De golden bachelor (Videoland)
donderdag 13 februari 2025 om 22:09
vrijdag 28 maart 2025 om 07:06
Dan komt het wel echt over als fame zoeken. Giancarlo heeft voor Sylvia meegedaan. Nu zijn moeder voor Gerard. Eigenlijk een man waarbij je in het voorstukje ook al had kunnen bedenken dat ze totaal andere levens hebben. Maar dat je toch schrijft, wil ik dan nog geloven. Maar als ze nu dan Bachelorette wordt, dan vind ik dat echt too much en denk ik: Pff gaan we weer.
vrijdag 28 maart 2025 om 12:17
vrijdag 28 maart 2025 om 12:37
Ik baal dat angelina weg is, ze voegde voor mij nog iets normaal-menselijks toe aan dit verhaal.
De overgebleven twee zijn upperclass dames. Niet persé slim, gezellig, lief of grappig. Dat gezwets over dubai en golf. Ze passen gewoon in het plaatje. Meer is blijkbaar niet nodig. Blègh. Wisten we in aflevering 1 al. Boooooring.
De overgebleven twee zijn upperclass dames. Niet persé slim, gezellig, lief of grappig. Dat gezwets over dubai en golf. Ze passen gewoon in het plaatje. Meer is blijkbaar niet nodig. Blègh. Wisten we in aflevering 1 al. Boooooring.
vrijdag 28 maart 2025 om 12:47
Sowieso een 1 april grap, want hij is samen met Gijsje.
vrijdag 28 maart 2025 om 14:14
Ah ja dat zou dan kunnen ja maar toch lijkt het mij dan een leuk programma te kunnen worden.Nadinexxx schreef: ↑28-03-2025 07:06Dan komt het wel echt over als fame zoeken. Giancarlo heeft voor Sylvia meegedaan. Nu zijn moeder voor Gerard. Eigenlijk een man waarbij je in het voorstukje ook al had kunnen bedenken dat ze totaal andere levens hebben. Maar dat je toch schrijft, wil ik dan nog geloven. Maar als ze nu dan Bachelorette wordt, dan vind ik dat echt too much en denk ik: Pff gaan we weer.
Tuurlijk wisten we meteen al dat dit niks zou worden. Zij is zo anders dan Gerard en zijn wereld.
vrijdag 28 maart 2025 om 19:01
Hoe meer ik Gerard zie, hoe vreselijker ik hem vind. Hoe hij praat, die scheve mond, dat ouwelijke. Vergeleken bij die vrouwen is het gewoon echt een oude man, ik snap echt niet wat ze in hem zien. Denk ook niet dat een eventuele relatie (99,9% zeker dat hij Yvonne kiest) stand houdt.
Je kan best 14 jaar schelen met een man maar meestal is die man dan een stuk vlotter.
Blij voor Angelina dat hij haar niet heeft gekozen, ze kan echt een veel leukere en vlottere man krijgen.
Je kan best 14 jaar schelen met een man maar meestal is die man dan een stuk vlotter.
Blij voor Angelina dat hij haar niet heeft gekozen, ze kan echt een veel leukere en vlottere man krijgen.
donderdag 3 april 2025 om 18:16
EensMalibu123 schreef: ↑28-03-2025 19:01Hoe meer ik Gerard zie, hoe vreselijker ik hem vind. Hoe hij praat, die scheve mond, dat ouwelijke. Vergeleken bij die vrouwen is het gewoon echt een oude man, ik snap echt niet wat ze in hem zien. Denk ook niet dat een eventuele relatie (99,9% zeker dat hij Yvonne kiest) stand houdt.
donderdag 3 april 2025 om 22:12
Pfoe wat een enorm saai en voorspelbaar seizoen. Moet zeggen dat ik Yvonne wel echt leuk vond deze aflevering en ook van Karin zag ik dat ze haar best deed. Kon je van Gerard niet echt zeggen, die had zijn keuze toch al gemaakt. Volgens mij wordt de reünie meest spannende aflevering van het seizoen.
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet wat gezongen werd in die kerk? Vond ik echt prachtig.
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet wat gezongen werd in die kerk? Vond ik echt prachtig.
vrijdag 4 april 2025 om 00:07
The rose. Van bette midlerNadinexxx schreef: ↑03-04-2025 22:12Pfoe wat een enorm saai en voorspelbaar seizoen. Moet zeggen dat ik Yvonne wel echt leuk vond deze aflevering en ook van Karin zag ik dat ze haar best deed. Kon je van Gerard niet echt zeggen, die had zijn keuze toch al gemaakt. Volgens mij wordt de reünie meest spannende aflevering van het seizoen.
vrijdag 4 april 2025 om 12:27
Thanks.
zaterdag 5 april 2025 om 14:16
Heb nu ook gekeken en inderdaad: saaaaai... maar die hele man is saai. Nergens grapjes, lol, kwinkslagen of een mooi diep gesprek. Het is allemaal oppervlakkig gebrabbel.
Wat is dat toch de laatste tijd? Ik vond de laatste serie van De Mol saai, BZV is momenteel saai, dit was saai. Ben ik nou zelf en uitgebluste muts geworden of lopen deze programma's gewoon op hun eind?
Wat is dat toch de laatste tijd? Ik vond de laatste serie van De Mol saai, BZV is momenteel saai, dit was saai. Ben ik nou zelf en uitgebluste muts geworden of lopen deze programma's gewoon op hun eind?
We're just two lost souls
zaterdag 5 april 2025 om 21:55
Alle formats zijn inmiddels uitgemolken denk ik. Gerard is inderdaad een hele saaie man. Als Yvonne nog met hem samen is ben ik heel benieuwd waarom(anders dan geld).Kattentuintje schreef: ↑05-04-2025 14:16Heb nu ook gekeken en inderdaad: saaaaai... maar die hele man is saai. Nergens grapjes, lol, kwinkslagen of een mooi diep gesprek. Het is allemaal oppervlakkig gebrabbel.
maandag 7 april 2025 om 02:57
Maar hij heeft hier ook een soort rol gespeeld. Hij praatte alsof hij de zinnen uit zijn hoofd heeft geleerd. Dus hoe hij echt is weten we eigenlijk niet. Misschien is hij in zijn vrije tijd wel een hele leuke man?
maandag 7 april 2025 om 17:44
Ik vroeg het mijzelf ook af, dus blijkbaar dit te lezenKattentuintje schreef: ↑05-04-2025 14:16Heb nu ook gekeken en inderdaad: saaaaai... maar die hele man is saai. Nergens grapjes, lol, kwinkslagen of een mooi diep gesprek. Het is allemaal oppervlakkig gebrabbel.
donderdag 10 april 2025 om 13:00
Misschien maar ik zie het niet.Vivamensje schreef: ↑07-04-2025 02:57Maar hij heeft hier ook een soort rol gespeeld. Hij praatte alsof hij de zinnen uit zijn hoofd heeft geleerd. Dus hoe hij echt is weten we eigenlijk niet. Misschien is hij in zijn vrije tijd wel een hele leuke man?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in