Bloedverlies
donderdag 3 april 2025 om 10:30
Hi ik werdt vanmorgen wakker met onverklaarbaar bloedverlies in mijn ondergoed.
Mijn menstruatie wordt pas over ruim 2 weken verwacht, afspraak voor uitstrijkje staat voor aankomende maandag gepland.
Iemand die dit ook gehad heeft en achteraf alles goed bleek te zijn? Ik ben een beetje in paniek omdat ik 2 tantes heb met baarmoederhals kanker waarvan er bij eentje uitgezaaid is.
Of kan dit ook beginnend overgang voorstellen maar denk dat ik daar nog iets te jong voor ben?
Mijn menstruatie wordt pas over ruim 2 weken verwacht, afspraak voor uitstrijkje staat voor aankomende maandag gepland.
Iemand die dit ook gehad heeft en achteraf alles goed bleek te zijn? Ik ben een beetje in paniek omdat ik 2 tantes heb met baarmoederhals kanker waarvan er bij eentje uitgezaaid is.
Of kan dit ook beginnend overgang voorstellen maar denk dat ik daar nog iets te jong voor ben?
donderdag 3 april 2025 om 10:40
donderdag 3 april 2025 om 10:44
Ik wacht het rustig af ben niet heel erg in paniek ofzo maar ben dit niet gewend van mijn lichaam
donderdag 3 april 2025 om 14:54
donderdag 3 april 2025 om 16:03
Voelt niet als een ongesteldheid moet pas over 17 dagen ongesteld worden en ben echt altijd gewoon op tijd . Al neemt het nu weer af
donderdag 3 april 2025 om 16:04
Ben 35 hier ben ik altijd regelmatig en ben dit dus ook niet gewendHarderwijk2021 schreef: ↑03-04-2025 14:54Weet niet hoe oud je bent?
Ik heb een week of 6 echt erg bloedverlies gehad , uiteindelijk medicijnen gekregen om het te stoppen.
Had daardoor al een rommelige cyclus ivm beginnende overgang.
Was uiteindelijk dus niks ergs, hooguit vervelend.
donderdag 3 april 2025 om 18:26
donderdag 3 april 2025 om 18:27
Heb Het paar maanden eerder ook een keer gehad maar dat was een stuk minder dan vandaag en toen had ik zoiets van het zal wel maar na vandaag toch maar besloten om te bellenPianissimo schreef: ↑03-04-2025 18:20Ik had het vorig jaar 1x, halverwege de cyclus werd ik ongesteld. Daarna weer iedere keer een normale cyclus. Ik ben er eigenlijk ook niet mee naar de huisarts geweest. Misschien had dat gemoeten.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in