Zoete parfum
maandag 17 maart 2025 om 13:12
maandag 17 maart 2025 om 13:57
Ik ken het niet hoor, maar Google komt met deze:
Ariana Grande Sweet Like Candy
Geuren: Braam, Peer, Bergamot, Marshmallow, Slagroom en meer
Deze Ariana Grande parfum is sweet like candy, maar dan letterlijk. Met de geuren van marshmallow en slagroom ruik jij letterlijk naar een snoepje. Je bent dan ook om op te eten! Net zoals de meeste Ariana Grande parfums is dit een zoete parfum, maar dan net met iets extra’s. Het is een goedkope zoete parfum die geschikt is voor elk seizoen.
Ariana Grande Sweet Like Candy
Geuren: Braam, Peer, Bergamot, Marshmallow, Slagroom en meer
Deze Ariana Grande parfum is sweet like candy, maar dan letterlijk. Met de geuren van marshmallow en slagroom ruik jij letterlijk naar een snoepje. Je bent dan ook om op te eten! Net zoals de meeste Ariana Grande parfums is dit een zoete parfum, maar dan net met iets extra’s. Het is een goedkope zoete parfum die geschikt is voor elk seizoen.
maandag 17 maart 2025 om 14:23
Ik heb ooit een luchtje van margiela gehad, die rook naar een soort kermis, naar suikerspin. Diezelfde geur heeft een luchtje van h&m, chic socialite.
Heel lekker vind ik en goede budgetkoop, was een paar euro.
Mijn dochter heeft een serie heel zoete luchtjes gekocht die je kunt layeren, Kayali heet het volgens mij. Ze heeft een pistache erbij die echt heel lekker ruikt.
Heel lekker vind ik en goede budgetkoop, was een paar euro.
Mijn dochter heeft een serie heel zoete luchtjes gekocht die je kunt layeren, Kayali heet het volgens mij. Ze heeft een pistache erbij die echt heel lekker ruikt.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
maandag 17 maart 2025 om 15:20
Ik heb het gevraagd: het is Absolument Rose. Officieel ruikt die niet naar kauwgombal maar naar framboos, roos, patchouli en gesuikerde amandelen.
En ja daar zit ik dus de hele dag in hahaha. Maar het is een lieve zoete lucht, en stukken beter te doen dan de penetrante vanillemuur die sommige vrouwen hier opwerpen.
RRR
maandag 17 maart 2025 om 16:07
Cavia007 schreef: ↑17-03-2025 15:20Ik heb het gevraagd: het is Absolument Rose. Officieel ruikt die niet naar kauwgombal maar naar framboos, roos, patchouli en gesuikerde amandelen.
En ja daar zit ik dus de hele dag in hahaha. Maar het is een lieve zoete lucht, en stukken beter te doen dan de penetrante vanillemuur die sommige vrouwen hier opwerpen.
Ik vind framboos zo lekker ruiken. Ik draag zelf Mugler Angel Nova, krijg er vaak complimenten over.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
maandag 17 maart 2025 om 16:28
Dit zijn mijn favoriete zoetee parfums: Elie Saab - Girl of Now en Jimmy Choo - Illicit. Vooral die eerste is mierrrrzoet.
Ariana Grande heeft een aantal zoete parfums, Guerlain ook maar ik vergeet altijd welke
Ariana Grande heeft een aantal zoete parfums, Guerlain ook maar ik vergeet altijd welke

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
maandag 17 maart 2025 om 18:00
Ohh ja, hoe kon ik die vergeten te noemen? Mijn absolute favoriet in de zomer is Cheirosa 62 van Sol de Janeiro. Geen suikerspin-geur zoals de andere lijnen (die bodysprays blijven bij mij sowieso niet hangen), maar wel heerlijk zoet. Ik krijg standaard complimenten als ik deze parfum draag.
maandag 17 maart 2025 om 18:18
The North Remembers

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in