Woningen op funda, plaats hier wat je opvalt deel 11!

16-05-2024 09:45 1183 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is gesloten, dus tijd voor een nieuwe ronde met nieuwe huizen! B-)

Zoek je niet per se een huis, maar kijk je wel graag bij anderen naar binnen? Dan zit je hier goed! Wij kijken graag op Funda, en plaatsen wat ons opvalt. Dus kom je een huis tegen dat je opvalt, om welke reden dan ook, plaats hier de link en laat ons meegenieten.

Hier het vorige topic: overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... start=3175

Veel kijk- en postplezier!
Such fun!1
Stijlvol ingericht huis op een duin:

https://www.funda.nl/detail/koop/bergen ... /89162649/

Ik vraag me alleen af hoe dat koken is, op zo'n spierwit kookeilandfornuis...

Afbeelding

Lijkt me echt waardeloos :-D

Afbeelding

En die kinderkamers snap ik ook niet...

Afbeelding
If you need a hug, give it to someone else.
Zaramorad schreef:
12-03-2025 20:51

Gezellige boel maar niet heus. Die badkamer ook, kan wel wat mooie tegels gebruiken.
Keuken heel onpraktisch inderdaad en die arme kinderen...
Zaramorad schreef:
12-03-2025 20:39
Ik weet dat ik me er inmiddels niet meer over mag verbazen maar drie en een half miljoen voor een hoekhuis met een tegeltuin O_O
Ja - idd. De locatie is op stand, maar die tegel tuin begrijp ik echt helemaal niet…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Zaramorad schreef:

Lijkt me echt waardeloos
Man… en dat voor bijna 5 Mio! De Fred Flintstone muur vind ik ook afschuwelijk en die betonnen trap :bonk: . Zo veel geld, maar zo’n wansmaak.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Zo mooi is die locatie niet, in Amsterdam, vind ik dan. Ja, het is zuid, maar wel net op de hoek van twee vrij grote wegen, echt best druk qua verkeer. Voor dat geld zou ik wel leukere plekken vinden om te wonen.
En die ‘tuin’?! :|
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Zaramorad schreef:

Ik vraag me alleen af hoe dat koken is, op zo'n spierwit kookeilandfornuis...

Lijkt me echt waardeloos :-D

En die kinderkamers snap ik ook niet...
Lijkt wel of er niet gewoond wordt. Geen persoonlijke spullen, nepbloemen, onopgemaakte bedden. Als permanent huis lijkt het me niks, die "kinderkamers" zo open.
Zaramorad schreef:
12-03-2025 20:39
Ik weet dat ik me er inmiddels niet meer over mag verbazen maar drie en een half miljoen voor een hoekhuis met een tegeltuin O_O
Het is ook wel een enorm groot huis, zeker geen standaard hoekhuis qua formaat.
ShaunTheSheep schreef:
13-03-2025 15:14
Lijkt wel of er niet gewoond wordt. Geen persoonlijke spullen, nepbloemen, onopgemaakte bedden. Als permanent huis lijkt het me niks, die "kinderkamers" zo open.
Aan die stapelbedden te zien is het een luxe vakantiehuis.
En hier stond (de eigenaar?) nog even in beeld:

Afbeelding

Beetje vreemd huis - alsof er een UFO is geland met een stijle trap. Stond al eerder op Funda, maar met andere foto’s.

Bron: https://www.funda.nl/detail/koop/bosch- ... /43830454/
Mooi uitzicht vanaf de bank op het toilet. Waarom plaats je daar nou een deur met een raam!?

Afbeelding
MatchaTeaLatte schreef:
14-03-2025 22:08
Mooi uitzicht vanaf de bank op het toilet. Waarom plaats je daar nou een deur met een raam!?
Dan kan iedereen gezellig meegenieten en meekijken… :HA:

Zo raar idd… :rofl: :rofl: :rofl:

Er zit neem ik aan wel een (schuif)deur tussen de plee en de huiskamer.
Even zwaaien tijdens het poepen :bye:

Als ik het goed zie, zit er nog een deurpost bij de wc. Lijkt erop dat de glazen deur een deur naar de gang is en de deur van de wc dus open. Maar waarom zo op de foto zetten?
Wel handig hoor, hoe vaak het mij wel niet overkomt dat ik net moet poepen als ik een Scandinavische crimi zit te kijken. Zo mis je niks.
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-03-2025 08:56
Wel handig hoor, hoe vaak het mij wel niet overkomt dat ik net moet poepen als ik een Scandinavische crimi zit te kijken. Zo mis je niks.
Gewoon de pauzeknop van de tv gebruiken 😁
Ik zou willen dat je tijd voor me inschenkt. Sholeh
MarindaH schreef:
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
MarindaH schreef:
:lol:
Voor iedereen een groene tuin
Ik kan gewoon tv blijven kijken tijdens mijn toiletbezoek, daar heb ik destijds met de inrichting van mijn huis goed over nagedacht. Als de deur open staat, heb ik perfect zicht op de tv en ik woon alleen dus dat is prima te doen :lol:
Er zit overigens óók raam in mijn toiletdeur. Maar dat raam zit dan wel hoog en heeft melkglas. Ik gun mijn bezoekers wel wat privacy natuurlijk.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
15-03-2025 10:46
Ik kan gewoon tv blijven kijken tijdens mijn toiletbezoek, daar heb ik destijds met de inrichting van mijn huis goed over nagedacht. Als de deur open staat, heb ik perfect zicht op de tv en ik woon alleen dus dat is prima te doen :lol:
Er zit overigens óók raam in mijn toiletdeur. Maar dat raam zit dan wel hoog en heeft melkglas. Ik gun mijn bezoekers wel wat privacy natuurlijk.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Ik weet dat over smaak niet te twisten valt maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dit wèl mooi vindt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Haha, dat is wel een herkenbare stijl. Beetje hoe de nette families hun villa in Zonnedael hadden ingericht, maar dan iets te goedkoop. Ik ken dit, dus die plavuizen, het leren bankstel, alles wit verder, wel van vroeger. Wel lekker fris!

Iemand nog zin in een uitdaging vlak over de grens: https://www.funda.nl/detail/koop/oberla ... /89284620/

Afbeelding

Klein vochtprobleem, maar kom, een unieke kans!
Afbeelding

Ali-Express-versie van The Shining:
Afbeelding
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
Nana_Mouskouri schreef:
18-03-2025 11:59
Afbeelding
Geweldige beschrijving :rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Baggal schreef:
13-03-2025 17:55
Beetje vreemd huis - alsof er een UFO is geland met een stijle trap. Stond al eerder op Funda, maar met andere foto’s.

Bron: https://www.funda.nl/detail/koop/bosch- ... /43830454/
mijn hemel, al die schuine muren. Ik zou constant duizelig zijn in dat huis.
En nú in één keer goed
AnAppleADay schreef:
18-03-2025 11:26
Ik weet dat over smaak niet te twisten valt maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dit wèl mooi vindt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Precies de stijl die mijn huis had toen ik het kocht. Grote witte nep marmeren tegels, keuken had dan wel weer gouden handgreepjes, maar ook zo'n lekkere creme kleur. Ook een lelijk roodbruin natuurstenen blad. Badkamer tegels exact hetzelfde, maar ipv blauwe deurtjes op het meubel was het bij ons zwart/wit.
Typisch begin jaren 90.
Nana_Mouskouri schreef:
18-03-2025 11:59
Haha, dat is wel een herkenbare stijl. Beetje hoe de nette families hun villa in Zonnedael hadden ingericht, maar dan iets te goedkoop. Ik ken dit, dus die plavuizen, het leren bankstel, alles wit verder, wel van vroeger. Wel lekker fris!

Iemand nog zin in een uitdaging vlak over de grens: https://www.funda.nl/detail/koop/oberla ... /89284620/

Afbeelding

Klein vochtprobleem, maar kom, een unieke kans!
Afbeelding

Afbeelding
Wat zijn die witte plekken in het gras? Komen daar de doden 's nachts spoken?
hvm schreef:
18-03-2025 19:28
Wat zijn die witte plekken in het gras? Komen daar de doden 's nachts spoken?
Ja, daar is hun as uitgestrooid nog even snel voordat de fotograaf kwam.

Het was koud toen de foto's gemaakt werden, kijk maar naar het dak.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven