NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever
donderdag 9 juni 2022 om 11:17
Korte samenvatting:
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.
In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Na een paar weken felle pijn heb ik gisteren de diagnose NET tumor in de pancreas met uitzaaiingen in de lever gekregen. Ik was me al aan het voorbereiden op het einde, dus dit was de best mogelijke uitslag die ik kon krijgen. Maar nu is de euforie gezakt, vandaar dit topic.

In de volgende post volgt het hele (lange) verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 24 maart 2025 om 10:33
woensdag 26 maart 2025 om 09:18
zondag 30 maart 2025 om 09:41
Het is pittig.
Woensdag en donderdag redelijk okay, vanaf vrijdag en zeker gisteren is het pittig. Ik denk dat ik dat vorige keer ook had. Duizelig en heel zwak. Moeten gaan liggen een paar keer in de ochtend omdat het zwart werd voor mijn ogen en zo ontzettend zwak.
Maar dat had ik vorige keer ook, als ik het me goed herinner. Sinds vrijdag veel slapen. Gisteravond kreeg ik tranen in mijn ogen, ik kan gewoon niet meer en man zei 'wat is er opeens???'.
Ik laat het waarschijnlijk ook gewoon niet zien ofzo. Maar nu merk ik heel goed dat mijn lichaam keihard aan het vechten is.
Zusje en schoonbroer zijn gisteren hier geweest, ook al mag het officieel niet

Woensdag en donderdag redelijk okay, vanaf vrijdag en zeker gisteren is het pittig. Ik denk dat ik dat vorige keer ook had. Duizelig en heel zwak. Moeten gaan liggen een paar keer in de ochtend omdat het zwart werd voor mijn ogen en zo ontzettend zwak.
Maar dat had ik vorige keer ook, als ik het me goed herinner. Sinds vrijdag veel slapen. Gisteravond kreeg ik tranen in mijn ogen, ik kan gewoon niet meer en man zei 'wat is er opeens???'.
Ik laat het waarschijnlijk ook gewoon niet zien ofzo. Maar nu merk ik heel goed dat mijn lichaam keihard aan het vechten is.
Zusje en schoonbroer zijn gisteren hier geweest, ook al mag het officieel niet

Life is short. Eat dessert first.
zondag 30 maart 2025 om 10:25
Ik kan het me voorstellen, dat het pittig is. Denk het ook aan je manier van schrijven te zien. Je leest op een of andere manier naar binnen gekeerd, alsof je je kalmte probeert te bewaren terwijl het van binnen keihard knokken is.
Hoop dat de ergste bijwerkingen snel weg zijn en duim voor een mooi resultaat.
Hoop dat de ergste bijwerkingen snel weg zijn en duim voor een mooi resultaat.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in