Kan deze jurk als bruiloftsgast?
zaterdag 29 maart 2025 om 10:12
Over een aantal maanden een buiten-bruiloft (daggast) op een strandachtige setting. Dresscode summerchique. Het bruidspaar kennende verwacht ik vooral een heel warm/gezellig feest zonder al te veel etiquettes.
Ik heb deze fan-tastische jurk gevonden en vind hem mooi staan. Ik weet van mezelf dat wat fellere kleuren mij veel beter staan dan bijvoorbeeld flets zalmroze.
Maar nu begin ik te twijfelen of het niet te fel is. Vinden jullie het ongepast of kan het prima?
https://www.otrium.nl/product/dress---p ... roid%20app
Ik heb deze fan-tastische jurk gevonden en vind hem mooi staan. Ik weet van mezelf dat wat fellere kleuren mij veel beter staan dan bijvoorbeeld flets zalmroze.
Maar nu begin ik te twijfelen of het niet te fel is. Vinden jullie het ongepast of kan het prima?
https://www.otrium.nl/product/dress---p ... roid%20app
woensdag 2 april 2025 om 12:02
vivapimpelmees schreef: ↑01-04-2025 23:40Zijde koop je niet voor een paar tientjes...
Bovendien qua dierenleed ook niet echt een aanrader.
Inderdaad, al bestaan er wel bedrijven die diervriendelijke zijde maken. Zal nog wel duurder zijn.
Ik las er laatst iets over nav een ander topic hier op het forum.
woensdag 2 april 2025 om 21:49
woensdag 2 april 2025 om 22:03
Ben ik met je eens als het gaat over zalmroze of pastel, maar de jurk is fuchsia. Dat staat bij mijn weten bijna iedereen?Raver schreef: ↑02-04-2025 21:49Niet om te zeuren, maar aangezien werkelijk niemand het heeft over of de kleur wel goed staat bij je teint, toch even dit: roze staat lang niet iedereen. Het kan heel flets maken, en dan is de jurk nog zo leuk, als hij niks goeds voor je huid doet zie je er lang zo leuk niet in uit. Just saying.
To heb je al een keuze voor accesoires en schoenen gemaakt?
woensdag 2 april 2025 om 22:34
woensdag 2 april 2025 om 23:39
donderdag 3 april 2025 om 02:03
donderdag 3 april 2025 om 09:26
Maar dat is de vraag toch niet. TO zegt dat de jurk, en felle kleuren over het algemeen, haar goed staat.Raver schreef: ↑02-04-2025 21:49Niet om te zeuren, maar aangezien werkelijk niemand het heeft over of de kleur wel goed staat bij je teint, toch even dit: roze staat lang niet iedereen. Het kan heel flets maken, en dan is de jurk nog zo leuk, als hij niks goeds voor je huid doet zie je er lang zo leuk niet in uit. Just saying.
Wie zijn wij om daaraan te gaan twijfelen?
donderdag 3 april 2025 om 11:14
Ik ben blond en fuchsia is de kleur die nu juist het beste bij me staat.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
donderdag 3 april 2025 om 11:15
De kleur vind ik geweldig, ik denk dat juist met een beetje cup de jurk zeer goed staat (zie de foto’s van Katja) en helaas heeft niet iedereen een grote portemonnee.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
donderdag 3 april 2025 om 13:41
Als ik hem zou aantrekken zou het inderdaad goedkoop en rommelig ogen, maar ik denk dat hij iemand met de juiste lengte en de juiste haar- en huidskleur fantastisch kan staan. Zo'n soort jurk lijkt het mij.
donderdag 3 april 2025 om 13:50
Ik heb ooit een jurk in exact deze kleur aangehad naar een bruiloft. (Ander model: strak mouwloos lijfje en een tulprok met baleinen) en ik had er felblauwe lakschoenen onder met een clutch in dezelfde kleur: Heel veel complimenten gehad en ik draag die combi nog steeds.Pannenkoekenplantje schreef: ↑29-03-2025 14:32Thanks!! Dan meteen vraag, welke kleur clutch past hier nou bij? Ideeen?
Ik denk dat ik zwarte sandaaltjes met hakken draag.
Zwarte clutch of dan eerder iets in heel zacht roze om in dezelfde tint te blijven en het daardoor juist rustiger oogt?
Een beetje dit idee;
donderdag 3 april 2025 om 15:15
Update!
Ik heb goudkleurige sandalen met hak (sandalen met dunne bandjes waardoor het ook mooi subtiel oogt vind ik zelf) en een hele toffe clutch in een champagne achtige kleur.
Dank voor het meedenken allemaal!!
De kleur roze staat me prima volgens mij. Donkerbruin haar en geen hele lichte huid. Word altijd wel snel bruin. Ik weet gewoon dat ik verdwijn in pasteltinten, die maken me over het algemeen grauw. Ik ben een wintertype denk ik qua kleur.
Ik ben blij!
Ik heb goudkleurige sandalen met hak (sandalen met dunne bandjes waardoor het ook mooi subtiel oogt vind ik zelf) en een hele toffe clutch in een champagne achtige kleur.
De kleur roze staat me prima volgens mij. Donkerbruin haar en geen hele lichte huid. Word altijd wel snel bruin. Ik weet gewoon dat ik verdwijn in pasteltinten, die maken me over het algemeen grauw. Ik ben een wintertype denk ik qua kleur.
Ik ben blij!
donderdag 3 april 2025 om 15:18
Klinkt goed!Pannenkoekenplantje schreef: ↑03-04-2025 15:15Update!
Ik ben blij!
donderdag 3 april 2025 om 21:25
Pannenkoekenplantje schreef: ↑03-04-2025 15:15Update!
Ik ben blij!
Een goede keuze, lijkt mij. Veel plezier!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in