maar zoveel mogelijk mensen op haar te krijgen. De groep is er massaal in getrapt.
Zo is de laagste pot ooit toch wel wat geflatteerd, ook dankzij de veilingopdracht maar desondanks vond ik Stijn wel een leuke en goede mol en ook een fijne deelnemer.
Ik kwam hem vooral op het spoor ( denk in aflevering 3? ) door de biechten en het feit dat hij steeds op de juiste plek stond. Ik hoorde echt zijn taalgebruik in de biecht. Ik twijfelde wel even nadat hij bij wie van de drie in mijn ogen op de verkeerde positie ging zitten, daar had ik nog wel een uitleg op gewild. Waarom het risico nemen dat ze toch voor een ander kiezen en dus geld winnen? Ik denk dat Bridget daar toch een rol in speelde, ze vertrouwde Stijn blind en als hij haar mee kreeg ging de rest vanzelf mee. En zo ging het dus.
Aardig seizoen maar matige opdrachten. Wel hele leuke kandidaten en een hele leuke en grappige mol. Geen ubermol zoals Jan maar wel gewoon echt een hele goede mol, zeker gezien het feit dat hij nul voorbereiding had.
Wat trouwens het nut was van die briefing achter Maaike die de test zat te maken ontging mij even?
I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things.
zondag 9 maart 2025 om 07:54
Klopt, dat is zeker niet nieuw. Maar Roos trok het wel echt naar een next level vond ik en dat was wel irritant om naar te kijken. En ja het mag hoor, zo is het spel, maar Stijn heeft daar zeker wel profijt van gehad. Niet alleen qua pot maar ook qua verdenkingen van de rest.
Ik verbaas me nog het meest dat de groep er in getrapt is. Geen mol die vanaf minuut 1 al zo opzichtig durft te mollen waar iedereen bij staat.

zondag 9 maart 2025 om 08:32
zondag 9 maart 2025 om 08:33
zondag 9 maart 2025 om 08:43
Ik zat er grandioos naast. Vol op Maaike
Nu, na de uitslag van gisteren en het zien van de mollenacties, denk ik echt: waarom? Hoe kon ik het niet zien!?
Maar wat een leuke mol die Stijn en wat heeft hij het goed gedaan zonder enige voorbereiding!
Roos het het de mol zeker makkelijker gemaakt, dat is natuurlijk het risico wat je neemt met dat opzichtige gemol. Maar ja, er trappen toch kandidaten in.

Maar wat een leuke mol die Stijn en wat heeft hij het goed gedaan zonder enige voorbereiding!
Roos het het de mol zeker makkelijker gemaakt, dat is natuurlijk het risico wat je neemt met dat opzichtige gemol. Maar ja, er trappen toch kandidaten in.
zondag 9 maart 2025 om 08:52
Ja, er komt weer zo'n jubileum seizoen in september. Net als toen in Italie waar Jeroen de mol was. Ik heb daar zeker zin in. Hopelijk weer met oud kandidaten ( ik wil Olcay terug ).
zondag 9 maart 2025 om 08:54
Dat Roos zo liep te mollen was voor mij juist een reden om haar niet te verdenken omdat we als kijker wisten dat de Mol als een van zijn opdrachten had gekregen: 'wees onopvallend'. Daarom viel ze voor mij af. Ook dat het verstoppen van die servetten zo duidelijk in beeld was gebracht betekende voor mij dat zij de mol niet was (weer: te opvallend). En ik zag toen meteen aan Stijn dat hij dacht: 'Oeh dat is handig, zij haalt voor mij de kolen uit het vuur'.
Had ik al gezegd dat Roos echt rete-irritant bezig was?
Had ik al gezegd dat Roos echt rete-irritant bezig was?
zondag 9 maart 2025 om 08:58
Ik sta er ook van te kijken dat er zoveel kandidaten in trappen. Waarschijnlijk is het als je mee doet toch heel anders dan als je kijkt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in