2 nachten New York
zondag 23 maart 2025 om 17:15
Hallo allemaal, ik kan aan een vakantie nog 2 nachten New York plakken voor we naar huis gaan. Wie weet een leuk hotel op een handige plek (voor zoveel mogelijk bezienswaardigheden in korte tijd)? Ik ben zelf vaker in NYC geweest, maar degene met wie ik reis nog niet, dus die wil best de standaard dingen zien. Als ik op Booking.com kijk, vind ik wel van alles, maar ben ik zo 800 euro kwijt voor 2 nachtjes. Het zou leuk zijn als het iets goedkoper kon (ik heb niet echt een budget, maar toch).
Alvast bedankt voor de tips!
Alvast bedankt voor de tips!
zondag 23 maart 2025 om 17:32
zondag 23 maart 2025 om 17:35
Natuurlijk kan ik zoeken, maar wie weet heeft hier iemand een goede tip. En niet alles staat op Booking neem ik aan.
zondag 23 maart 2025 om 18:27
Weet niet wanneer je gaat, dus kan de prijs voor dan niet checken, maar heb zelf in Hotel Shocard verbleven, zowat óp Times Square. Verbazingwekkend goed, als je kijkt naar de prijs (rond de €440 voor 2 nachten) en de locatie. Was bang voor addertje onder het gras, maar dat was er niet
Prima hotel voor die prijs.

zondag 23 maart 2025 om 20:26
zondag 23 maart 2025 om 20:34
Wij hebben eens geslapen in hotel park Central. Dit zit op 7th avenue (is het verlengde van times Square)
Je bent daarvanuit zo Central park in gelopen, maar dus ook zo op Times Square, Rockefeller Centre etc.
Afhankelijk van wanneer je gaat ongeveer 250 euro per nacht.
We zijn een aantal jaar terug nog eens geweest en zaten toen gelijk achter times Square op 44th street maar daar betaal je idd wel iets van 450 euro per nacht
Je bent daarvanuit zo Central park in gelopen, maar dus ook zo op Times Square, Rockefeller Centre etc.
Afhankelijk van wanneer je gaat ongeveer 250 euro per nacht.
We zijn een aantal jaar terug nog eens geweest en zaten toen gelijk achter times Square op 44th street maar daar betaal je idd wel iets van 450 euro per nacht
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 23 maart 2025 om 21:52
maandag 24 maart 2025 om 12:29
Wij zaten in Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square South.
Op West 36th street, op loopafstand van Times square en Penn station en vlakbij een metrostation.
Prijs is erg afhankelijk van de periode, wij betaalden vorig jaar voor 3 nachten met 4 personen (in één kamer) en inclusief ontbijt 1100 dollar. Dit was half augustus. Mooi hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt was wel simpel, maar prima voor ons.
Op West 36th street, op loopafstand van Times square en Penn station en vlakbij een metrostation.
Prijs is erg afhankelijk van de periode, wij betaalden vorig jaar voor 3 nachten met 4 personen (in één kamer) en inclusief ontbijt 1100 dollar. Dit was half augustus. Mooi hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt was wel simpel, maar prima voor ons.
dinsdag 25 maart 2025 om 20:28
Ik heb een keer twee nachten in Four Points by Sheraton Midtown - Times Square gezeten. Goede lokatie voor Times Square maar ik vind dat eigenlijk geen fijne lokatie. Zo druk en hysterisch.
Ik heb jaren eerder in het YMCA bij Columbus Circle gezeten en dat vond ik veel fijner qua lokatie. Qua kamers echt heel erg helaas, maar wel voordelig toen.
Ik heb jaren eerder in het YMCA bij Columbus Circle gezeten en dat vond ik veel fijner qua lokatie. Qua kamers echt heel erg helaas, maar wel voordelig toen.
dinsdag 25 maart 2025 om 20:44
Voor €220,- per nacht zat ik wel graag aan Times Square hoor. Het scheelt een boel tijd als je zo centraal zit, metrohalte aan de overkant van de straat. En in het hotel merkte je er niks van dat het buiten zo druk was. Ben gelukkig vaak in NY geweest, op veel locaties gezeten met hotel (oa. Upper East, Financial, Chelsea, CP) maar nabij Times Square is echt super praktisch, helemaal als je met iemand bent die voor het eerst in NY is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in