Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2025

23-01-2025 10:10 960 berichten
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!

Vorige deel

Afbeelding
Helmut Marko was trouwens heel lovend over Yuki. Dus als je het goed doet dan zegt hij dat ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yuki koopt er vooralsnog helaas weinig voor. Had hem echt stoeltje naar Max gegund.
Misschien gebeurt dat nog wel. Als hij zo goed blijft rijden en Lawson bakt er niks van, dan zie ik ze nog wel wisselen.
Mooie beelden vanaf de tribune van de McLarens die van de baan schoten. Lando en Oscar gaan eigenlijk precies op dezelfde manier eraf, alleen Norris komt net wat beter uit. En Max die goed oplette. ;-D

https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... _into_the/
RikM schreef:
16-03-2025 18:05
Ik zal wel weer te hardvochtig zijn, maar ik begrijp Marko wel. In de Formule 1 zul je toch echt wat harder moeten zijn, anders kom je niet ver. Omgaan met teleurstellingen hoort daar ook bij.

Een half uur grienend door de paddock lopen in een pak vol sponsoren is niet heel handig.

Ik zou niet weten waarom niet. Die sponsoren kwamen op deze manier heel lang in beeld, plus Hadjar deed deed niets aanstootgevends ofzo.
Star⁴ schreef:
16-03-2025 16:16
Dat joch is net 20. Zure ouwe nare lul die Marko.

Ik lees daar alleen maar dat ie gezegd heeft "That was a bit embarrassing". Na jullie berichten gelezen te hebben dacht ik dat ie hele harde/afkeurende woorden gezegd had, maar dat staat in dat artikel helemaal niet. Ik vind het niet bepaald hard of zuur wat daar staat.
S-Groot schreef:
17-03-2025 08:07
Ik lees daar alleen maar dat ie gezegd heeft "That was a bit embarrassing". Na jullie berichten gelezen te hebben dacht ik dat ie hele harde/afkeurende woorden gezegd had, maar dat staat in dat artikel helemaal niet. Ik vind het niet bepaald hard of zuur wat daar staat.
Ik had het artikel ook niet gelezen verder, gewoon vooroordeel over die man.
En meteen door naar de volgende.

Afbeelding

FIA schijnt met strenge maatregelen te komen want er zijn nog steeds vleugels die te veel doorbuigen (de mini-DRS saga).
RikM schreef:
17-03-2025 12:43
FIA schijnt met strenge maatregelen te komen want er zijn nog steeds vleugels die te veel doorbuigen (de mini-DRS saga).

FIA issue statement on introduction of 'tougher' rear wing deflection tests from Chinese Grand Prix

Ze hebben in Melbourne camera's op de auto's gehad en toch wel een en ander gezien. Nu dus strengere tests.
Afbeelding

VR
04:30 - 05:30 Training
08:30 Kwalificatie sprintrace

ZA
04:00 Sprintrace
08:00 Kwalificatie hoofdrace

ZO
08:00 Hoofdrace
RikM schreef:
17-03-2025 16:52
FIA issue statement on introduction of 'tougher' rear wing deflection tests from Chinese Grand Prix

Ze hebben in Melbourne camera's op de auto's gehad en toch wel een en ander gezien. Nu dus strengere tests.

Erg benieuwd of elk team binnen de nieuwe regels weet te blijven, komend weekend vooral omdat er natuurlijk niet heel veel tijd is om het aan te passen en te testen. En erg benieuwd of dit ook al wat van de snelheid van de mclaren afhaalt.
RikM schreef:
19-03-2025 18:40
Afbeelding

VR
04:30 - 05:30 Training
08:30 Kwalificatie sprintrace

ZA
04:00 Sprintrace
08:00 Kwalificatie hoofdrace

ZO
08:00 Hoofdrace
Ik was zo blij met de race om 8 uur, maar had me niet gerealiseerd dat de sprintrace echt midden in de nacht is...
vivapimpelmees schreef:
19-03-2025 19:06
Ik was zo blij met de race om 8 uur, maar had me niet gerealiseerd dat de sprintrace echt midden in de nacht is...

Vind ik ideaal, kan ik lekker meteen kijken zodra ik wakker ben.
Lollipopman!

https://www.youtube.com/watch?v=-b3k0zA ... pmanComics
"I love not Man the less, but Nature more..."
Behind The Scenes Of The F1 Opening Titles

https://www.youtube.com/watch?v=LW4e3gTmSQk

Afbeelding
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/104 ... en-kanker/

Eddie Jordan is overleden.
Ach Eddie Jordan :rose:
:(
Eerbetoon op de Aston Martin (wat ooit het team van Jordan was).

Afbeelding

Afbeelding
Dat wordt nog wat met die Lawson.

Benieuwd hoe Checo hier naar zit te kijken thuis.
Gaat tot nu toe niet echt goed met hem inderdaad....

Lewis en Max samen op de eerste rij voor de Sprint, terug naar 2021 :biggrin:
Ja wat heeft Lawson?! Die zou toch beter dan dit moeten kunnen. Haha ja Checo zal wel denken: dat had ik toch beter gedaan!

Mooi hoor van Lewis!! Heeft ie die bak aardig snel onder controle gekregen. Nu de strategie nog.. Mag wel lekker aan de start weer met Max gaan duelleren!
Forza Ferrari :cheer2:
Dit ziet er gaaf uit. Max en Lewis tegelijk tijdens de kwalificatie ronde

Lewis Hamilton and Max Verstappen's Ghost Car Lap Comparison | 2025 Chinese Grand Prix

https://youtu.be/lXuAf8ly6hs?si=S6jT4OFDhA1MwMJ0
Ik heb een LEGO f1 auto van red bull van vriend gekregen 😍..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven