Problemen met pakketbezorger
woensdag 12 maart 2025 om 01:44
Vorige week werd er een pakket gebracht, en de bezorger was al pakketten voor buren aan het scannen als zijnde bij mij op te halen. Maar ik wil dat niet en ik vond het ook nogal voorbarig van hem. Ik kijk vaak programma’s met een noise cancelling koptelefoon op en dan hoor ik de bel niet. Dus ik zei dat ik geen pakketten voor buren aannemen en ik zag aan die blik in zijn ogen dat hij woest was omdat hij ze al aan het scannen was als afgegeven bij mij. Daarom zei ik maar dat ik een paar dagen weg moest zodat hij niet in discussie zou gaan of het echt niet kan bla bla. Vervolgens komt er uitgerekend de volgende dag een onverwachts pakketje uit het buitenland. Komt precies diezelfde bezorger weer. Hij begon direct te schreeuwen. Zo dus u bent wel thuis ik wilde het pakket al naar een afhaalpunt brengen. Maar niet als semi grappig maar echt boos. Hij gaf het pakket aan en daarna begon hij echt keihard door de straat te schreeuwen dat ik niet moest liegen tegen hem. Het is dat ik de deur dichtdeed anders was hij blijven schreeuwen. En nu komt er deze week weer een pakket en ik zie er echt tegenop. Ik ben bang dat hij er weer over begint. Wat zouden jullie doen? Een klacht indienen durf ik niet omdat ik de eerste keer al een slecht gevoel had bij hem en hij me de dag erna uitschold op straat. Ik vind het echt vervelend. Hij had ook een agressieve blik in zijn ogen het waren niet alleen zijn woorden die me zorgen baren.
vrijdag 14 maart 2025 om 15:25
Dank je wel Het pakket komt morgencharlottew88 schreef: ↑14-03-2025 15:21Nee niet doen hoor. Jij bent hem geen verantwoording schuldig als hij jou het pakket overhandigd kan je hem bedanken en daarna de deur sluiten.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:00
Succes komt goed hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:06
Huh, krijg je het nu morgen zoals ik je laatste bericht staat of krijg je het volgende week?Wilddrivinbaby schreef: ↑13-03-2025 12:36Ja inderdaad, in principe pak ik het gewoon aan en als hij er weer over begint zal ik vertellen wat überhaupt de reden is dat ik me in het nauw gedreven voelde. En dat ik dus niets aanneem. Volgende week is het zover . Ik ben benieuwd![]()
Maar ik zou er niet te veel woorden aan vuil maken. Deur openen, pakketje aanpakken. 'Dankjewel en tot ziens!' En dan de deur dicht.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:31
Het is een pakket uit het buitenland dus dat weet je nooit precies van tevoren.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:34
Vanwaar deze vraag? Iedereen die niet onder een steen leeft weet toch dat de wegen der pakketbezorging ondoorgrondelijk zijn? Soms zit je weken te wachten, soms staat het pakketje ver voor de aangegeven datum onaangekondigd op de stoep en soms komt het gewoon helemaal niet.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 14 maart 2025 om 16:37
Denk dat ik nu een reputatie als leugenaar heb.Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2025 16:34Vanwaar deze vraag? Iedereen die niet onder een steen leeft weet toch dat de wegen der pakketbezorging ondoorgrondelijk zijn? Soms zit je weken te wachten, soms staat het pakketje ver voor de aangegeven datum onaangekondigd op de stoep en soms komt het gewoon helemaal niet.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:40
Nou he

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 14 maart 2025 om 16:56
Nou echt he. De laatste keer kwam Zalando dus in minder dan 24 uur. Ik had op 3 weken gerekend. En het lag ook nog eens in de kluis om de hoek. Ik had een topdag.Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2025 16:34Vanwaar deze vraag? Iedereen die niet onder een steen leeft weet toch dat de wegen der pakketbezorging ondoorgrondelijk zijn? Soms zit je weken te wachten, soms staat het pakketje ver voor de aangegeven datum onaangekondigd op de stoep en soms komt het gewoon helemaal niet.
vrijdag 14 maart 2025 om 16:59
Nee joh, tuurlijk niet. Laatste keer dat ik iets thuis heb laten bezorgen, stond de bezorger om kwart over zeven voor de deur. In de ochtend dus. Echt idioot vroeg vind ik dat. In de app stond trouwens dat het pakket nog in het distributiecentrum in Duitsland was.
Je kunt er soms geen pijl op trekken. Was wel een hele aardige bezorger.
With a heart full of sky, your eyes full of moon, I left you dying,
I heard you cry.
I heard you cry.
vrijdag 14 maart 2025 om 17:01
Mijn dochter kreeg laatst een berichtje dat de bezorger tussen negen en half één ('s nachts!) zou komen. Ze zat nogal te springen om dat pakje dus ze is manhaftig wakker gebleven, maar om half twee was er nog geen pakje en is ze toch maar gaan slapen. Vond ze de volgende ochtend een briefje in de bus: we zijn langs geweest maar u was niet thuis13th_Star schreef: ↑14-03-2025 16:59Nee joh, tuurlijk niet. Laatste keer dat ik iets thuis heb laten bezorgen, stond de bezorger om kwart over zeven voor de deur. In de ochtend dus. Echt idioot vroeg vind ik dat. In de app stond trouwens dat het pakket nog in het distributiecentrum in Duitsland was.
Je kunt er soms geen pijl op trekken. Was wel een hele aardige bezorger.

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 14 maart 2025 om 17:16
Nou zal wel aan mij liggen, maar ik heb daar niet zo veel last van. Maar ik bestel dan ook niet veel en dan ook niet vanuit het buitenlandLady*Voldemort schreef: ↑14-03-2025 16:34Vanwaar deze vraag? Iedereen die niet onder een steen leeft weet toch dat de wegen der pakketbezorging ondoorgrondelijk zijn? Soms zit je weken te wachten, soms staat het pakketje ver voor de aangegeven datum onaangekondigd op de stoep en soms komt het gewoon helemaal niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in