Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 442 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Nou het valt mee, geen topic over het verzetten van de klok.
huismuis
Echt denk nou eens na! "Ja we hebben eindelijk na jaren nadenken een offerte getekend bij die éne supergoedkope keukenboer. Maar nu blijkt dat het het stuccen, de loodgieter en de electricien zelf nog moeten regelen. Maar ja, we zijn wel mooi binnen budget gebleven". Nee muts, met de rekeningen van die andere bedrijven erbij wordt het vele malen duurder. En je moet nog zelf de regie voeren over de hele verbouwing ook. Penny wise, pound foolish is echt zó verschrikkelijk van toepassing op jou en je vent. Zucht. Ze ziet het nog steeds niet.
The owls are not what they seem
VGM1980 schreef:
15-03-2025 09:31
Waarom is ' alstublieft' vervangen door ' geen probleem' ? Zeg ik tegen een medewerker die mij ergens mij helpt ' dankjewel' , zeggen ze dat. Nou toch fijn dat het geen probleem is. :roll:
En bedankt om dit onder de aandacht te brengen :-D

Ik ben erop beginnen letten en nu moet ik me inhouden om niet te lachen bij iedere "geen probleem!" die ik te horen krijg 😁
Nee, ik heb geen smetvrees, wat jij doet is gewoon goor.
We’re all mad here
Pffff, ik heb zoveel woede in me momenteel dat ik hoop dat ik niet compleet ontplof zometeen.
Het heeft maanden op lopen stapelen en het komt er nu ineens allemaal uit. Het is geen toeval dat ik bijna ongesteld moet worden, dan ben ik sowieso opgefokt(er) maar zoveel boosheid is echt niets voor mij.
Mij krijg je normaal echt niet kwaad maar ik hoop echt dat ik me in kan houden straks. (6) (6)
I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things.
Ik ben lang voorstander geweest van een vuurwerkverbod, maar gezien de staat van de wereld momenteel vind ik het ergens niet het moment voor de gewone burger om minder makkelijk toegang te hebben tot explosieve materialen.
I bet we could go explore the galaxy if we could stop being dicks for like five minutes
Lastigvallen?! Serieus?! Een kleuter biedt jou aan om haar zandtaartjes te komen proeven en jij vindt het ‘lastigvallen’ dat het kind ‘aandringt’ met ‘ze zijn echt heel lekker’ na jouw eerste gemompelde ‘nee’?

Echt, jij hoort thuis in een uithoekje van Artis of zo. Met een bordje erbij: Homo Aeternus Victima.
LemoosGaatDoor schreef:
01-04-2025 17:00
.....
Echt, jij hoort thuis in een uithoekje van Artis of zo. Met een bordje erbij: Homo Aeternus Victima.

:HA:
huismuis
:hihi: Lemoos
Relax we're all crazy, it's not a competition
Daar kom je ook lekker snel achter.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
LemoosGaatDoor schreef:
01-04-2025 17:00
Lastigvallen?! Serieus?! Een kleuter biedt jou aan om haar zandtaartjes te komen proeven en jij vindt het ‘lastigvallen’ dat het kind ‘aandringt’ met ‘ze zijn echt heel lekker’ na jouw eerste gemompelde ‘nee’?

Nou,zeg dat wel! Laat ze maar gewoon daar solliciteren. Ze wordt vast wel aangenomen. En Blijdorp hier bij ons heeft ook nog plek. Komt goed. 🤣 😅 😂
Je pense donc je suis
Zelfs op afstand ben je nog steeds intens vermoeiend met je rare gedrag.
Stop met boos zijn op de kinderen, er zijn ergere dingen in de wereld om je kwaad over te maken. Geef ze een aai over hun bol en door. Nu durven ze niks te zeggen en daardoor ontstaat de chaos. Door jouw gebrek aan oplossingsgericht denken dus. Als jij ze meteen even plakt als het gebeurt dan hebben alle kinderen nog een schrift met naam.

Nee collega, de kinderen slopen die schriften niet. Het is helaas inferieure kwaliteit. De kaften vallen er spontaan af daar heeft niemand schuld aan. Geef die kinderen dus alsjeblieft niet het gevoel dat ze iets fout doen. Die kinderen zijn handiger dan jij. Nu komen ze stiekem bij mij met hun schrift als jij denkt dat ze op de wc zitten. En in een normaal werkklimaat zou ik dit gewoon hardop moeten kunnen zeggen, maar ik heb de laatste weken iets te vaak de wind van voren gehad van jou. Ik tel nu al af tot de zomervakantie, want na de zomer kom je niet terug....
Ik vind het nog altijd spannend om studentenevaluaties te openen voor het geval er iets persoonlijks in staat maar ze zeggen deze keer heel lieve dingen. En ik ben zo verlieieieieiefd. En het wordt lente.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
04-04-2025 08:49
Ik vind het nog altijd spannend om studentenevaluaties te openen voor het geval er iets persoonlijks in staat maar ze zeggen deze keer heel lieve dingen. En ik ben zo verlieieieieiefd. En het wordt lente.
:-D Ik heb nog levendige herinneringen aan de leerlingevaluaties onder het kopje ‘overig’: “Mevrauw, blijf gewoon gangsta Jeweet’ of ‘U had gelijk, het was wel *Mitchell* die het digibord in de hal had gesloopt’ of ‘Ik mocht u echt niet vroeger maar toen kreeg ik mevrouw de Jong in de derde en nu weet ik dat u wel super lauw bent dus heel blij dat ik u nu weer heb groetjes *Larissa Lamers*”
LemoosGaatDoor schreef:
04-04-2025 20:22
:-D Ik heb nog levendige herinneringen aan de leerlingevaluaties onder het kopje ‘overig’: “Mevrauw, blijf gewoon gangsta Jeweet’ of ‘U had gelijk, het was wel *Mitchell* die het digibord in de hal had gesloopt’ of ‘Ik mocht u echt niet vroeger maar toen kreeg ik mevrouw de Jong in de derde en nu weet ik dat u wel super lauw bent dus heel blij dat ik u nu weer heb groetjes *Larissa Lamers*”
Weet je zeker dat je je oude baan niet mist? :P
Elodea schreef:
04-04-2025 20:45
Weet je zeker dat je je oude baan niet mist? :P
De pubers mis ik zeker. En sommige collega’s ook. Maar de rest zeker weten niet. En helaas bestond op het laatst 70% van mijn werk uit ‘rest’
En alhoewel ik geen spijt heb van mijn overstap, houd ik mij aanbevolen voor een school die een leraar zoekt die vooral moet lesgeven. En enkel vergaderen over leerlingen en lesgeven. Met een duidelijk beleid en management rondom ouders/verzorgers, agressie en geen tijd voor PR.
Stomme tering doos! Omdat mijn zus en haar kinderen niet in je straatje passen,lekker het leven van mijn zus en haar kinderen zuur maken door dingen te gaan verzinnen,hun woorden in de mond te leggen en lopen beweren dat mijn zus haar kinderen slaat,de politie erbij halen zonder dat mijn zus ervan af weet en een paar weken later weer andere dingen verzinnen wat de kinderen blijkbaar gedaan hebben,de kinderen van school sturen en ervoor zorgen dat mijn zus overspannen raakt...holy crap! Wat een kut school leidster ben je toch! Als ik jou tegen zou komen dan zou ik jou flink doorschudden en echt niet aardig zijn. Door mijn ADHD ben ik al vrij impulsief,maar dan is het nu ECHT RAAK. Jammer genoeg woon je in Denemarken en ik zit in Nederland anders zou ik je flink de waarheid vertellen. Gelukkig staan er een hoop mensen achter mijn zus die veel begrip tonen en kunnen de kinderen binnenkort in een andere school terecht. Dat komt goed.
Je pense donc je suis
Ik ben overgestapt naar een ander forum |-)
henk-und-roelie wijzigde dit bericht op 05-04-2025 00:13
1.15% gewijzigd
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Henk-und-Roelie schreef:
04-04-2025 21:48
Ik ben overgestap naar een ander forum |-)
O_O welk forum dan?
Moe.

Ik wil een knuffel.

Als ik ooit een eigen tuin krijg dan neem ik een knuffellammetje.
LemoosGaatDoor schreef:
04-04-2025 23:07
O_O welk forum dan?
Dat pb ik je wel eventjes :winkie:
Pb terug
LemoosGaatDoor schreef:
05-04-2025 01:26
Pb terug
U2 :D

En vandaag moet ik echt iets nuttigs gaan doen! :whip:
Dus in de kleren nu en niet weer eerst koffie gaan drinken en tijd verlummelen....

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven