Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
zaterdag 15 maart 2025 om 23:43
Ik zit hem nu te kijken.A-ha schreef: ↑14-03-2025 21:47Op Disney+ staat de documentaire over Ruby Franke. De familie vlogger die nu 30 jaar vast zit wegens kindermishandeling.
Anders dan andere dingen die ik eerder over haar gezien heb, worden in deze documentaire vader en de twee oudste kinderen geïnterviewd.
Ook hebben ze 1000 uur aan nooit uitgezonden filmpjes van haar ter beschikking gesteld. Vlogs waarin nog niet is geknipt. Nou, die zijn niet mals. Wat komt er een nare vrouw naar voren op de momenten dat kinderen niet goed meespelen, niet voldoende lachen of alleen maar op de achtergrond praten.
Overigens staat er pas één aflevering online. Op woensdag komt er een nieuwe.
Heel naar.
De Mormoonse kerk heeft ook flinke negatieve invloed
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 15 maart 2025 om 23:56
zondag 16 maart 2025 om 00:32
Ik kijk hem op Disney+Vivaweetraad schreef: ↑15-03-2025 23:56Kan je die nu gewoon in Nl zien ? Ik begreep dat je m alleen met VPN kon kijken of heb jij dat gedaan. Wil m ook zo graag zien
zondag 16 maart 2025 om 16:15
Devil in the family heet de docu
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 16 maart 2025 om 20:23
Yab Yum op NPO gemist
boeiende docu over de bekende seksclub Yab Yum, oud medewerkers & baas Theo Huft (ook wel bekend als de harde kern) vertellen over de opkomst en ondergang.
vond het een goede documentaire, alleen jammer dat er sommige verhalen niet dieper op in werd gegaan, wat ook wel begrijpelijk is.
boeiende docu over de bekende seksclub Yab Yum, oud medewerkers & baas Theo Huft (ook wel bekend als de harde kern) vertellen over de opkomst en ondergang.
vond het een goede documentaire, alleen jammer dat er sommige verhalen niet dieper op in werd gegaan, wat ook wel begrijpelijk is.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 16 maart 2025 om 21:14
Ik weet niet eens wat dat is?
zondag 16 maart 2025 om 21:33
Wat is VPN en waarom heb ik het nodig?
Een VPN (virtueel particulier netwerk) beschermt gebruikers door hun gegevens te versleutelen en hun IP-adressen te maskeren. Hierdoor worden hun browseactiviteiten, identiteit en locatie verborgen, wat voor meer privacy en autonomie zorgt.
Een VPN (virtueel particulier netwerk) beschermt gebruikers door hun gegevens te versleutelen en hun IP-adressen te maskeren. Hierdoor worden hun browseactiviteiten, identiteit en locatie verborgen, wat voor meer privacy en autonomie zorgt.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 16 maart 2025 om 22:08
Op ID is een serie The curious case of....
Ik zit nu die over Jon en Carie Hallford re kijken. Echt vreselijk
https://www.usatoday.com/story/news/nat ... 530433007/
dinsdag 18 maart 2025 om 08:54
Die staat ook op HBO Max, heb hem in mijn lijst staan! Ben benieuwdcalvijn1 schreef: ↑16-03-2025 22:08Op ID is een serie The curious case of....

dinsdag 18 maart 2025 om 14:18
Daar kan je de docu ook zien over Jodi hildebrandt. Waar die Ruby franke mee in zee gaat. Zo had ik al beetje idee waar die docu van Ruby franke over gingcalvijn1 schreef: ↑16-03-2025 22:08Op ID is een serie The curious case of....
Staat ook oo hbo
donderdag 20 maart 2025 om 08:54
Echt bizar he. Wat is het? Hoogmoedswaanzin??
En de vader: slappe hap! (Ik ben pas bij de tweede aflevering. Ik hoop dat hij me verrast in de derde.)
Hoe die twee oudste erover praten: chapeau, maar ze zullen er nog problemen genoeg van ondervinden.
donderdag 20 maart 2025 om 11:23
Vader was volledig gehersenspoeld en vakkundig buitenspel gezet.
vrijdag 21 maart 2025 om 10:06
Ook gekeken gister! Gaat toch wel onder je huid zitten... Ik denk dat er daar heel veel leed zit onder alle pracht en praal. Op heel veel verschillende manieren.Rouge__ schreef: ↑16-03-2025 20:23Yab Yum op NPO gemist

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in