Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

woensdag 1 juli 2020 om 19:20
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
zondag 23 maart 2025 om 14:15
Toen wij voor de eerste keer in een club waren, stonden we ons in het begin ook af te vragen: Hoe werkt dit? En toen kwam er een heel ervaren stel met ons kletsen. En zij waren zo hartelijk, open en vrij in het contact. Met een perfect gedoseerde mix van onomwonden interesse en ruimte voor afwijzing. Achteraf gezien was dat het perfecte voorbeeld op het perfecte moment.
zondag 23 maart 2025 om 20:12
Ja natuurlijk wel. Het is ook niet alsof we helemaal geen contact hebben. Maar een boel mensen zijn daar met 1 doel - en als je op zoek bent naar wat meer tijd, contact en flirt voor je naar “boven” rent ben je driekwart kwijt.Rooss4.0 schreef: ↑21-03-2025 11:23Proberen jullie zelf contact te leggen in een parenclub? Het valt mij namelijk op dat iedereen daar altijd een beetje op elkaar zit te wachten en dan gaat het natuurlijk niet werken. Ik ben vaak degene die contact legt en dan bij voorkeur in het bubbelbad. Als het klikt tussen mij en de vrouw schuiven de mannen wel aan, die lijken wat minder kritisch![]()
Dat snap ik op zichzelf wel en daar is ook niks mis mee. Maakt het alleen voor ons wel iets lastiger
(en tja - ik schuif wel aan inderdaad haha)
zondag 23 maart 2025 om 20:25
Je betaalt een hoop entree om langs allerlei winkelkramen te mogen lopen. Er is een podium waar niet zoveel spannends op gebeurt. Als je iets spannenders wilt moet je daar extra voor betalen. Wat je voor dat extra geld krijgt is minder fijn dan gewoon in een club. Nog los van alle giebelende vrouwen en stoerdoende (jonge) mannen die er rondlopen.
Coffee is never my cup of tea
maandag 24 maart 2025 om 13:23
je ziet ook vaak mensen die daar interviews doen. ik zou de hele tijd bang zijn dat ik in tv items opduik als ik daar rondliepMarianneke schreef: ↑23-03-2025 20:25Je betaalt een hoop entree om langs allerlei winkelkramen te mogen lopen. Er is een podium waar niet zoveel spannends op gebeurt. Als je iets spannenders wilt moet je daar extra voor betalen. Wat je voor dat extra geld krijgt is minder fijn dan gewoon in een club. Nog los van alle giebelende vrouwen en stoerdoende (jonge) mannen die er rondlopen.
maandag 24 maart 2025 om 13:45
maandag 24 maart 2025 om 13:48
maandag 24 maart 2025 om 13:50
ik ben wel eens kort op tv geweest en je wil niet weten uit welke gaten en hoeken mensen je dan zien. dus ik ben daar niet gerust opfrouwke schreef: ↑24-03-2025 13:45Haha ja dat heb ik ook wel een beetje![]()
Maarja aan de andere kant moet iemand die je kent het maar net kijken EN je dan ook nog op de achtergrond herkennen EN er dan ook nog iets van vinden....
Ik ben eerder bang dat de vriendin met wie ik zou gaan geinterviewd wil worden en mij dan meesleept![]()

maandag 24 maart 2025 om 14:29
De kamasutrabeurs is écht de moeite en het geld niet waard. Als je iets met je vriendin wil doen, ga dan naar Moulin Rouge ofzo. Ben je net zoveel geld kwijt, heb je tóch naar mannen in netkousen gekeken en je hebt gegarandeerd een leuke avond.
Er is ook niks, helemaal niks erotisch aan. Echt niet.
.
maandag 24 maart 2025 om 14:31
klopt helemaal. maar ach, voor een eerste keer, om het eens gezien te hebben zou het nog kunnen. dan weet je daarna zelf ook dat dat kloptRooss4.0 schreef: ↑24-03-2025 14:29De kamasutrabeurs is écht de moeite en het geld niet waard. Als je iets met je vriendin wil doen, ga dan naar Moulin Rouge ofzo. Ben je net zoveel geld kwijt, heb je tóch naar mannen in netkousen gekeken en je hebt gegarandeerd een leuke avond.
maandag 24 maart 2025 om 14:43
maandag 24 maart 2025 om 15:46
Staan er geen sfeerimpressies van voorgaande beurzen op YouTube toevallig?
Het zal misschien wel een beetje zoeken zijn naar de meer sfeerfilmpjes want er staan vast veel van die sensatiefilmpjes op van Pow News en zo.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in