Een droge woestijn

13-12-2024 07:59 149 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrok best toen ik vorige week weer eens inlogde.
Het lijkt wel of er niet meer gesekst wordt.
De sekspraat, doorgeefvraag, zelfs het minnaarstopic en het parenclubtopic liggen als een vis op het droge naar adem te happen.
Het lijkt wel of er een klimaatverandering gaande is in seksland.

Dus, hoe zit dat?
Of is het met de kerst voor de deur te druk?
Ligt het aan de deprimerende winteravonden?
Of wordt er juist zoveel gesekst dat er geen tijd meer is om hier rond te hangen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Oh frouwke, wat intens!
Ik was de 1e x ook overrompeld.
Het is heerlijk!
Tip: een goede onderlegger die waterdicht is.
Geen plastic, maar zoiets wat men in de zorg gebruikt.

Vertel je ons nog hóe het gelukt is?
Gefeliciteerd Frouwke :proud:

Bij mijn vrouw staat de "kraan" ook open sinds we swingen. Het is niet dat als we beide seks hebben het vaak gebeurd, naar wel regelmatig, en min of meer onverwacht.
TIjdens de dates word er door de mannen wel specifiek naar toe gewerkt ;-)

Bij een date maken we nu het bed op met zo'n ikea antilek onderlaken, en daar een (of twee) lakens/moltens overheen.
Zelf swingen we niet in ons eigen bed. Maar andere koppels maken het bed op met : - laken, anti-doorlek-laken, laken. Als we klaar zijn halen ze er 2 laagjes vanaf, en kunnen ze zelf naar bed :p
Seks-sieraden.

Een tijdje terug heb ik op de seks-pijler iets gelezen over seks-sieraden.
Ik vind het niet meer terug.
Het blijft door mijn hoofd gaan.

Ik zoek mooie sieraden die tevens tijdens seks gebruikt kunnen worden.
Een minivibrator?
Tepelklemmen?
Maar dan wel stylisch.
Heeft iemand tips of weet iemand nog hoe dat merk heette waarover laats geschreven werd?
thanx schreef:
02-03-2025 09:01
Seks-sieraden.

Een tijdje terug heb ik op de seks-pijler iets gelezen over seks-sieraden.
Ik vind het niet meer terug.
Het blijft door mijn hoofd gaan.

Ik zoek mooie sieraden die tevens tijdens seks gebruikt kunnen worden.
Een minivibrator?
Tepelklemmen?
Maar dan wel stylisch.
Heeft iemand tips of weet iemand nog hoe dat merk heette waarover laats geschreven werd?
Raar, ik kan de post ook niet terugvinden.

Volgens mij bedoelde diegene deze website:
https://www.sylvie-monthule.com
Het was in de doorgeef vraag (blz/tab 50). Ik was er ook wel door geïntrigeerd.
Wat een goede tip van dat laken - doorleklaken - laken! :)

ja, hoe het gelukt is.... We hadden een soort date op afstand :biggrin: Iemand die vanuit zijn huis opdrachtjes gaf aan mij en blijkbaar ben ik daar dusdanig opgewonden van geraakt dat het opeens gebeurde. Ook niet in combinatie met een orgasme ofzo, maar opeeens was mijn man zijn been helemaal ondergesproeid. Ik was er ook helemaal niet mee bezig (eerder wel geweest). Het gebeurde opeens :mrgreen:

Maargoed hier dus geen droge woestijn
frouwke schreef:
01-03-2025 21:42
Ik heb net voor het eerst gesquirt :yes:

Hihi, bijzonder is dat he?
Ik had het laatst voor het eerst dat het echt als een soort van fonteintje was en ik zelf onder de spetters zat.
Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meten diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring? :proud:
koettie wijzigde dit bericht op 04-03-2025 19:56
0.30% gewijzigd
Koettie schreef:
04-03-2025 19:47
Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meren diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring? :proud:
Passen in de winkel wou ik zeggen 8-)
Maar dat is niet het antwoord wat je wilt horen, ik heb echt geen flauw benul.....
Hier in de buurt ligt een bondage en lifestylewinkel. Daar kun je gewoon naar binnen. De dingen vasthouden en bekijken. En advies vragen.
Misschien ligt er in jullie buurt ook zoiets?
Koettie schreef:
04-03-2025 19:47
Ging over sekssieraden dus gooi hem er hier gewoon in. Hoe koop je een passende penis kooi? Er liggen er hier drie, gekocht na meten diameter maar ze zitten allemaal niet goed. Mag best beetje oncomfortabel zijn (hehe) maar het knelt en is heel onprettig en soms zelfs beetje spannend of ie nog wel af gaat. Iemand tips/ervaring? :proud:
Heb je alleen rvs geprobeerd of ook kunststof? Kunststof lijkt me minder mooi maar is misschien (in het begin) comfortabeler? En minder zwaar.
Een man moet er ook aan wennen.
.
Beiden, hebben er nu drie liggen. En dacht ook wennen maar het is echt pijnlijk aan de basis want het knelt teveel en dat is niet de bedoeling!
Ik heb binnenkort weer een date.

