Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
maandag 10 maart 2025 om 15:06
Over Linda de Mol:
"Toch verschijnen De Mol en Rietbergen binnenkort waarschijnlijk niet samen op een rode loper. ,,Dan gaat het zo snel over ons. En ik denk dat ik Jeroen daar ook geen plezier mee doe. Ik denk dat hij het fijner vindt om te wachten tot ik thuis ben”, aldus de 60-jarige De Mol." (Bron: AD)
Ons ook niet Linda, ons ook niet. Laat die rat maar thuis.
"Toch verschijnen De Mol en Rietbergen binnenkort waarschijnlijk niet samen op een rode loper. ,,Dan gaat het zo snel over ons. En ik denk dat ik Jeroen daar ook geen plezier mee doe. Ik denk dat hij het fijner vindt om te wachten tot ik thuis ben”, aldus de 60-jarige De Mol." (Bron: AD)
Ons ook niet Linda, ons ook niet. Laat die rat maar thuis.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
maandag 10 maart 2025 om 15:09
maandag 10 maart 2025 om 15:10
Dit soort dingen wil ik eigenlijk niet volgen, word er droevig van.Krulliebollie73 schreef: ↑10-03-2025 14:30Er werd ook in een tweet van saskia Belleman geschreven dat haar huidige partner ( Robbie) haar ook uitgebuit zou hebben.
Hopelijk is er iemand die haar goed in de gaten houdt.
maandag 10 maart 2025 om 18:52
maandag 10 maart 2025 om 21:14
Ik werd vooral droevig van de verslaglegging van de Telegraaf zelf. (Niet door Saskia). Daar ging het vooral over dat Samantha liegt en dat ze het zelf wilde. Walgelijke journalistiek en schadelijk voor slachtoffers. Hou het gewoon neutraal.
dinsdag 11 maart 2025 om 08:36
Het artikel in de Telegraaf is ook van de hand van Saskia Belleman en daarin wordt weergegeven wat de verdachten zeiden, en die zaten nogal op het pad dat ze het allemaal zelf wilde. Dat komt omdat ze bij de eerste zittingsdag de verklaringen van Samantha met de verdachten hebben doorgenomen en de verdachten daarop hebben kunnen reageren. En dit zijn gewoon de verklaringen van de verdachten, dus een weergave van wat op zitting is gebeurd. Dus ik snap niet helemaal wat er zo walgelijk is aan de journalistiek van de Telegraaf in dit geval?
dinsdag 11 maart 2025 om 08:41
1 of 2 van de verdachten heeft ook een relatie met Samantha gehad en de dame van de verdachte was jaloers. Het lijkt er op dat ze allemaal hetzelfde denknivo hebben, dus in hun ogen wilde ze het vast ook zelf. Niet door hebben dat het misbruik en manipulatie is. Denk ik.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 11 maart 2025 om 09:03
Ik vond het wel treffend dat gisteren bij Boulevard werd gezegd dat Samantha 15 jaar later geboren had moeten worden .... Vroeger stonden programmamakers te juichen wanneer ze iemand aan boord hadden met psychische klachten, want dat ging gegarandeerd smeuïge tv opleveren. Treurige werkwijze.
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
dinsdag 11 maart 2025 om 09:12
Nou dat is nu 15 jaar later nog steeds zo, misschien nog wel erger nu Henk&Ingrid overal op facebook alles wat ze denken intikken en op enter drukken.Morgan-Salander schreef: ↑11-03-2025 09:03Ik vond het wel treffend dat gisteren bij Boulevard werd gezegd dat Samantha 15 jaar later geboren had moeten worden .... Vroeger stonden programmamakers te juichen wanneer ze iemand aan boord hadden met psychische klachten, want dat ging gegarandeerd smeuïge tv opleveren. Treurige werkwijze.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:14
VGM1980 schreef: ↑11-03-2025 08:411 of 2 van de verdachten heeft ook een relatie met Samantha gehad en de dame van de verdachte was jaloers. Het lijkt er op dat ze allemaal hetzelfde denknivo hebben, dus in hun ogen wilde ze het vast ook zelf. Niet door hebben dat het misbruik en manipulatie is. Denk ik.
Hoe verzin je dit nou? Ze zou het zelf zó gewild hebben dat zij geen cent wilde van de opbrengst? Deze kerels hebben in totaal 6 vrouwen uitgebuit, dat deden ze vast niet per ongeluk hoor.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/494421 ... per-dag-op
•
dinsdag 11 maart 2025 om 09:26
Frizz schreef: ↑11-03-2025 09:14Hoe verzin je dit nou? Ze zou het zelf zó gewild hebben dat zij geen cent wilde van de opbrengst? Deze kerels hebben in totaal 6 vrouwen uitgebuit, dat deden ze vast niet per ongeluk hoor.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/494421 ... per-dag-op
Whuuuuutttt...ik zeg helemaal nergens dat ze het zelf wilde. Niet okay om dit mij in de schoenen te schuiven.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:35
Maar was dat wel duidelijk, dat ze psychische klachten had, voor Oh Oh Cherso begon?Morgan-Salander schreef: ↑11-03-2025 09:03Ik vond het wel treffend dat gisteren bij Boulevard werd gezegd dat Samantha 15 jaar later geboren had moeten worden .... Vroeger stonden programmamakers te juichen wanneer ze iemand aan boord hadden met psychische klachten, want dat ging gegarandeerd smeuïge tv opleveren. Treurige werkwijze.
Zij was toen vooral een gangmaker die veel te veel dronk. Veel later kwamen haar problemen pas naar boven, toen ze moeder werd?
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 11 maart 2025 om 09:46
Of de programmamakers het wisten, dat weet ik niet. Maar ik kan mij nog goed herinneren - want ik keek ook al haar realities - dat ze in het ziekenhuis rond liep en bij 1 afdeling tegen haar moeder zei ' weet je nog dat ik hier ook zat, omdat ik spoken zag'.Maleficent schreef: ↑11-03-2025 09:35Maar was dat wel duidelijk, dat ze psychische klachten had, voor Oh Oh Cherso begon?
Zij was toen vooral een gangmaker die veel te veel dronk. Veel later kwamen haar problemen pas naar boven, toen ze moeder werd?
Maar ik denk als jonge meid dat het überhaupt helemaal niet goed is om zo in de bekendheid te komen (en al helemaal niet op deze manier). Het was destijds heel heftig, met fans die voor hun deur stonden en zodra ze naar buiten kwam ze op haar af kwamen. Ze had geen privacy meer, dat kan mentaal niet goed voor je zijn. Dan hangt het ook nog af van je persoonlijkheid en je omgeving, denk ik.
dinsdag 11 maart 2025 om 09:54
Dat ben ik wel met je eens, het was een gekkenhuis rondom deze jonge mensen.
Ik heb nooit haar series gekeken dus ik heb die opmerking gemist...
Ik keek wel het 1e seizoen van Cherso en daar viel het niet op dat er wat mis zou zijn. Ik kan me voorstellen dat als de makers geen achtergrondcheck hebben gedaan, en afgegaan zijn op de casting dagen, dat ze gekozen is omdat ze de Nederlandse Snooki zou zijn. Want het is natuurlijk wel gebaseerd op Jersey Shore.
Al met al is het heel erg triest hoe haar leven verder is gegaan. Ook voor haar kinderen.
Ze zou eigenlijk het beste af zijn als ze beschermd zou wonen.
Ik heb nooit haar series gekeken dus ik heb die opmerking gemist...
Ik keek wel het 1e seizoen van Cherso en daar viel het niet op dat er wat mis zou zijn. Ik kan me voorstellen dat als de makers geen achtergrondcheck hebben gedaan, en afgegaan zijn op de casting dagen, dat ze gekozen is omdat ze de Nederlandse Snooki zou zijn. Want het is natuurlijk wel gebaseerd op Jersey Shore.
Al met al is het heel erg triest hoe haar leven verder is gegaan. Ook voor haar kinderen.
Ze zou eigenlijk het beste af zijn als ze beschermd zou wonen.
dinsdag 11 maart 2025 om 10:13
Weet ik niet, op tv niks van gemerkt toen. Geen idee hoe die screening is.Maleficent schreef: ↑11-03-2025 09:35Maar was dat wel duidelijk, dat ze psychische klachten had, voor Oh Oh Cherso begon?
dinsdag 11 maart 2025 om 10:18
Nee zo bedoel ik het ook niet, ik vind het nogal een stelling die bij RTL Boulevard wordt gemaakt. Dat programmamakers vroeger juichten als ze wisten dat iemand psychisch niet in orde was, want mooie tv. Ik vraag me af of de makers van Oh Oh Cherso veel verder gekeken hebben dan een paar casting dagen.
dinsdag 11 maart 2025 om 10:23
Ach kom nou. Voor die lui was Barbie een verdienmodel. Ze wisten dondersgoed waar ze mee bezig waren. Ze lieten haar dag en nacht werken voor geld. Ze hebben haar bewust geïsoleerd en bedreigd, onder invloed gehouden en mishandeld. Denk je nou echt dat Barbie daar zelf vol overgave en willens en wetens voor zou kiezen?VGM1980 schreef: ↑11-03-2025 08:411 of 2 van de verdachten heeft ook een relatie met Samantha gehad en de dame van de verdachte was jaloers. Het lijkt er op dat ze allemaal hetzelfde denknivo hebben, dus in hun ogen wilde ze het vast ook zelf. Niet door hebben dat het misbruik en manipulatie is. Denk ik.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in