Entertainment alle pijlers

De golden bachelor (Videoland)

13-02-2025 22:09 138 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gerard, 74 jaar, vastgoedmiljonair, hobby’s o.a. vliegen in een helicopter en golf.
Dochter en 2 kleinkinderen.

De 1e 2 afleveringen staan op Videoland.
Presentatie Chantal Janzen, die ik amper herkende, heeft e.e.a. aan haar gezicht laten doen zo te zien.
dolfje schreef:
27-03-2025 21:39
Zij zou leuk zijn voor een volgend seizoen als bachelorette denk ik.
Dan komt het wel echt over als fame zoeken. Giancarlo heeft voor Sylvia meegedaan. Nu zijn moeder voor Gerard. Eigenlijk een man waarbij je in het voorstukje ook al had kunnen bedenken dat ze totaal andere levens hebben. Maar dat je toch schrijft, wil ik dan nog geloven. Maar als ze nu dan Bachelorette wordt, dan vind ik dat echt too much en denk ik: Pff gaan we weer.
Zag net een post van Videoland dat Sjorleone de nieuwe bachelor wordt :popcorn:
Titel: De Bachorleone
Ga maar even uit van vroege 1 april grap .
Hij is bekend van Paradise Hotel, zie hem eerder in Ex on the beach of zo dan als (serieuze) bachelor
Ik baal dat angelina weg is, ze voegde voor mij nog iets normaal-menselijks toe aan dit verhaal.

De overgebleven twee zijn upperclass dames. Niet persé slim, gezellig, lief of grappig. Dat gezwets over dubai en golf. Ze passen gewoon in het plaatje. Meer is blijkbaar niet nodig. Blègh. Wisten we in aflevering 1 al. Boooooring.
nienkejj schreef:
28-03-2025 12:17
Zag net een post van Videoland dat Sjorleone de nieuwe bachelor wordt :popcorn:
Titel: De Bachorleone
Ga maar even uit van vroege 1 april grap .
Hij is bekend van Paradise Hotel, zie hem eerder in Ex on the beach of zo dan als (serieuze) bachelor
Sowieso een 1 april grap, want hij is samen met Gijsje.
Nadinexxx schreef:
28-03-2025 07:06
Dan komt het wel echt over als fame zoeken. Giancarlo heeft voor Sylvia meegedaan. Nu zijn moeder voor Gerard. Eigenlijk een man waarbij je in het voorstukje ook al had kunnen bedenken dat ze totaal andere levens hebben. Maar dat je toch schrijft, wil ik dan nog geloven. Maar als ze nu dan Bachelorette wordt, dan vind ik dat echt too much en denk ik: Pff gaan we weer.
Ah ja dat zou dan kunnen ja maar toch lijkt het mij dan een leuk programma te kunnen worden.
Tuurlijk wisten we meteen al dat dit niks zou worden. Zij is zo anders dan Gerard en zijn wereld.
Hoe meer ik Gerard zie, hoe vreselijker ik hem vind. Hoe hij praat, die scheve mond, dat ouwelijke. Vergeleken bij die vrouwen is het gewoon echt een oude man, ik snap echt niet wat ze in hem zien. Denk ook niet dat een eventuele relatie (99,9% zeker dat hij Yvonne kiest) stand houdt.

Je kan best 14 jaar schelen met een man maar meestal is die man dan een stuk vlotter.

Blij voor Angelina dat hij haar niet heeft gekozen, ze kan echt een veel leukere en vlottere man krijgen.
Saaie aflevering.
Nog wel benieuwd naar de reünie volgende week.
Malibu123 schreef:
28-03-2025 19:01
Hoe meer ik Gerard zie, hoe vreselijker ik hem vind. Hoe hij praat, die scheve mond, dat ouwelijke. Vergeleken bij die vrouwen is het gewoon echt een oude man, ik snap echt niet wat ze in hem zien. Denk ook niet dat een eventuele relatie (99,9% zeker dat hij Yvonne kiest) stand houdt.

Je kan best 14 jaar schelen met een man maar meestal is die man dan een stuk vlotter.

Blij voor Angelina dat hij haar niet heeft gekozen, ze kan echt een veel leukere en vlottere man krijgen.
Eens
nienkejj schreef:
03-04-2025 18:08
Saaie aflevering.
Nog wel benieuwd naar de reünie volgende week.
Ook eens. Had ook in 5 minuten gekund :P
dolfje schreef:
03-04-2025 18:17
Ook eens. Had ook in 5 minuten gekund :P
Ik heb ook vrij snel naar het einde gescrolled.
Volgende week wat spanning tijdens de reünie
Ik hoop dat het inderdaad een beetje knettert want soms is zo’n teaser ook een beetje misleidend natuurlijk. Het is fijn dat de dames zo lief en gezellig zijn maar spannende tv is het niet. Verrassende uitkomst ook :-(
Pfoe wat een enorm saai en voorspelbaar seizoen. Moet zeggen dat ik Yvonne wel echt leuk vond deze aflevering en ook van Karin zag ik dat ze haar best deed. Kon je van Gerard niet echt zeggen, die had zijn keuze toch al gemaakt. Volgens mij wordt de reünie meest spannende aflevering van het seizoen.

Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet wat gezongen werd in die kerk? Vond ik echt prachtig.
Nadinexxx schreef:
03-04-2025 22:12
Pfoe wat een enorm saai en voorspelbaar seizoen. Moet zeggen dat ik Yvonne wel echt leuk vond deze aflevering en ook van Karin zag ik dat ze haar best deed. Kon je van Gerard niet echt zeggen, die had zijn keuze toch al gemaakt. Volgens mij wordt de reünie meest spannende aflevering van het seizoen.

Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet wat gezongen werd in die kerk? Vond ik echt prachtig.
The rose. Van bette midler
Gaaaaaap!
Cesarinajoy schreef:
04-04-2025 00:07
The rose. Van bette midler
Thanks.
Misschien is er nog iets gespeeld wat wij niet gezien hebben maar Yvonne zei “mooie klassieke muziek” bij The Rose? Ehm, het is wel een klassieker zullen we maar zeggen
Jeetje wat een saaie aflevering en vooral een verschrikkelijk voorspelbaar einde.
Dat voorstukje over de reünie….ze hebben pas in die aflevering door hoe je iets spannender kan monteren lijkt het.
Heb nu ook gekeken en inderdaad: saaaaai... maar die hele man is saai. Nergens grapjes, lol, kwinkslagen of een mooi diep gesprek. Het is allemaal oppervlakkig gebrabbel.

Wat is dat toch de laatste tijd? Ik vond de laatste serie van De Mol saai, BZV is momenteel saai, dit was saai. Ben ik nou zelf en uitgebluste muts geworden of lopen deze programma's gewoon op hun eind?
We're just two lost souls
Kattentuintje schreef:
05-04-2025 14:16
Heb nu ook gekeken en inderdaad: saaaaai... maar die hele man is saai. Nergens grapjes, lol, kwinkslagen of een mooi diep gesprek. Het is allemaal oppervlakkig gebrabbel.

Wat is dat toch de laatste tijd? Ik vond de laatste serie van De Mol saai, BZV is momenteel saai, dit was saai. Ben ik nou zelf en uitgebluste muts geworden of lopen deze programma's gewoon op hun eind?
Alle formats zijn inmiddels uitgemolken denk ik. Gerard is inderdaad een hele saaie man. Als Yvonne nog met hem samen is ben ik heel benieuwd waarom(anders dan geld).
MrsSmit12 schreef:
05-04-2025 21:55
Alle formats zijn inmiddels uitgemolken denk ik. Gerard is inderdaad een hele saaie man. Als Yvonne nog met hem samen is ben ik heel benieuwd waarom(anders dan geld).
Maar hij heeft hier ook een soort rol gespeeld. Hij praatte alsof hij de zinnen uit zijn hoofd heeft geleerd. Dus hoe hij echt is weten we eigenlijk niet. Misschien is hij in zijn vrije tijd wel een hele leuke man?
Ik vond hem elke aflevering vervelender worden. Die geile toespelingen steeds ("ze kan op het ritme bewegen en daar hou ik van"), gadver.
Kattentuintje schreef:
05-04-2025 14:16

Ik vroeg het mijzelf ook af, dus blijkbaar dit te lezen 😁
apppie schreef:
07-04-2025 07:44
Ik vond hem elke aflevering vervelender worden. Die geile toespelingen steeds ("ze kan op het ritme bewegen en daar hou ik van"), gadver.
nou inderdaad.
Vivamensje schreef:
07-04-2025 02:57
Maar hij heeft hier ook een soort rol gespeeld. Hij praatte alsof hij de zinnen uit zijn hoofd heeft geleerd. Dus hoe hij echt is weten we eigenlijk niet. Misschien is hij in zijn vrije tijd wel een hele leuke man?
Misschien maar ik zie het niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven