Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
donderdag 13 maart 2025 om 17:46
Nou an sich is maart gewoon begin lente hè? Waar ik vooral tegen op zie is heel lange periode van zon. Vrees voor net zoiets als 2018 en 2022. Lange tijd geen regen, slechte luchtkwaliteit dat soort dingen. Het zou voor mij echt al schelen als ik een koel huis had en goede zonwering.Lisa1986 schreef: ↑13-03-2025 08:59Dat zonnige hogedruk weer komt dus al snel weer terug. Ik heb zo’n gevoel dat dit een héél lange reeks wordt van zacht tot warm weer en blauwe luchten t/m eind van de zomer. Vast af en toe wat koeler of bewolkter maar over het algemeen het weertype waar ik echt niet blij van word.
De zon buiten is nog oke, maar ook binnen kun je je er niet echt voor afsluiten. Het is zo ‘in your face’ vind ik.
Zo irritant dat het pas maart is en dat hele lente-gedoe al volop bezig is
donderdag 13 maart 2025 om 18:05
Officieel is het tot 21 maart nog wintermuts87 schreef: ↑13-03-2025 17:46Nou an sich is maart gewoon begin lente hè? Waar ik vooral tegen op zie is heel lange periode van zon. Vrees voor net zoiets als 2018 en 2022. Lange tijd geen regen, slechte luchtkwaliteit dat soort dingen. Het zou voor mij echt al schelen als ik een koel huis had en goede zonwering.

Ik heb bij een paar ramen waar geen zonneschermen kunnen hangen screens via deze site: https://suneclipse.nl/?gad_source=1&gcl ... BoEALw_wcB
Je behoudt wel zicht naar buiten en ze blijven goed zitten. Ieder voorjaar bevestig ik ze en in september gaan ze er weer af.
donderdag 13 maart 2025 om 19:02
Ik moest vanmiddag op de fiets aan dit topic denken.
Het zonnetje scheen, het was zo'n 8 graden, gedeeltelijk blauwe lucht, maar ook witte én donkere wolken; ik vond het een mooi beeld.
Ik moet zo'n 10 minuten heen en terug en met het windje wat er stond was het best lekker. Als het elke dag zo zou zijn zou ik niet mopperen.
Het zonnetje scheen, het was zo'n 8 graden, gedeeltelijk blauwe lucht, maar ook witte én donkere wolken; ik vond het een mooi beeld.
Ik moet zo'n 10 minuten heen en terug en met het windje wat er stond was het best lekker. Als het elke dag zo zou zijn zou ik niet mopperen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in