Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2025

23-01-2025 10:10 654 berichten
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!

Vorige deel

Afbeelding
Ze hebben toch nog een normale klassenfoto genomen. :)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Yuki lijkt hier helemaal op een Playmobilpoppetje, een ienieminiteam met Hadjar
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
16-03-2025 14:48
:). Charlie ook, dat haar :O.

Ik kon het door omstandigheden niet opbrengen vanmorgen om 5 uur. Ga zo maar eens een samenvatting zoeken op f1tv. Ook al weet ik de uitslag al, wil toch minimaal de start ff kijken.

Gun het Lando maar hoop toch op een nieuwe titel voor Max.
MevrouwJack schreef:
16-03-2025 14:48
En wat doet Liam?
https://thejudge13.com/2025/03/16/helmu ... ng-hadjar/

Had ook niks anders verwacht van Helmut Marko. En ergens begrijp ik hem ook wel, maar ook de teleurstelling van Hadjar.
Hadden jullie nog meegekregen dat Carlos het team zat te coachen aan de pitmuur, om Albon te helpen? Het juiste moment om van banden te wisselen ivm de regen, etc. Klasse!
MrsM schreef:
16-03-2025 16:13
https://thejudge13.com/2025/03/16/helmu ... ng-hadjar/

Had ook niks anders verwacht van Helmut Marko. En ergens begrijp ik hem ook wel, maar ook de teleurstelling van Hadjar.
Dat joch is net 20. Zure ouwe nare lul die Marko.
RikM schreef:
16-03-2025 16:16
Hadden jullie nog meegekregen dat Carlos het team zat te coachen aan de pitmuur, om Albon te helpen? Het juiste moment om van banden te wisselen ivm de regen, etc. Klasse!
Nee, leuk.
Star⁴ schreef:
16-03-2025 14:57
En wat doet Liam?

Die houdt z'n hart alvast vast denk ik ;-D
Tjezus, wat vals
Star⁴ schreef:
16-03-2025 16:16
Dat joch is net 20. Zure ouwe nare lul die Marko.
Inderdaad, in welk leiderschapsboekje staat dat dit een goed idee is?
Tjezus, wat vals
Die man moet samen met Jos Verstappen in een hutje op de hei gaan zitten en als een stel verzuurde muppets commentaar gaan zitten leveren op de tv.
Tjezus, wat vals
De vader van Lewis troostte Hadjar toen hij na de crash terug liep. Heel lief vond ik dat.
Bo-Katan schreef:
16-03-2025 17:02
De vader van Lewis troostte Hadjar toen hij na de crash terug liep. Heel lief vond ik dat.
En van de comments op Instagram onder die post: ' Jos Verstappen, take notes' :biggrin:
Star⁴ schreef:
16-03-2025 17:07
En van de comments op Instagram onder die post: ' Jos Verstappen, take notes' :biggrin:
Hij feliciteerde Max en Jos ook bij het kampioen in 2021. Dat vond ik toen ik al zo mooi
Ik zal wel weer te hardvochtig zijn, maar ik begrijp Marko wel. In de Formule 1 zul je toch echt wat harder moeten zijn, anders kom je niet ver. Omgaan met teleurstellingen hoort daar ook bij.

Een half uur grienend door de paddock lopen in een pak vol sponsoren is niet heel handig.
Er zit nog wel wat tussen je coureur al meesnikkend over z'n hoofd aaien en plompverloren in de media, na een eerste race maar meteen roeptoeteren wat je ervan vindt.
Als je wil dat je coureurs zich onder alle omstandigheden als volledige profs gedragen, moet je geen 20-jarige rookies aannemen.

Je kunt ook gewoon met je coureur in gesprek gaan zonder acuut je mening te roepen naar de hele wereld. Of beter nog, laat dat over aan je team.

Maar goed, ik vind die hele Helmut Marko zo'n ongelooflijk eikel dat ik ook niet erg objectief ben, dat geef ik meteen toe.
Tjezus, wat vals
RikM schreef:
16-03-2025 18:05
Ik zal wel weer te hardvochtig zijn, maar ik begrijp Marko wel. In de Formule 1 zul je toch echt wat harder moeten zijn, anders kom je niet ver. Omgaan met teleurstellingen hoort daar ook bij.

Een half uur grienend door de paddock lopen in een pak vol sponsoren is niet heel handig.
Tuurlijk, hij rijdt niks voor niks op dat niveau, maar ik vind best dat in bepaalde sporten best iets minder hard gereageerd mag worden. De wereld is al verrot genoeg.
star⁴ wijzigde dit bericht op 16-03-2025 18:31
0.58% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
16-03-2025 18:27
Er zit nog wel wat tussen je coureur al meesnikkend over z'n hoofd aaien en plompverloren in de media, na een eerste race maar meteen roeptoeteren wat je ervan vindt.
Als je wil dat je coureurs zich onder alle omstandigheden als volledige profs gedragen, moet je geen 20-jarige rookies aannemen.

Je kunt ook gewoon met je coureur in gesprek gaan zonder acuut je mening te roepen naar de hele wereld. Of beter nog, laat dat over aan je team.

Maar goed, ik vind die hele Helmut Marko zo'n ongelooflijk eikel dat ik ook niet erg objectief ben, dat geef ik meteen toe.
En dit.
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Helmut .
Helmut Marko is heel streng, maar dat weet je als je voor Red Bull tekent.

Mensen vinden dat Jos ook te streng is geweest, maar die harde bootcamp is wel de reden waarom Max nu totaal niet van zijn stuk te brengen is.
RikM schreef:
16-03-2025 18:51

Mensen vinden dat Jos ook te streng is geweest, maar die harde bootcamp is wel de reden waarom Max nu totaal niet van zijn stuk te brengen is.
Nou ja harde bootcamp, die man heeft gewoon losse handjes.
Misschien ben ik naïef, maar ik geloof niet zo dat hij Max ook geslagen heeft. Dat is een aanname die mensen doen.
RikM schreef:
16-03-2025 18:51

Ja zo kan ik ook nog wel een paar oorzaak-gevolgrelaties verzinnen. Je hoort alleen altijd verrekte weinig over de kinderen die een 'harde bootcamp' ondergaan en daar helemaal geen succes aan overhouden. Of degenen die succesvol worden maar er enorme schade door opgelopen hebben. Denk aan de turnwereld met al die fijne 'harde bootcamps'. Echt een enorm succes en reden om het precies zo te willen.
Tjezus, wat vals
RikM schreef:
16-03-2025 19:08
Misschien ben ik naïef, maar ik geloof niet zo dat hij Max ook geslagen heeft. Dat is een aanname die mensen doen.
Ik heb het ook niet over Max, maar algemeen, was niet helemaal duidelijk idd.
MevrouwJack schreef:
16-03-2025 19:10
Ja zo kan ik ook nog wel een paar oorzaak-gevolgrelaties verzinnen. Je hoort alleen altijd verrekte weinig over de kinderen die een 'harde bootcamp' ondergaan en daar helemaal geen succes aan overhouden. Of degenen die succesvol worden maar er enorme schade door opgelopen hebben. Denk aan de turnwereld met al die fijne 'harde bootcamps'. Echt een enorm succes en reden om het precies zo te willen.
Dat is inderdaad ook precies de wereld die ik voor ogen had toen ik ook andere sporten aanhaalde. Teveel misstanden in de sport.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven