Wimperkruller voor verschillende oogvormen?
woensdag 26 maart 2025 om 10:07
De laatste tijd merk ik dat de wimperkruller die ik nu heb aan de zijkanten in mijn ooglid knijpt terwijl ik dat met mijn vorige kruller niet had. Nu heb ik gehoord dat er verschillende vormen krullers zijn, is dat zo? Weet niet meer waar ik mijn vorige heb gehaald dus mijn vraag; waar kun je de bredere krullers kopen?
donderdag 27 maart 2025 om 11:09
Ja, hier hetzelfde probleem. Als ik de wimperkruller van de Hema gebruik passen de buitenste wimperharen aan weerszijde niet in het gleufje. Met de kruller van Tweezerman (de Promaster) heb ik dit probleem niet. Er staat bij dat ie voor amandelvormige ogen is maar die heb ik niet, toch voegt ie goed.
Ze hebben verschillende types voor verschillende vormen ogen. Hopelijk heb je hier iets aan!
Oh ja: het ding is duur maar ik doe hier jaren mee (er zitten ook nieuwe rubbertjes bij), die van de Hema kneep ik altijd scheef waardoor ik elk half jaar een nieuwe moest. Die van Tweezerman heb ik nu denk ik al een jaar of 6.
Ze hebben verschillende types voor verschillende vormen ogen. Hopelijk heb je hier iets aan!
Oh ja: het ding is duur maar ik doe hier jaren mee (er zitten ook nieuwe rubbertjes bij), die van de Hema kneep ik altijd scheef waardoor ik elk half jaar een nieuwe moest. Die van Tweezerman heb ik nu denk ik al een jaar of 6.
donderdag 27 maart 2025 om 12:41
Daar heb ik inderdaad over gelezen, wellicht de aankoop waard aangezien je alleen het rubbertje hoeft te vervangen na een tijdje.Airecolette1 schreef: ↑27-03-2025 11:09Ja, hier hetzelfde probleem. Als ik de wimperkruller van de Hema gebruik passen de buitenste wimperharen aan weerszijde niet in het gleufje. Met de kruller van Tweezerman (de Promaster) heb ik dit probleem niet. Er staat bij dat ie voor amandelvormige ogen is maar die heb ik niet, toch voegt ie goed.
donderdag 27 maart 2025 om 14:52
En zelfs dat rubbertje gaat veel langer mee, het metaal is denk ik minder scherp dus er komt veel minder snel een sneetje in het rubber.
Nu stop ik met deze reclame hoor want ik heb jammer genoeg geen Tweezerman-aandelen
En ik hoop eigenlijk dat er nog andere reacties komen, wie weet zit daar nog een gouden tip tussen.
Nu stop ik met deze reclame hoor want ik heb jammer genoeg geen Tweezerman-aandelen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in