Ik vertrek voor de liefde
donderdag 20 maart 2025 om 11:45
Altijd al genoten van de avonturen in Ik Vertrek?
Vanaf 20 maart kun je kijken naar een nieuwe romantische spin-off: Ik Vertrek voor de Liefde. In deze bijzondere serie volgen we Nederlanders die hun hart achterna reizen naar verre oorden. Daar bouwen ze een nieuw leven op met hun grote liefde. Sinds 20 maart kun je deze hartverwarmende show binge-watchen via NPO Start of NPO Plus.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik moet nog kijken, maar ik vind het bij voorbaat al dapper dat mensen voor de liefde emigreren.
Vanaf 20 maart kun je kijken naar een nieuwe romantische spin-off: Ik Vertrek voor de Liefde. In deze bijzondere serie volgen we Nederlanders die hun hart achterna reizen naar verre oorden. Daar bouwen ze een nieuw leven op met hun grote liefde. Sinds 20 maart kun je deze hartverwarmende show binge-watchen via NPO Start of NPO Plus.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik moet nog kijken, maar ik vind het bij voorbaat al dapper dat mensen voor de liefde emigreren.
vivark wijzigde dit bericht op 20-03-2025 11:52
Reden: -
10.24% gewijzigd
donderdag 20 maart 2025 om 15:49
zaterdag 22 maart 2025 om 21:07
Ik vond Grenzeloos Verliefd leuker, weet niet zo goed waarom.
Aflevering over Kenia vond ik leuk en echt bijzonder hoe zij zich zo goed kan aanpassen aan die levensstandaard. Vraag me wel af of je dat over drie jaar nog leuk vind. Nu is het nog avontuur maar voor altijd?
Aflevering met drag queen in USA vond ik beetje leeg of zo. En dat die jongen Thanksgiving ging vieren met z'n familie maar z'n vriend mocht niet mee want dat kunnen ze nog niet aan! Dan ben je daarvoor naar de USA verhuisd.
Andere USA aflevering met influencer/only fans/healer.... niks voor mij. Al hebben ze het wel goed voor elkaar.
Aflevering over Kenia vond ik leuk en echt bijzonder hoe zij zich zo goed kan aanpassen aan die levensstandaard. Vraag me wel af of je dat over drie jaar nog leuk vind. Nu is het nog avontuur maar voor altijd?
Aflevering met drag queen in USA vond ik beetje leeg of zo. En dat die jongen Thanksgiving ging vieren met z'n familie maar z'n vriend mocht niet mee want dat kunnen ze nog niet aan! Dan ben je daarvoor naar de USA verhuisd.
Andere USA aflevering met influencer/only fans/healer.... niks voor mij. Al hebben ze het wel goed voor elkaar.
dinsdag 25 maart 2025 om 23:58
Koffieleut123 schreef: ↑22-03-2025 23:37dat vond ik ontzettend rot voor die jongens, dat hij toch niet mee kon komen naar Thanksgiving. Schrijnend
Dat was het ook, hij deed er luchtig over, maar ik vraag het me af...
woensdag 26 maart 2025 om 00:04
Het is wat oppervlakkiger allemaal? Deze reeks?
Alsof het net als 'Ik vertrek' verplicht een happy end moet hebben ofzo.
(...)
In mijn ogen hebben ze het helemaal niet goed voor elkaar. Er is misschien geld, maar dat vliegt er ook met bakken weer uit. Ze zijn alleen maar met 'het plaatje' bezig. Ik zag niets authentieks, geen veilig thuiskomen bij elkaar. Eerder dat ze elkaar gebruiken voor hun image. Zijn ware aard zag je tijdens de huwelijksceremonie. Ik geloof dat het na het 'ja-woord' was dat hij de ouders ofzo op de juiste plek duwde (voor het perfecte plaatje weer) en zijn gezichtsuitdrukking was hard en zakelijk. Zijn charmante façade was even gezakt. Hij was niet met hén bezig maar met hoeveel extra volgers het op zou leveren.
woensdag 26 maart 2025 om 07:09
Bij dat stel voelde ik ook helemaal geen echte verbinding. Alles heel gemaakt. Ik las in de update op de site dat ze inmiddels naar LA zijn verhuisd omdat ze zich niet thuis voelde in Orange County. En aangezien ze nog altijd geen Green Card heeft mag ze nog steeds het land niet verlaten dus niet gezellig naar Nederland of Ibiza.
woensdag 26 maart 2025 om 09:46
Nou, ik voelde hetzelfde. Ik schrok echt van hoe hij bij de huwelijksvoltrekking was: naar en narcistisch kwam hij toen op mij over. Het kan misschien door de zenuwen komen (ik heb al mijn vriendinnen op een huwelijksdag mega gestressed gezienCourage schreef: ↑26-03-2025 00:04Het is wat oppervlakkiger allemaal? Deze reeks?
In mijn ogen hebben ze het helemaal niet goed voor elkaar. Er is misschien geld, maar dat vliegt er ook met bakken weer uit. Ze zijn alleen maar met 'het plaatje' bezig. Ik zag niets authentieks, geen veilig thuiskomen bij elkaar. Eerder dat ze elkaar gebruiken voor hun image. Zijn ware aard zag je tijdens de huwelijksceremonie Ik geloof dat het na het 'ja-woord' was dat hij de ouders ofzo op de juiste plek duwde (voor het perfecte plaatje weer) en zijn gezichtsuitdrukking was hard en zakelijk. Zijn charmante façade was even gezakt. Hij was niet met hén bezig maar met hoeveel extra volgers het op zou leveren.

vivark wijzigde dit bericht op 26-03-2025 10:09
2.29% gewijzigd
woensdag 26 maart 2025 om 17:09
Ik vond ze zo oninteressant dat ik tegen de tijd dat ze gingen trouwen al niet meer op zat te letten.Courage schreef: ↑26-03-2025 00:04Het is wat oppervlakkiger allemaal? Deze reeks?
In mijn ogen hebben ze het helemaal niet goed voor elkaar. Er is misschien geld, maar dat vliegt er ook met bakken weer uit. Ze zijn alleen maar met 'het plaatje' bezig. Ik zag niets authentieks, geen veilig thuiskomen bij elkaar. Eerder dat ze elkaar gebruiken voor hun image. Zijn ware aard zag je tijdens de huwelijksceremonie. Ik geloof dat het na het 'ja-woord' was dat hij de ouders ofzo op de juiste plek duwde (voor het perfecte plaatje weer) en zijn gezichtsuitdrukking was hard en zakelijk. Zijn charmante façade was even gezakt. Hij was niet met hén bezig maar met hoeveel extra volgers het op zou leveren.

Misschien nog even terugkijken.
Dacht ook meer financieel gezien goed voor elkaar. Leven heel leeg.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in