Mijn man zei gisteravond opeens: als ik volgende week op kantoor werk, mag je best een keer een van onze vorige dates vragen of ie langs wil komen :biggrin:

Dus gelijk contact opgenomen met iemand en toevallig kon ie :yes:

Dus: binnenkort een eerste echte date zonder mijn man. Wel spannend hoor! :hello:
Superleuk Frouwke, ik ben wel een beetje jaloers ;-)
Choco-fan schreef:
14-03-2025 17:49
Superleuk Frouwke, ik ben wel een beetje jaloers ;-)

Ik dacht dat jij ook wel eens alleen datete, of ben ik dan in de war met een ander? :)
Dit gaat je man ook spannender vinden dan te kijken of mee te doen, dus het zal niet bij deze ene keer blijven. :lol:
frouwke schreef:
14-03-2025 17:53
Ik dacht dat jij ook wel eens alleen datete, of ben ik dan in de war met een ander? :)

Ja maar niet met mannen, dat vind mijn man weer te eng / spannend.
En hij is jaloers en onzeker, maar dat is natuurlijk helemáál niet zo volgens hem.
Sylvia34 schreef:
14-03-2025 18:03
Dit gaat je man ook spannender vinden dan te kijken of mee te doen, dus het zal niet bij deze ene keer blijven. :lol:

Ik ben benieuwd! Zou wel leuk zijn om op kantoordagen wat vermaak te hebben 🤣
Choco-fan schreef:
14-03-2025 18:37
Ja maar niet met mannen, dat vind mijn man weer te eng / spannend.
En hij is jaloers en onzeker, maar dat is natuurlijk helemáál niet zo volgens hem.
Mijn man vindt het ook spannend, vandaar dat het ook alleen mag met iemand waar we eerder samen mee ge date hebben. Het is toch een risico om iemand in huis te halen die je niet ‘kent’
Dus vandaag was mijn solo date :biggrin: Het was echt weer super. Dit was met degene met wie we de eerste date hadden - wie meeleest in het parenclub topic weet hoe extreem nerveus ik was en dat ik daardoor destijds de helft van wat er was gebeurt niet had meegekregen :rofl: Nou, deze keer wel hoor! :biggrin:

Jeetje. Ik kan niet anders zeggen dan :worship: .
Je husband zal ook wel een adrenaline dag gehad hebben. :yes:
Kan mij voorstellen dat je man zó geil was dat jullie 's avonds weer seks hebben gehad.
Zo werkte dat bij ons iig vroeger.
Was altijd alsof je op een geile roze wolk liep.
Hij is vannacht in een hotel blijven slapen omdat ie vandaag ook weer een kantoordag had. Dus er is nog niks gebeurt. Hij heeft wel aangegeven dat hij het leuk en spannend vond, dus wie weet kan dit vaker.... Ik zou het niet erg vinden in elk geval :biggrin:
Mijn man keek in het begin ook wel eens maar na mijn eerste solo nooit meer voor hem was dit veel spannender dan om te kijken dus of hij ging de deur uit of bleef beneden wachten.
Later had ik een date met een single man ook nog een stuk jonger dus kon ik ook bij hem thuis seksen en toen ik een keer om 2 uur in de nacht thuiskwam stelde mijn man voor dat ik daar bleef slapen, dat vond hij veiliger dan in de nacht naar huis komen.

In het begin lag de regie bij mij mijn man maar die heb ik langzaam naar mezelf getrokken.
Dit vindt mijn man ook veel leuker en dit geeft ook weer nieuw mogelijkheden om het spannend te houden, soms vind hij bij thuiskomst een briefje met Ik ben bij mijn vriendje of ik laat hem mijn vriendje bellen en laat hem vragen of ik kan komen, of ik trek iets sexy’s aan loop naar beneden en zeg je mag 3x raden wat ik ga doen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven