Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
donderdag 13 maart 2025 om 20:05
donderdag 13 maart 2025 om 20:09
Ik heb de zijn even verbeterd, er miste inderdaad een woord.
Immers is toch een heel normaal woord in spreektaal? Ik heb zulke gedachten nou werkelijk nooit.
speculaastaart wijzigde dit bericht op 13-03-2025 20:13
0.50% gewijzigd
donderdag 13 maart 2025 om 20:11
Zeer rijke taal!Speculaastaart schreef: ↑13-03-2025 20:09Ik heb de zijn even verbeterd, weet miste inderdaad een woord.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

vrijdag 14 maart 2025 om 08:35
https://www.instagram.com/reel/DHI6WAGo ... 0xa3ZmdTN0
Ben benieuwd hoeveel mensen hier nog weer cognitieve dissonantie van krijgen.
Als in: het is in dit geval noodzakelijk en niet zo erg.
Het is namelijk wel erg.
Ben benieuwd hoeveel mensen hier nog weer cognitieve dissonantie van krijgen.
Als in: het is in dit geval noodzakelijk en niet zo erg.
Het is namelijk wel erg.
vrijdag 14 maart 2025 om 14:56
Ah zo fijn om op zo’n ouderavond een ouder te zijn en geen docent. Lekker zonder filter commentaar leveren zoals ‘Dat vind je echt een taak voor de school? Ja?’ en ‘Ik heb liever dat een school zich concentreert op de kerntaak onderwijs i.p.v. een gezinsvervangend tehuis creëren en naschoolse opvang om ze van de straat te houden’
Echt heerlijk

vrijdag 14 maart 2025 om 16:11
Niks om voor te schamen. Sinds ik dat los heb gelaten en kijk naar wat me energie geeft, is het veel minder moeilijk voor mij om een dergelijke keus te maken. Mijn sociale batterij is gewoon niet zo enorm groot. Dus ik maak een keuze. Is dit feestje, verjaardag, bijeenkomst het me waard? Haal ik er plezier uit? Zijn het mensen voor wie ik graag die moeite neem?KatjaSasja schreef: ↑10-03-2025 06:45Ik weet niet waarom ik nou zoveel weerstand voel als het om dat feestje gaat, maar ik heb er geen zin in. Ik schaam me er een beetje voor dus ik vertel het tegen niemand. Daarom wel hier.
(Hoezo op een verre locatie, midden in een werkweek, tot 's avonds laat, met een activiteit die voor sommigen misschien niet leuk is en dan ook nog een appje krijgen met wat er allemaal niet mag...joepie.)
Ik merk dat in mijn omgeving steeds meer mensen dat doen en daar ook gewoon eerlijk over durven te zijn.
vrijdag 14 maart 2025 om 17:26
Immers gebruik ik ´immers´ soms en ik wissel graag af.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 14-03-2025 17:44
4.25% gewijzigd
Je pense donc je suis
vrijdag 14 maart 2025 om 17:40
Voor mij ff geen Teriyaki noodles van Terra meer,teveel groene bonen erin en dan met schaal. Door mijn pds weer aan de schijterij.
Gelukkig was dit snel over. Maar gisteren had ik het gevoel alsof ik de bonen nog de hele dag smaakte. Ieuw!
madamebijoux wijzigde dit bericht op 14-03-2025 20:07
14.46% gewijzigd
Je pense donc je suis

vrijdag 14 maart 2025 om 19:39
Ohhh nou hier zou ik ook écht geen zin in hebben hoor! Hoe is het afgelopen?KatjaSasja schreef: ↑10-03-2025 06:45Ik weet niet waarom ik nou zoveel weerstand voel als het om dat feestje gaat, maar ik heb er geen zin in. Ik schaam me er een beetje voor dus ik vertel het tegen niemand. Daarom wel hier.
(Hoezo op een verre locatie, midden in een werkweek, tot 's avonds laat, met een activiteit die voor sommigen misschien niet leuk is en dan ook nog een appje krijgen met wat er allemaal niet mag...joepie.)

zaterdag 15 maart 2025 om 10:38
De vriendinnen van mijn kind zeggen 'geen probleem' sarcastistisch.
'anna heeft niks meegenomen, die eet alleen maar alles op'
'geen probleem' expres zangerig te vrolijk toontje.
Als ik tegen kind mopper op de 'je zou ook eens zelf aan iets denken' zelfde reactie.
Ik vind dat erg komisch.
zaterdag 15 maart 2025 om 12:16
Ja dat is dan ook iets anders dan wanneer je in een winkel tegen een medewerker ' dankjewel' zegtValtifest schreef: ↑15-03-2025 10:38De vriendinnen van mijn kind zeggen 'geen probleem' sarcastistisch.
'anna heeft niks meegenomen, die eet alleen maar alles op'
'geen probleem' expres zangerig te vrolijk toontje.
Als ik tegen kind mopper op de 'je zou ook eens zelf aan iets denken' zelfde reactie.
Ik vind dat erg komisch.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 15 maart 2025 om 13:37

zaterdag 15 maart 2025 om 21:19
Ja, dit zie ik ook.

Als iemand je iets aangeeft en je dankjewel zegt, zegt die ander geen probleem.
Vooral pubers valt mij op.
zondag 16 maart 2025 om 11:41
Mn innerauthist is weer op hol geslagen... "Ja we gaan rond 17 uur rijden wss, dus 18 uur/18:30 uur thuis... Miss gaan weiets eerder".. na oke uurtje of 17 uur op zn vroegst dus... Half 11 vanochtend "we gaan nu rijden"

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in