Instagramfamilies, deel 3
woensdag 26 februari 2025 om 12:27
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken www.storynavigation.com
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken www.storynavigation.com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 17 maart 2025 om 12:08
Nina-tje schreef: ↑17-03-2025 09:45De broer van AM heeft een goede post geschreven om enige nuance aan te brengen in haar verhaal.
Vooral de laatste zinnen zijn echt raak. Advies van mensen met financieel gewin bij het in stand houden van een verdienmodel is meestal geen goed advies. Familie is geen verdienmodel.
Waar lees je dat?
maandag 17 maart 2025 om 12:33
Micha Jacobs, hij o.a. heeft het boek van de Jelies geschreven.Uilskuiken schreef: ↑15-03-2025 11:43Wie was nou die man waar ze naast stond, die wij moesten raden. Hij had wel wat bekends maar ik kon hem niet thuisbrengen.
Ik had die man niet herkend hoor, maar Annemarie zette het de dag daarna in haar stories.
maandag 17 maart 2025 om 13:25
Een ghostwriter dus? Alleen bekend onder mensen die denken dat ze zelf een boek kunnen schrijven, maar dat toch niet kunnen?
maandag 17 maart 2025 om 23:20
De man die zelf alleen heel slecht kan schrijven , op basis van de 2 pagina’s uit het Jelies boek waar ik me doorheen heb geworsteld.
dinsdag 18 maart 2025 om 09:43
Not_so_perfect schreef: ↑18-03-2025 09:33Heeft hij ook zijn of naam gewijzigd? Want als ik klik op een oude foto bij AM waar hij is getagd dan krijg ik niks te zien?
Grillen_met_wouter is het nu.
En AM heeft hem ontvolgt, of hij haar.
dinsdag 18 maart 2025 om 12:25
dinsdag 18 maart 2025 om 13:21
Misschien had de uitgever nog niet alle kaarten vergeven. Of mocht ze naar het boékenbal vanwege de planner.
dinsdag 18 maart 2025 om 17:30
Hij heeft een heel stuk op zijn insta geschreven over Annemarie en haar boek en wat hij erover denkt. Mooi geschreven en inderdaad er zijn 2 kanten aan een verhaal. Hij zegt ook dat je familie geen verdienmodel is, hij heeft duidelijk in de gaten wat ze aan het doen is.
dinsdag 18 maart 2025 om 18:56
Not_so_perfect schreef: ↑18-03-2025 18:51Iets anders.. maar ligt het aan mij of eet die familie Geerts best weinig met het avondeten!? Als ik mijn kinderen een kom soep en één wrap tuba melt voorschotel dan vragen ze geheid waar de rest van het eten is![]()
Niks nieuws toch? Gelukkig wel vaak taart na het eten. En G zorgt zelf wel dat hij méér eet, al komt het tosti-ijzer weinig meer uit de kast/op beeld als er geen samenwerking is.
dinsdag 18 maart 2025 om 23:25
Meestal is het inderdaad ongezond , alles is bewerkt en vettig .
Ik vraag me wel af waarom tafelmanieren geen onderwerp is bij AM . Als je dan toch als het perfecte gezin wilt overkomen kun je je kinderen ook leren om netjes te eten lijkt mij ? ( en ja , ik weet het , ik ben zelf enorm van de tafelmanieren , misschien zelfs teveel maar wat ik op veel insta familie accounts zie vind ik gewoon echt vies , sorry )
woensdag 19 maart 2025 om 07:18
Dat snap ik. Alleen de toetjes zijn daar al een complete maaltijd.
Lots hele bord ligt ook altijd vol. Hier eten de kinderen 1 opscheplepel, volwassen 2.
Dus nee, ik vind niet dat ze weinig eten.
woensdag 19 maart 2025 om 07:27
poohtjesschrijft schreef: ↑18-03-2025 23:25Meestal is het inderdaad ongezond , alles is bewerkt en vettig .
Ik vraag me wel af waarom tafelmanieren geen onderwerp is bij AM . Als je dan toch als het perfecte gezin wilt overkomen kun je je kinderen ook leren om netjes te eten lijkt mij ? ( en ja , ik weet het , ik ben zelf enorm van de tafelmanieren , misschien zelfs teveel maar wat ik op veel insta familie accounts zie vind ik gewoon echt vies , sorry )
En er beginnen al mensen met eten als nog niet iedereen eten heeft, en ze lopen van tafel als er nog mensen aan het eten zijn.
De jongsten zullen vast niet altijd even snel eten, maar is je telefoon of hangen de bank echt zo veel belangrijker dan even aan tafel te blijven met je zusjes?
woensdag 19 maart 2025 om 07:29
Niet mee eens.
En gisteren op het menu: een soepje, wat kale ijsbergsla en een halve tuna wrap. Ik vind het karig.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in