Zwanger worden vanaf september ‘23 DEEL 2!
donderdag 7 september 2023 om 20:53
Wij willen graag (weer) zwanger worden!
Wie schrijft er mee?
Wie schrijft er mee?

NAAM: | LEEFTIJD: | NOD: | KIND: | BIJZONDERHEDEN: |
---|---|---|---|---|
_Mathilde_ | 38 | 4e | | |
Teresita | 31 | 2e en 3e | | |
Tederheid | 26 | 1e | ||
Celeste23 | 28 | 1e | | |
Mylissy | 29 | 1e | ||
Mwrosa | 29 | 1e | | |
Zoraeva | 31 | 1e | ||
Xenn | 31 | 2e | | |
Adnil | 1e | |||
Wishful-Thinking | 40 | 3e | ||
JaMaar | 31 | 1e | ||
Mittensz | 27 | 1e | ||
Delphinia | 35 | 2e | | |
Neehoorn | 38 | 2e | ||
Nickii | 32 | 3e | | |
Florence | 29 | 1e | ||
Merel90 | 33 | 2e | ||
Isabel25 | 35 | 4e | | |
Donut | 33 | 1e | ||
Orang23 | 36 | 1e | ||
_Amber_ | 29 | 2e | ||
Wolkenkrabber | 31 | 2e | ||
Semlar | 31 | 1e | ||
Libe | 40 | | 2e | |
Zonnegloed | 30 | 1e | ||
Fidei | 30 | 1e | ||
Yavana | 27 | | 1e | |
Knorrig24 | 28 | 1e | ||
Fleurig | 31 | 1e | ||
Katermeloen | 32 | 1e | ||
Koffiehagedis | 35 | 1e | ||
Broodkruimel1984 | 40 | 4e |
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 29-12-2024 07:34
94.83% gewijzigd
donderdag 20 maart 2025 om 12:18
De hsg zit erop. Het viel echt reuze mee. Ik had een spiegel naproxen en pcm opgebouwd vanaf dinsdag. Omdat ik al 3 kinderen heb gehad is mijn baarmoeder best groot dus moest ze halverwege extra olie pakken om in te spuiten. De eileiders liepen niet door helaas, maar na de extra olie en wat druk (het kwam alweer terug mn vagina uit gelopen) liep de rechter eileider gelukkig door, dus ik denk dat ze die ter plekke doorgankelijk heeft gemaakt
laten we het hopen. Het deed eigenlijk helemaal geen zeer, behalve heel even toen ze die extra olie erin spoot en de druk erop kwam. Maar het was allemaal goed te doen. Er kwam net wel best veel bloed los, met stolsels ook dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat m’n baarmoeder nu goed schoon is 

komend weekend toch maar weer lekker aan de gang. Maandag op vakantie met een vriendin dus hopelijk is het nog op tijd voor m’n eisprong.
donderdag 20 maart 2025 om 12:36
donderdag 20 maart 2025 om 13:18
vrijdag 21 maart 2025 om 14:06
Wat fijn dat het meeviel broodkruimel, en dat de rechter eileider nu open lijkt te zijn gemaakt. Hopelijk was dit dan toch het zetje dat jullie nodig hadden en volgt er snel een positieve test.
Voor alle anderen die ik nog proberen (zonnegloed in ieder geval) ook een dikke knuffel, ik hoop zo dat het bij jullie ook snel mag lukken.
Fidei, in het andere topic las ik over jouw zwangerschap, gefeliciteerd!
Voor alle anderen die ik nog proberen (zonnegloed in ieder geval) ook een dikke knuffel, ik hoop zo dat het bij jullie ook snel mag lukken.
Fidei, in het andere topic las ik over jouw zwangerschap, gefeliciteerd!
maandag 24 maart 2025 om 14:19
Dankjewel Nickii! Ik ben ook weer positief omdat we binnenkort naar ivf mogen. Dat wetende geeft veel nieuwe hoop en ik kijk er zo naar uit. Nu aan het prikken voor de laatste iui ronde. In tegenstelling tot de andere cycli nu wel meer last van de hormonen: wat misselijk en rommelende buik. Maar het is voor een goed doel
.
Hoe gaat het met de andere dames hier?

Hoe gaat het met de andere dames hier?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in