Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1289 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Jajaja schreef:
28-03-2025 09:55
En te ver weg, heb ik ook geen zin in.
Op Breeze heb ik alleen mijn eigen stad aangevinkt als stad waar we een drankje kunnen drinken. Dat ik dan uit omliggende plaatsen profielen te zien krijg, is logisch. Maar ik had er gisteren een die 160 km(!) verderop woont. Dan heeft hij toch ook mijn stad aangevinkt als plek waar hij wil afspreken?
Dat snap ik dan echt niet.
Nee dat snap ik ook niet..
@ Attraverso: Leuk dat je zondag een date hebt!

@ Care: Ook echt mega leuk dat jullie weer een date hebben :-D

@ Mimali: Bij mij loopt het ook niet storm hoor. Ik denk dat het ook te maken heeft met waar je woont.. Ik was dinsdag in Zwolle voor werk maar daar zitten leuke mannen! Ik werd helemaal enthousiast haha alleen wel 65km van mijn huis af en dat vind ik ook echt te ver. Het liefst wil ik iemand in een straal van 5km maar ik denk dat dat een beetje te optimistisch is haha! Oja, ik heb Tinder ook geregeld uitgespeeld met maximale afstand 30km. Ik hou mij dan altijd maar vast aan dat ze zeggen dat alles een reden heeft dus als het universum wil dat je je partner vind dan gebeurt dat wel. Zoiets haha

Ik heb nu 1 gesprek lopen op Tinder, ook iemand die veel verteld en dat vind ik leuk! Dus we zullen zien waar het naar toe leidt:) Verder weinig leuke mannen, vooral veel rare mannen met de raarste namen.
MissUnderstood schreef:
28-03-2025 09:39
Nee, mannen op grote afstand heb ik ook geen zin in. Ik wil gewoon een leuke vent in mijn eigen woonplaats.

Een beetje reizen voor een leuke date is niet zo erg, maar afstand wordt voor mij wel een probleem als het wat serieuzer wordt. Want dan is zo'n relatie gelijk een weekendvulllend programma, terwijl het mij nou zo fijn lijkt als je gewoon even na een lange werkdag kunt zeggen: even een wijntje en dan lekker weer naar huis.

Ik geloof trouwens wel dat ik volstrekt onmogelijk ben :-).
Nou exact dat! Dat zie ik echt niet voor me en voor mij ook niet haalbaar. Daar erbij wil ik ook niet steeds hele weekenden ergens anders zitten.
Pupke schreef:
28-03-2025 12:03
@ Attraverso: Leuk dat je zondag een date hebt!

@ Care: Ook echt mega leuk dat jullie weer een date hebben :-D

@ Mimali: Bij mij loopt het ook niet storm hoor. Ik denk dat het ook te maken heeft met waar je woont.. Ik was dinsdag in Zwolle voor werk maar daar zitten leuke mannen! Ik werd helemaal enthousiast haha alleen wel 65km van mijn huis af en dat vind ik ook echt te ver. Het liefst wil ik iemand in een straal van 5km maar ik denk dat dat een beetje te optimistisch is haha! Oja, ik heb Tinder ook geregeld uitgespeeld met maximale afstand 30km. Ik hou mij dan altijd maar vast aan dat ze zeggen dat alles een reden heeft dus als het universum wil dat je je partner vind dan gebeurt dat wel. Zoiets haha

Ik heb nu 1 gesprek lopen op Tinder, ook iemand die veel verteld en dat vind ik leuk! Dus we zullen zien waar het naar toe leidt:) Verder weinig leuke mannen, vooral veel rare mannen met de raarste namen.
Oh mijn zoon woont in Zwolle misschien daar eens kijken 🤣
Maar ik woon in de randstad dus daar moet het toch niet te moeilijk zijn denk ik..
Ja rare namen valt mij ook op..
Of ze zoeken iets serieus met een lege bio🤔

Leuk dat je contact hebt wat soepel loopt, je weet het nooit..
Mimali schreef:
28-03-2025 09:46
Nee ergens weet ik dat ook wel, maar soms heb ik dat gevoel..

Maar jij hebt wel een date dit weekend dus toch iets leuks😉
Niet doen hoor, dan haal je jezelf alleen maar naar beneden en dat is niet nodig :hug:

Ik heb zondag inderdaad met die ene man afgesproken die ik nauwelijks heb gesproken zeg maar. Vind het wel gekkig :-D maar we gaan het gewoon doen. Hij klinkt iig spontaan en vrolijk en ik lul ook makkelijk een eind weg dus dat zal wel goed komen 🙈

Heb de lang willen appen man vandaag dan even een berichtje gestuurd om te vragen hoe het is. Reageert wel weer aardig ed, maar ben benieuwd of hij zo afwachtend blijft weer wb initiatief tot afspreken. Ik ga niet nog eens sjorren.
Breeze heeft de prijs verhoogd kom ik nu achter.
Twee weken geleden iets gepland en toen moest ik 9,50 betalen en nu 11,50.
Peertjes schreef:
28-03-2025 12:25
Ik heb zondag inderdaad met die ene man afgesproken die ik nauwelijks heb gesproken zeg maar. Vind het wel gekkig :-D maar we gaan het gewoon doen. Hij klinkt iig spontaan en vrolijk en ik lul ook makkelijk een eind weg dus dat zal wel goed komen 🙈

Heb de lang willen appen man vandaag dan even een berichtje gestuurd om te vragen hoe het is. Reageert wel weer aardig ed, maar ben benieuwd of hij zo afwachtend blijft weer wb initiatief tot afspreken. Ik ga niet nog eens sjorren.
Ja! Leuk! Wel gaan hoor want ik had woensdag ook een date met iemand waarmee ik weinig had uitgewisseld en dat pakte goed uit :)
Pupke schreef:
28-03-2025 13:56
Ja! Leuk! Wel gaan hoor want ik had woensdag ook een date met iemand waarmee ik weinig had uitgewisseld en dat pakte goed uit :)
Ja, heb nu wel besloten gewoon te gaan :-D

Heb je nog wat van hem gehoord? Jij voelde geen relationele klik hè.
Zag nu een profiel: ik zoek een vrouw met klasse, bestaan die nog.

Zou zo'n gozer nou serieus denken dat ie daarmee scoort bij vrouwen :facepalm:
Peertjes schreef:
28-03-2025 14:03
Ja, heb nu wel besloten gewoon te gaan :-D

Heb je nog wat van hem gehoord? Jij voelde geen relationele klik hè.
Goedzo! Heel erg benieuwd hoe je het vind :)

Nee, wij beiden niet haha! Maar hij appte net nog of ik leuke plannen had dit weekend dus dat is wel leuk!

Hahaha ja die profielen! Ik zag er gisteren eentje voorbij komen, ik weet het niet meer precies maar het was zo ongeveer:
X - No drama!
X - Niet swipen als je nog niet over je ex heen bent
X - Als je altijd op sneakers loopt
En zo ging de lijst door zolang als het tekst vak is. Dat ik ook dacht.. Jeetje doe even niet zo passief agressief. En sowieso mannen die ‘geen drama’ willen, die doen sowieso dingen die jij als vrouw niet leuk vind en dat weten ze waarschijnlijk zelf ook heel goed. :lol:
Pupke schreef:
28-03-2025 15:48

Nee, wij beiden niet haha! Maar hij appte net nog of ik leuke plannen had dit weekend dus dat is wel leuk!

Hahaha ja die profielen! Ik zag er gisteren eentje voorbij komen, ik weet het niet meer precies maar het was zo ongeveer:
X - No drama!
En zo ging de lijst door zolang als het tekst vak is. Dat ik ook dacht.. Jeetje doe even niet zo passief agressief. En sowieso mannen die ‘geen drama’ willen, die doen sowieso dingen die jij als vrouw niet leuk vind en dat weten ze waarschijnlijk zelf ook heel goed. :lol:
Dat is absoluut leuk! Weet niet of jullie bij elkaar redelijk in de buurt wonen, maar wie weet houden jullie een leuk vriendschappelijk contact.
Pupke schreef:
28-03-2025 15:48

X - No drama!
Ja dat denk ik ook wel eens als ik bijv naar lang leve de liefde kijk en 1 de twee komt met een hele waslijst naar voren met:
ze moet dit
ze moet dat
ze mag niet
en ze mag ook niet dat

Dan denk ik ' succeesssssssssssssss! niemand gaat ooit goed genoeg zijn voor jou mr perfekt'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Peertjes schreef:
28-03-2025 07:50
Dat ie niet te ver woont is wel fijn!
Klinkt goed de omschrijving; rijdt ie ook motor :rofl:
En kan hij ook goed gitaar spelen of zingen? Ook belangrijk natuurlijk.
Peertjes schreef:
28-03-2025 16:09
Dat is absoluut leuk! Weet niet of jullie bij elkaar redelijk in de buurt wonen, maar wie weet houden jullie een leuk vriendschappelijk contact.
Hij woont ongeveer 12km bij mij vandaan dus dat is goed te doen.

@ VGM1980: Ja, dat is toch vreselijk! Ik denk sowieso dat je veel ‘eisen’ los moet laten als je gaat daten, niemand is perfect en je kan met veel dingen ook een compromis zoeken. Uiteindelijk gaat het erom (denk ik) dat je een klik hebt samen. De vriend van mijn zusje bijv ging vroeger altijd backpacken, vind dat echt geweldig maar mijn zusje vind dat de hel haha dus hij gaat nooit meer met een grote backpack op reis en dat vind ‘ie helemaal niet erg.
Pupke schreef:
28-03-2025 18:38
Hij woont ongeveer 12km bij mij vandaan dus dat is goed te doen.

@ VGM1980: Ja, dat is toch vreselijk! Ik denk sowieso dat je veel ‘eisen’ los moet laten als je gaat daten, niemand is perfect en je kan met veel dingen ook een compromis zoeken. Uiteindelijk gaat het erom (denk ik) dat je een klik hebt samen. De vriend van mijn zusje bijv ging vroeger altijd backpacken, vind dat echt geweldig maar mijn zusje vind dat de hel haha dus hij gaat nooit meer met een grote backpack op reis en dat vind ‘ie helemaal niet erg.

Ik zei al eerder je gaat noooooit met iemand eindigen die al jouw boxen aantikt. Hoogstens de helft ervan. Als je een klik hebt zijn veel dingen niet eens meer belangrijk. Of dan realiseer je pas hoe onbelangrijk dingen zijn als je een connectie hebt.

Voor Sex and the City fans: Charlotte en Harry vond ik zo'n mooi voorbeeld ervan ❤️

Moest ik ineens aan denken.
Peertjes schreef:
28-03-2025 12:25
Niet doen hoor, dan haal je jezelf alleen maar naar beneden en dat is niet nodig :hug:

Nee daar heb je ook gelijk in, zijn ook maar momenten dat ik dat weleens denk ..

Ja snap dat het anders voelt als je niet veel appt maar misschien hij in het echt wel heel spraakzaam.

Groot gelijk, graag of niet hé😉
Peertjes schreef:
28-03-2025 15:24
Zag nu een profiel: ik zoek een vrouw met klasse, bestaan die nog.

Zou zo'n gozer nou serieus denken dat ie daarmee scoort bij vrouwen :facepalm:
Haha en wie is hij dan wel🤔
VGM1980 schreef:
28-03-2025 16:34
Ja dat denk ik ook wel eens als ik bijv naar lang leve de liefde kijk en 1 de twee komt met een hele waslijst naar voren met:
ze moet dit
ze moet dat
ze mag niet
en ze mag ook niet dat

Dan denk ik ' succeesssssssssssssss! niemand gaat ooit goed genoeg zijn voor jou mr perfekt'
Ja echt bizar vind ik dat, en op Tinder ook..
Of graag dezelfde interesses nou ik hoef niet alles samen te doen hoor aub niet haha
Mimali schreef:
28-03-2025 19:03
Ja echt bizar vind ik dat, en op Tinder ook..
Of graag dezelfde interesses nou ik hoef niet alles samen te doen hoor aub niet haha
Ik ben er wel zo eentje hoor waar er toch wel een en ander moet kloppen... :mrgreen:
Attraverso schreef:
28-03-2025 19:23
Ik ben er wel zo eentje hoor waar er toch wel een en ander moet kloppen... :mrgreen:
Ja tuurlijk zijn er dingen die"moeten"kloppen maar ik zoek toch echt een aanvulling en geen invulling en ook lekker allebei je eigen dingen kunnen blijven doen..
Buster schreef:
28-03-2025 17:57
En kan hij ook goed gitaar spelen of zingen? Ook belangrijk natuurlijk.
Neeee , dat is niet leuk die mannen die gitaar spelen en er nog bij gaan zingen ook.
Kitty30plus schreef:
28-03-2025 18:46
Ik zei al eerder je gaat noooooit met iemand eindigen die al jouw boxen aantikt. Hoogstens de helft ervan. Als je een klik hebt zijn veel dingen niet eens meer belangrijk. ²

Voor Sex and the City fans: Charlotte en Harry vond ik zo'n mooi voorbeeld ervan ❤️

Moest ik ineens aan denken.
Nou, dat Die vroegere vriend van mij zou ik nooit geliked hebben als ik hem niet had gekend, hij mij waarschijnlijk ook niet :-)
Dus zo nietszeggende is het eigenlijk 🤔
Nou, vandaag ook een mooie.. ik kreeg een compliment op Bumble: Hoi, je bent bijna helemaal compleet, mijn complimenten. Maar ik mis nog wel de stedentrips, hou je daar wel of niet van. Ik namelijk wel.
Attraverso, heb je er al zin in morgen 😬

En hadden er nu nog meer een afspraak dit weekend?

Ik vraag me ook af hoe het met Binnusje is, al even niet gelezen hier volgens mij.
Peertjes schreef:
29-03-2025 22:50
Nou, vandaag ook een mooie.. ik kreeg een compliment op Bumble: Hoi, je bent bijna helemaal compleet, mijn complimenten. Maar ik mis nog wel de stedentrips, hou je daar wel of niet van. Ik namelijk wel.
🙈🤣

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven