Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 maart 2025 om 10:41
donderdag 20 maart 2025 om 11:38
donderdag 20 maart 2025 om 12:22
Ik trek dat geneuzel van die fanta niet.
Ik heb haar al een keer gestaft omdat ze aanraadde in een topic aan iemand om alcohol te drinken om te kalmeren en nu in een topic over suïcide is het vast een schrale troost dat de persoon die suïcide heeft gepleegd nu gelukkiger is….Nee muts die is dood!
De schoonheid van een eigen gekozen dood….. het geen euthansie he.
[....]
Een enorme opluchting voor die mensen…. Vraag mij af hoeveel ze er gesproken heeft die na suïcide dat zeiden…
Ik heb haar al een keer gestaft omdat ze aanraadde in een topic aan iemand om alcohol te drinken om te kalmeren en nu in een topic over suïcide is het vast een schrale troost dat de persoon die suïcide heeft gepleegd nu gelukkiger is….Nee muts die is dood!
[....]
Een enorme opluchting voor die mensen…. Vraag mij af hoeveel ze er gesproken heeft die na suïcide dat zeiden…
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2025 19:43
Reden: ongepast
Reden: ongepast
17.38% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

donderdag 20 maart 2025 om 12:44
Ik heb het gisteren al gelezen, ik ben maar op mijn handen gaan zitten, het verdriet dat je dan ervaart wetende dat diegene dit als enige uitweg zag. Deze reactie laat het allemaal zo ongevoelig en simpel lijken.Lorrelies schreef: ↑20-03-2025 12:22Ik trek dat geneuzel van die fanta niet.
Prachtig met je bek op het asfalt van vier hoog of voor de trein omdat je wanhopig bent…. Dat wil toch iedereen in zijn donkerste dagen
donderdag 20 maart 2025 om 13:59
Je mag mij pb' en als je wil
Huts!
donderdag 20 maart 2025 om 14:06

donderdag 20 maart 2025 om 14:20
donderdag 20 maart 2025 om 14:29
Deel van de post is gegumd.Lorrelies schreef: ↑20-03-2025 12:22Ik trek dat geneuzel van die fanta niet.
[…]. Dat wil toch iedereen in zijn donkerste dagen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-03-2025 06:57
Reden: Quote aangepast
6.34% gewijzigd
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt

donderdag 20 maart 2025 om 15:05
donderdag 20 maart 2025 om 15:20
Ik heb het niet gelezen maar wat een geneuzel inderdaad.Lorrelies schreef: ↑20-03-2025 12:22Ik trek dat geneuzel van die fanta niet.
[…] Dat wil toch iedereen in zijn donkerste dagen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-03-2025 06:56
6.16% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 20 maart 2025 om 15:24
Heb ik ook gedaan. Wilde daar niet teveel aandacht aan schenken ivm TO.

donderdag 20 maart 2025 om 15:27
Ook dat inderdaad, maar zat hier achter de laptop te foeteren en dacht dit is niet de plek en niet het moment.Noah_Bloem schreef: ↑20-03-2025 15:24Heb ik ook gedaan. Wilde daar niet teveel aandacht aan schenken ivm TO.

donderdag 20 maart 2025 om 15:49
Tof. En ik zie ook dat een mod hem aangepast heeft.
Ik heb er niet aan gedacht het te staffen omdat mensen wel vaker hele domme dingen zeggen rondom rouw
Vind het ook echt tof dat de mod het heeft aangepast al denk ik niet dat Fanta dat snapt.
Was vast heel lief bedoelt…
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

donderdag 20 maart 2025 om 16:39
Ik typ iets op fb over een serie, dat ik hem niet zo goed vond als de meesten. Kreeg ik een bitchreactie terug dat diegene blij was dat ik er niet voor haar gezin hoefde te zijn, want ik zou het niet begrijpen.
Wat ik niet begrijp is dat totaal onbekende mensen mij denken te kennen op basis van 1 post. Grrr, ik ben geen naar en dom persoon.
Wat ik niet begrijp is dat totaal onbekende mensen mij denken te kennen op basis van 1 post. Grrr, ik ben geen naar en dom persoon.
donderdag 20 maart 2025 om 16:44
Ik begrijp juist niks van die reactieNoah_Bloem schreef: ↑20-03-2025 16:39Ik typ iets op fb over een serie, dat ik hem niet zo goed vond als de meesten. Kreeg ik een bitchreactie terug dat diegene blij was dat ik er niet voor haar gezin hoefde te zijn, want ik zou het niet begrijpen.

Je ziet het trouwens heel vaak, dat mensen zich persoonlijk in hun taas getast voelen als jij iets niet zo mooi vindt als zij. Hier op het forum ook, er zijn hele ruzies ontstaan omdat Nana toevallig een schurfthekel heeft aan Suzan en Freek. Ik vind het altijd wel vermakelijk.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)