Gezondheid alle pijlers

Bloedverlies

03-04-2025 10:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi ik werdt vanmorgen wakker met onverklaarbaar bloedverlies in mijn ondergoed.
Mijn menstruatie wordt pas over ruim 2 weken verwacht, afspraak voor uitstrijkje staat voor aankomende maandag gepland.
Iemand die dit ook gehad heeft en achteraf alles goed bleek te zijn? Ik ben een beetje in paniek omdat ik 2 tantes heb met baarmoederhals kanker waarvan er bij eentje uitgezaaid is.
Of kan dit ook beginnend overgang voorstellen maar denk dat ik daar nog iets te jong voor ben?
Ovulatiebloeding?
Wombat schreef:
03-04-2025 10:35
Ovulatiebloeding?
Nog nooit eerder gehad in die zoveel jaar dat ik ongesteld ben maar het is ook niet een beetje bloed.
Kan allemaal.

Vertrouw je het niet, probeer dan een afspraak te maken bij de huisarts. Anders is het toch echt afwachten tot maandag het uitstrijkje is en de uitslag.

Tussentijds Bloedverlies, kan een ovulatiebloeding zijn, beginnende menopauze, etc.
WaterGirl schreef:
03-04-2025 10:40
Kan allemaal.

Vertrouw je het niet, probeer dan een afspraak te maken bij de huisarts. Anders is het toch echt afwachten tot maandag het uitstrijkje is en de uitslag.

Tussentijds Bloedverlies, kan een ovulatiebloeding zijn, beginnende menopauze, etc.
Ik wacht het rustig af ben niet heel erg in paniek ofzo maar ben dit niet gewend van mijn lichaam😊
Veel meer dan dat uitstrijkje kan je voor nu ook niet doen, lijkt me.
Kan het niet zo zijn dat je al ongesteld bent geworden?
Weet niet hoe oud je bent?

Ik heb een week of 6 echt erg bloedverlies gehad , uiteindelijk medicijnen gekregen om het te stoppen.
Had daardoor al een rommelige cyclus ivm beginnende overgang.
Was uiteindelijk dus niks ergs, hooguit vervelend.
Happyplant schreef:
03-04-2025 13:04
Kan het niet zo zijn dat je al ongesteld bent geworden?
Voelt niet als een ongesteldheid moet pas over 17 dagen ongesteld worden en ben echt altijd gewoon op tijd . Al neemt het nu weer af🙃
Harderwijk2021 schreef:
03-04-2025 14:54
Weet niet hoe oud je bent?

Ik heb een week of 6 echt erg bloedverlies gehad , uiteindelijk medicijnen gekregen om het te stoppen.
Had daardoor al een rommelige cyclus ivm beginnende overgang.
Was uiteindelijk dus niks ergs, hooguit vervelend.
Ben 35 hier ben ik altijd regelmatig en ben dit dus ook niet gewend😊
Kan je zwanger zijn?
Ik had het vorig jaar 1x, halverwege de cyclus werd ik ongesteld. Daarna weer iedere keer een normale cyclus. Ik ben er eigenlijk ook niet mee naar de huisarts geweest. Misschien had dat gemoeten.
vivapimpelmees schreef:
03-04-2025 17:48
Kan je zwanger zijn?
Nee 😊
Pianissimo schreef:
03-04-2025 18:20
Ik had het vorig jaar 1x, halverwege de cyclus werd ik ongesteld. Daarna weer iedere keer een normale cyclus. Ik ben er eigenlijk ook niet mee naar de huisarts geweest. Misschien had dat gemoeten.
Heb Het paar maanden eerder ook een keer gehad maar dat was een stuk minder dan vandaag en toen had ik zoiets van het zal wel maar na vandaag toch maar besloten om te bellen

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven