Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1310 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Ik heb voor zondag een date staan. Ben benieuwd :mrgreen:
Leuk Attraverso :-D dat is een man waarmee je afg week had gematched op Tinder?

Meerderen gaan op date dus dit weekend lees ik πŸ˜†

@Pupke, Jammer dat het geen echte match bleek.
Ja, maandag geloof ik...
Haha dat is ook lekker doorpakken zo :-D
Overigens zie ik nu pas dat de niet chat man mij dinsdag ook had bericht, of ik ook zo van de zon genoot en of ik al een leuke borrelplek in gedachten had of dat ik het fijn vond als hij mee dacht daarin.
En woensdagavond dus of het zondag nog ging lukken.
Die apps ervoor heb ik in de drukte dus niet actief gelezen zeg maar.

Jammer dat het slechter weer wordt de ak dagen. Ik wordt ook altijd blij van het zonnetje en inderdaad leuk ook dat er meer mensen op straat zijn en je lekker kan wandelen.
Peertjes schreef: ↑
28-03-2025 06:42
Haha dat is ook lekker doorpakken zo :-D
Ik ben niet van het lange chatten, beide geen kinderen in onze weg en een half uur voor hij vroeg om zondag iets samen te doen had mijn vriendin laten weten dat ze ons afspraakje voor zondag ging uitstellen. Waarop wachten, ik word er niet jonger op :biggrin:

Heb nooit zo'n type gedate, hoe zou ik zijn uiterlijk omschrijven... 'Verzorgde boswachter' of zo. Hij heeft het geluk dat zijn baard mooi grijst, ziet er wat uit zoals Ruben Block, de frontman van Triggerfinger, we delen wat interesses, kinderen volwassen, babbelen leuk, woont niet te ver... Why not :-D
Peertjes klinkt als een toffe match en als 'niet chat man' omschreven doet hij toch zijn best om in contact te blijven.
Je hebt de arme stakker onzeker gemaakt, schattig :mrgreen:
Attraverso schreef: ↑
28-03-2025 07:33
Peertjes klinkt als een toffe match en als 'niet chat man' omschreven doet hij toch zijn best om in contact te blijven.
Je hebt de arme stakker onzeker gemaakt, schattig :mrgreen:
Haha ja, daar kom ik nu ook achter en helemaal onbedoeld πŸ™ˆ Net even geappt en hij reageert wel echt heel leuk, dus begin nu wel nieuwsgierig te worden πŸ˜‰
Attraverso schreef: ↑
28-03-2025 07:30
Ik ben niet van het lange chatten, beide geen kinderen in onze weg en een half uur voor hij vroeg om zondag iets samen te doen had mijn vriendin laten weten dat ze ons afspraakje voor zondag ging uitstellen. Waarop wachten, ik word er niet jonger op :biggrin:

Heb nooit zo'n type gedate, hoe zou ik zijn uiterlijk omschrijven... 'Verzorgde boswachter' of zo. Hij heeft het geluk dat zijn baard mooi grijst, ziet er wat uit zoals Ruben Block, de frontman van Triggerfinger, we delen wat interesses, kinderen volwassen, babbelen leuk, woont niet te ver... Why not :-D
Dat ie niet te ver woont is wel fijn!
Klinkt goed de omschrijving; rijdt ie ook motor :rofl:
Leuk een aantal dates in het vooruitzicht!
Bij mij is het nog steeds stil , dat zet me ook weleens aan het denken waarom lukt het bij anderen vrij vlot om een aantal matches te verzamelen en bij mij gaat het zo moeizaam.
Ben ik te kritisch, of lig ik gewoon niet goed in de markt wellichtπŸ€”
Mimali schreef: ↑
28-03-2025 08:06
Bij mij is het nog steeds stil , dat zet me ook weleens aan het denken waarom lukt het bij anderen vrij vlot om een aantal matches te verzamelen en bij mij gaat het zo moeizaam.
En als je een betaalde profiel neemt en enkel kijkt naar de profielen die jou liken zeg maar..?
28-03-2025 08:52
En als je een betaalde profiel neemt en enkel kijkt naar de profielen die jou liken zeg maar..?
Op Tinder kan je dat tegenwoordig ook zien, bij het profiel, heeft jou geliked staat er bij..
Ik word er niet warm vanπŸ˜‰
28-03-2025 08:55
Op Tinder kan je dat tegenwoordig ook zien, bij het profiel, heeft jou geliked staat er bij..

Snap ik heel goed. Soms zie ik likes van mannen waarvan ik denk: REALLY?!?!?! Honderden kilometers uit de buurt, in een leeftijdscategorie die helemaal niet past of ronduit onaantrekkelijk. Iemand schreef hier te vermoeden dat mannen gewoon alles naar rechts swipen en bij een eventuele match pas gaan kijken of ze interesse hebben, en dat geloof ik ook.

Mimali: gebruik je alleen Tinder of ook andere apps?
MissUnderstood schreef: ↑
28-03-2025 09:06
Snap ik heel goed. Soms zie ik likes van mannen waarvan ik denk: REALLY?!?!?! Honderden kilometers uit de buurt, in een leeftijdscategorie die helemaal niet past of ronduit onaantrekkelijk. Iemand schreef hier te vermoeden dat mannen gewoon alles naar rechts swipen en bij een eventuele match pas gaan kijken of ze interesse hebben, en dat geloof ik ook.

Mimali: gebruik je alleen Tinder of ook andere apps?
Ja dat dus!

Lexa kijk ik af en toe zonder abonnement (net een maand gehad) , heb nu een aanbieding van 4.99 voor een maand maar twijfel nog want ook daar gebeurde weinig tot niks.
En Breeze, vanochtend voor het eerst 2 leuke mannen gezien, helaas zocht de één een 3e erbijπŸ™ˆ en de ander een fwb geloof ik.
28-03-2025 08:55
Ah, dat wist ik niet. Nee, de meeste likes vind ik ook niets. Vanmorgen ook weer even gekeken naar de nieuwe likes, maar zie gewoon niets leuks. 1 man had wel echt een leuk profiel en zag er ook leuk uit maar te ver weg dan weer. Ik heb echt geen zin in mannen ver weg.

Maar, dat ligt dus zΓ©ker niet aan jou.
Nee, mannen op grote afstand heb ik ook geen zin in. Ik wil gewoon een leuke vent in mijn eigen woonplaats.

Een beetje reizen voor een leuke date is niet zo erg, maar afstand wordt voor mij wel een probleem als het wat serieuzer wordt. Want dan is zo'n relatie gelijk een weekendvulllend programma, terwijl het mij nou zo fijn lijkt als je gewoon even na een lange werkdag kunt zeggen: even een wijntje en dan lekker weer naar huis.

Ik geloof trouwens wel dat ik volstrekt onmogelijk ben :-).
28-03-2025 09:39
Nee, mannen op grote afstand heb ik ook geen zin in. Ik wil gewoon een leuke vent in mijn eigen woonplaats.

Een beetje reizen voor een leuke date is niet zo erg, maar afstand wordt voor mij wel een probleem als het wat serieuzer wordt. Want dan is zo'n relatie gelijk een weekendvulllend programma, terwijl het mij nou zo fijn lijkt als je gewoon even na een lange werkdag kunt zeggen: even een wijntje en dan lekker weer naar huis.

Ik geloof trouwens wel dat ik volstrekt onmogelijk ben :-).
En toch heb je zaterdag een date, dus zo onmogelijk ben je nietπŸ˜‰
28-03-2025 09:24
Ah, dat wist ik niet. Nee, de meeste likes vind ik ook niets. Vanmorgen ook weer even gekeken naar de nieuwe likes, maar zie gewoon niets leuks. 1 man had wel echt een leuk profiel en zag er ook leuk uit maar te ver weg dan weer. Ik heb echt geen zin in mannen ver weg.

Maar, dat ligt dus zΓ©ker niet aan jou.
Nee ergens weet ik dat ook wel, maar soms heb ik dat gevoel..

Maar jij hebt wel een date dit weekend dus toch iets leuksπŸ˜‰
Zijn jullie ook weleens uitgeswiped op Tinder?
Ik heb de afstand nu op max 55 km staan en er is geen profiel meer beschikbaar.. verder wil ik toch eigenlijk niet gaan..
28-03-2025 08:06
Wat heb je in je profiel staan dan? Voor zover je dat wil delen dan.
jajaja wijzigde dit bericht op 28-03-2025 09:55
3.90% gewijzigd
En te ver weg, heb ik ook geen zin in.
Op Breeze heb ik alleen mijn eigen stad aangevinkt als stad waar we een drankje kunnen drinken. Dat ik dan uit omliggende plaatsen profielen te zien krijg, is logisch. Maar ik had er gisteren een die 160 km(!) verderop woont. Dan heeft hij toch ook mijn stad aangevinkt als plek waar hij wil afspreken?
Dat snap ik dan echt niet.
Jajaja schreef: ↑
28-03-2025 09:52
Wat heb je in je profiel staan dan? Voor zover je dat wil delen dan.
Dat ga ik hier niet openbaar delen, maar ik denk dat vrij weinig mannen een profiel lezen eigenlijk..
Maar ik heb wel mijn best gedaan om iets leuks neer te zetten, en ja misschien vrij doorsnee maar dat is ook gewoon wie ik ben .
mimali wijzigde dit bericht op 28-03-2025 09:59
20.98% gewijzigd
Jajaja schreef: ↑
28-03-2025 09:55
En te ver weg, heb ik ook geen zin in.
Op Breeze heb ik alleen mijn eigen stad aangevinkt als stad waar we een drankje kunnen drinken. Dat ik dan uit omliggende plaatsen profielen te zien krijg, is logisch. Maar ik had er gisteren een die 160 km(!) verderop woont. Dan heeft hij toch ook mijn stad aangevinkt als plek waar hij wil afspreken?
Dat snap ik dan echt niet.
Nee dat snap ik ook niet..
28-03-2025 09:45
En toch heb je zaterdag een date, dus zo onmogelijk ben je nietπŸ˜‰
Ja, maar die man weet nog niet dat ik onmogelijk ben he.
28-03-2025 10:56
Ja, maar die man weet nog niet dat ik onmogelijk ben he.
Daar heb je een punt, maar misschien vind hij dat ook niet..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven