Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
maandag 10 maart 2025 om 11:54
Dat is idd wel leuk zo spontaan. Maar ook ongemakkelijk als je hem nu steeds tegen blijft komen misschien?Pupke schreef: ↑10-03-2025 11:44Ik kruip weer onder de mee lees steen vandaan![]()
Maar dit valt mij ook op hoor! Ik heb sinds een week weer Tinder en ze willen allemaal kamperen creperen, veel reizen, backpacken etc etc.. Ik reis vooral graag van mijn werk naar huis![]()
Anyway ik had zaterdag 'spontaan' een date! Ik was donderdag een match en vrij snel kwamen we erachter dat we bij dezelfde sportschool sporten, verder niet zoveel bijzonders meer en ik ging zaterdag sporten. Hoor ik ineens 'Hé Pupke!' Was dat mijn tindermatchEven gekletst en afgesproken om smiddags een drankje te doen op het terras. Het was op zich leuk maar ik werd niet enthousiast van hem maar dat was mijn eerste date weer sinds tijden. Ik vond het wel fijn om hem zo spontaan te ontmoeten, als je afspreekt vind ik altijd zo zenuwslopend. Verder is het heel stil op de app... Misschien dat ik tzt wel Breeze aanslinger na alle positieve verhalen hier. En ik ga nu ook weer wat actiever meeschrijven!
Het valt mij ook op dat het vrij stil idd op de apps, op allemaal eigenlijk..
En ook maar weinig succes verhalen, af en toe eens, maar bijna niks is blijvend..
maandag 10 maart 2025 om 13:28
maandag 10 maart 2025 om 17:44
Dat zal ook schelen maar ik ervaar het al langer..
Heb net weer een maand lexa erop zitten, en het heeft geen matches opgeleverd
Ook op bumble daarvoor niet..
maandag 10 maart 2025 om 17:46
maandag 10 maart 2025 om 18:22
Mimali schreef: ↑10-03-2025 11:54Dat is idd wel leuk zo spontaan. Maar ook ongemakkelijk als je hem nu steeds tegen blijft komen misschien?
En ook maar weinig succes verhalen, af en toe eens, maar bijna niks is blijvend..
Hier nog altijd een succesverhaal hoor
We genieten nog steeds van de liefde!
maandag 10 maart 2025 om 18:39
Wat fijn! En van harte gegund!Kitty30plus schreef: ↑10-03-2025 18:22Hier nog altijd een succesverhaal hoor
We genieten nog steeds van de liefde!![]()
Maar ik denk wel een speld in de hooiberg..
Ben al een jaar of 10 single, wel een fwb , wat dates en een beginnende relatie gehad een paar maanden .. maar ik vind het lastig om er nog in te blijven geloven..
maandag 10 maart 2025 om 20:02
Nagenoeg alle stellen om mij heen kennen elkaar via een app. Ja, er zijn eerst een aantal kikkers gekust, maar ik ken toch echt heel veel succesverhalen hoor

maandag 10 maart 2025 om 20:09
Wat lief!
En ik zat ook altijd in dezelfde situatie hoor. Aan fwbs deed ik niet, niks voor mij.
Ik geloofde er ook niet echt meer in en ging met een compleet andere mindset daten en toen kwamen er veranderingen.
En met mijn huidige vriend merkte ik vooral dat alles vanaf de 1e date heel anders ging dan normaal.
maandag 10 maart 2025 om 21:08
Hier inmiddels 11 jaar single
Datingsites achter mij gelaten. Geen fwb, paar dates in 2018 gehad. Soms jeukt het als ik andere erover hoor. Maar geef er niet meer aan toe. Ik doe het niet goed op die sites.
Hoop heb ik nog niet opgegeven, maar hoop hem in het wild tegen te komen.
En niet meer afgewezen te worden op een foto dan wel tekst, maar gewoon leuk om wie ik ben.
maandag 10 maart 2025 om 21:39
Ik denk dat dat ook mijn struikelblok is, dat ik het niet goed doe op sites..Julia_20 schreef: ↑10-03-2025 21:08Hier inmiddels 11 jaar single
Datingsites achter mij gelaten. Geen fwb, paar dates in 2018 gehad. Soms jeukt het als ik andere erover hoor. Maar geef er niet meer aan toe. Ik doe het niet goed op die sites.
Hoop heb ik nog niet opgegeven, maar hoop hem in het wild tegen te komen.
En niet meer afgewezen te worden op een foto dan wel tekst, maar gewoon leuk om wie ik ben.
Ik hoor vaak van anderen hoe kan het dat jij al zolang alleen bent..
Bij mij wisselt het ook, vind het best prima alleen maar ik zou ook heel graag die aanvulling willen..een maatje om alles mee te delen..
maandag 10 maart 2025 om 22:35
Attraverso schreef: ↑10-03-2025 07:54Ik hou van beide! Hiken is een erg belangrijk ding voor mij en doe ik erg vaak.
Maar geen 2 weken met een tentje in de rimboe.
Op vakantie hou ik van comfort en wat luxe, als een profiel aangeeft te houden van 2 weken op de 'kemping' swipe ik onverbiddelijk naar links.
Denk dat ik zowat het probleem van Binnusje zijn date begin te ervaren. Op papier een prima kerel maar vrees dat mijn gevoel niet (meer) mee wil. Heb het aangegeven, wil het nog even aankijken als hij dat wil. We zullen het zien.
Vind het jammer, op kerels die me niet zo goed behandelen kan ik smoorverliefd zijn en op deze...
Breek ook weer eens in.. Heb je dan het gevoel dat het te makkelijk gaat allemaal, dat je er zelf te weinig moeite voor hoeft te doen? Kan me voorstellen dat je dan inderdaad niet het gevoel hebt dat je de loterij gewonnen hebt. Maar ik vond het vanaf een bepaalde leeftijd wel enorm belangrijk dat ikl het idee had dat ik van iemand op aan kon. Ik heb ook wel onmogelijke liefdes gehad maar op een gegeven moment kreeg ik toch gewoon geen gevoel meer voor een onbereikbaar iemand. Gewoon niet (meer) ineterssant. Heb jij dat niet? Liefst heb je allebei natuurlijk maar als ik zou moeten kiezen..
dinsdag 11 maart 2025 om 06:14
Attraverso, wat jammer om te lezen. Zijn die irritatiepuntjes dusdanig dat je helemaal afgeknapt bent of knap je af op die puntjes zelf maar heb je nog wel gevoelens voor hem?
Dat vind ik een wezenlijk verschil.
In het laatste geval vind ik het een logisch iets in een bepaalde fase van de relatie. Het is helemaal begrijpelijk ook op deze leeftijd zeg maar; je hebt al een heel leven achter de rug met een partner en waar er patronen zijn ontwikkeld die dan ook eigen zijn geworden.
Jullie zijn nu in de fase van elkaar echt leren kennen en daar komen ook dingen bij die je minder leuk vindt. Het is bespreekbaar schrijf je, dus dat alleen al klinkt gewoon gezond. En ook voor jou; wat stoort je zo aan dat hij mensen inhuurt voor bepaalde diensten? Hij kan het zich permitteren blijkbaar, dus waarom niet.
Als je nog steeds warme gevoelens hebt voor deze man dan zou ik het hierom echt niet nu al laten klappen. Tenzij het voor jou dusdanige dealbrekers zijn die niet op te lossen zijn en waardoor je nu echt helemaal bent afgeknapt. Maar zo lees ik het eigenlijk niet.
Dat vind ik een wezenlijk verschil.
In het laatste geval vind ik het een logisch iets in een bepaalde fase van de relatie. Het is helemaal begrijpelijk ook op deze leeftijd zeg maar; je hebt al een heel leven achter de rug met een partner en waar er patronen zijn ontwikkeld die dan ook eigen zijn geworden.
Jullie zijn nu in de fase van elkaar echt leren kennen en daar komen ook dingen bij die je minder leuk vindt. Het is bespreekbaar schrijf je, dus dat alleen al klinkt gewoon gezond. En ook voor jou; wat stoort je zo aan dat hij mensen inhuurt voor bepaalde diensten? Hij kan het zich permitteren blijkbaar, dus waarom niet.
Als je nog steeds warme gevoelens hebt voor deze man dan zou ik het hierom echt niet nu al laten klappen. Tenzij het voor jou dusdanige dealbrekers zijn die niet op te lossen zijn en waardoor je nu echt helemaal bent afgeknapt. Maar zo lees ik het eigenlijk niet.
dinsdag 11 maart 2025 om 06:21
Nee, dat hij er helemaal voor gaat en gek op me is, is de reden dat ik nog niet opgeef.Buster schreef: ↑10-03-2025 22:35Breek ook weer eens in.. Heb je dan het gevoel dat het te makkelijk gaat allemaal, dat je er zelf te weinig moeite voor hoeft te doen? Kan me voorstellen dat je dan inderdaad niet het gevoel hebt dat je de loterij gewonnen hebt. Maar ik vond het vanaf een bepaalde leeftijd wel enorm belangrijk dat ikl het idee had dat ik van iemand op aan kon. Ik heb ook wel onmogelijke liefdes gehad maar op een gegeven moment kreeg ik toch gewoon geen gevoel meer voor een onbereikbaar iemand. Gewoon niet (meer) ineterssant. Heb jij dat niet? Liefst heb je allebei natuurlijk maar als ik zou moeten kiezen..
attraverso wijzigde dit bericht op 11-03-2025 13:56
45.14% gewijzigd
dinsdag 11 maart 2025 om 08:32
Stille meelezer hier. @attraverso, ingewikkeld! Voor mij persoonlijk... ik wil een partner die zichzelf kan zijn. Dus heel fijn dat iemand "van mij leert" en zich wil aanpassen, maar ik zou me toch stom voelen omdat iemand zichzelf dan verandert voor hoe ik hem het liefst zie. En dát zou voor mij dan de afknapper zijn. De verhoudingen gaan dan scheef ofzo voor mijn gevoel. Ik heb wel wat tegengas nodig ook, en iemand die gaat staan voor hoe hij is. Of dat voor jou ook geldt, kun jij alleen beslissen
. Voor mij zou de houding die hij in de basis heeft, het afhankelijke, een afknapper zijn.

dinsdag 11 maart 2025 om 08:50
dinsdag 11 maart 2025 om 09:46
Ik zie het wat genuanceerder. Ik denk dat je altijd kan groeien en ontwikkelen, als je er voor open blijft staan (en dat doet lang niet iedereen!). Juist van je partner leer je veel, en helemaal een nieuwe partner. Dat hij daar heel erg voor openstaat vind ik positief, dat Atrraverso niet weet of ze daar zin in heeft snap ik óók. De vraag is hoe gek ben je op hem, hoe leuk is hij verder en kan je dit accepteren als één van zn mindere punten of gaat dit aan je knagen en je gevoel beinvloeden?
dinsdag 11 maart 2025 om 10:34

Kitty: Jaaa, echt super leuk voor je! Het bewijs dat het écht kan

Pringle: Hier hetzelfde! Veel stellen om mij heen die elkaar kennen via Tinder/Bumble, collega van mij is nu 3 maand samen met haar Bumble match. Maar je moet écht zoveel geluk hebben.
Julia & Mimali: Wel herkenbaar hoor.. Ik vind iemand live ontmoeten ook vele malen fijner dan met iemand afspreken. En op de één of andere manier vinden de meeste mannen mij ook niet leuk genoeg terwijl ik er wél leuk uit zie (al zeg ik het zelf).
Attraverso: Hmm, lastig! Hoe doet hij het huishouden etc nu dan?
Ik had gisteren een match die wél kon praten

dinsdag 11 maart 2025 om 10:56
Mimali schreef: ↑10-03-2025 11:54Dat is idd wel leuk zo spontaan. Maar ook ongemakkelijk als je hem nu steeds tegen blijft komen misschien?
Ik lees nog steeds mee hier, maar heb qua daten/single zijn al lang niks meer te melden. Ook een succesverhaal dus, we zijn inmiddels al ruim een jaar samen. Gematcht op Bumble, mijn eerste vraag aan hem was welke stad bovenaan zijn lijstje stond omdat hij 'stedentrips' in zijn profiel had staan. Hij wilde graag een keer naar Praag, in de lente. Vorig jaar was dat een beetje krap, dus dat gaan we nu over 6 weken doen

dinsdag 11 maart 2025 om 11:19
Hier gaat het ook nog steeds goed maar we hebben wel onze eerste flinke relatietest. Ik heb mijn knie gebroken (en met krukken kan ik niet lopen) dus we zijn flink aan huis gebonden. Ik baal er ook flink van maar ik kan er toch niks meer aan veranderen. Hij is nog steeds ontzettend lief en begripvol. Het gaat dus nog steeds goed
.
dinsdag 11 maart 2025 om 11:30
Wat leuk!Lee3614 schreef: ↑11-03-2025 10:56Ik lees nog steeds mee hier, maar heb qua daten/single zijn al lang niks meer te melden. Ook een succesverhaal dus, we zijn inmiddels al ruim een jaar samen. Gematcht op Bumble, mijn eerste vraag aan hem was welke stad bovenaan zijn lijstje stond omdat hij 'stedentrips' in zijn profiel had staan. Hij wilde graag een keer naar Praag, in de lente. Vorig jaar was dat een beetje krap, dus dat gaan we nu over 6 weken doen![]()
dinsdag 11 maart 2025 om 11:31
Oei dat is niet fijn..RedRoseThorn schreef: ↑11-03-2025 11:19Hier gaat het ook nog steeds goed maar we hebben wel onze eerste flinke relatietest. Ik heb mijn knie gebroken (en met krukken kan ik niet lopen) dus we zijn flink aan huis gebonden. Ik baal er ook flink van maar ik kan er toch niks meer aan veranderen. Hij is nog steeds ontzettend lief en begripvol. Het gaat dus nog steeds goed.
Maar wel heel fijn dat je dan iemand naast je hebt..
Sterkte!
dinsdag 11 maart 2025 om 13:28
Beterschap RedTose!
Hier ook een succesverhaal, wij gaan ook al richting een jaar geleden dat wij elkaar via tinder hebben leren kennen.
We zijn erg happy met elkaar!
We hebben al een vakantie samen achter de rug en over een paar maanden gaan we weer, met dan ook haar jongste kind.
Ondertussen hebben we besloten meer bij elkaar te zijn om te ontdekken hoe dat is.
Niet dat we haast hebben maar we beginnen de wens te krijgen om op termijn samen een ander huis te kopen en onze huizen achter te laten.
Hier ook een succesverhaal, wij gaan ook al richting een jaar geleden dat wij elkaar via tinder hebben leren kennen.
We zijn erg happy met elkaar!
We hebben al een vakantie samen achter de rug en over een paar maanden gaan we weer, met dan ook haar jongste kind.
Ondertussen hebben we besloten meer bij elkaar te zijn om te ontdekken hoe dat is.
Niet dat we haast hebben maar we beginnen de wens te krijgen om op termijn samen een ander huis te kopen en onze huizen achter te laten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in