Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 1453 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Ja denk dat jullie gelijk hebben..
Als ik het zou doen dan zonder verwachtingen en met dezelfde intentie erin stappen..
Ik merk aan mezelf dat ik echt een ander mens ben als er intimiteit in mijn leven is..
Ik mis dat ook echt als het er niet is..
Soms denk ik weleens ik lijk wel een vent🙈
Hebben jullie dat ook of kunnen jullie dat makkelijk missen?
Pringle schreef:
05-04-2025 08:06
Hier ben ik het dan weer helemaal niet mee eens :) Als iemand (man/vrouw) een ander echt heel fantastisch vindt, dan gaat een slechte timing of ergens niet klaar voor zijn in mijn ervaring meteen overboord. Verliefdheid overstijgt alle ratio.

"Ik ben er niet klaar voor" betekent imo dus gewoon "ik vind je niet leuk genoeg".
Ja, dit ook wel. Wat dat betreft was die film, "he's just not that into you, " echt heel verhelderend.
I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things.
Mimali schreef:
05-04-2025 08:11
Als ik het zou doen dan zonder verwachtingen en met dezelfde intentie erin stappen..
Ik merk aan mezelf dat ik echt een ander mens ben als er intimiteit in mijn leven is..
Ik zit daar een beetje dubbel in. Ik ben op zich gek op seks maar ik kan ook prima zonder. Dan ben ik echt een soort halve non en mis ik het totaal niet eigenlijk. In een relatie heb ik een heel hoog libido maar er buiten, mwah. Een paar keer per jaar is zat voor mij als ik single ben. Ook omdat ik het gros van de mannen maar matig vind in bed. Mijn jeugdvriendjes waren honderd keer beter in bed dan de mannen die ik nu tref.
Met mijn ene jeugdvriend(je) heb ik dus nog steeds eens per jaar seks, heel soms meer. Dat is gewoon voor de lol. Hij is dus wel goed in bed.
Geef mij een paar vibrators en ik vermaak me prima. :P
Vergeet niet dat de seks met een onbekende die puur voor de seks gaat meestal 'mwah' is. Dat is tenminste mijn ervaring.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Jujubee schreef:
05-04-2025 08:15
Ik zit daar een beetje dubbel in. Ik ben op zich gek op seks maar ik kan ook prima zonder. Dan ben ik echt een soort halve non en mis ik het totaal niet eigenlijk. In een relatie heb ik een heel hoog libido maar er buiten, mwah. Een paar keer per jaar is zat voor mij als ik single ben. Ook omdat ik het gros van de mannen maar matig vind in bed. Mijn jeugdvriendjes waren honderd keer beter in bed dan de mannen die ik nu tref.
Met mijn ene jeugdvriend(je) heb ik dus nog steeds eens per jaar seks, heel soms meer. Dat is gewoon voor de lol. Hij is dus wel goed in bed.
Geef mij een paar vibrators en ik vermaak me prima. :P
Dat laatste heb ik van weer niks mee..
Ik kan daar niet van genieten..
En ja als er een tijdje niks is zakt het ook wel wat af..

Die fwb van anderhalf jaar was echt heel goed, die kon een vrouw echt laten genieten.. ben er ook niet voor niks zolang aan blijven plakken 🤣
Pringle schreef:
05-04-2025 08:06
Hier ben ik het dan weer helemaal niet mee eens :) Als iemand (man/vrouw) een ander echt heel fantastisch vindt, dan gaat een slechte timing of ergens niet klaar voor zijn in mijn ervaring meteen overboord. Verliefdheid overstijgt alle ratio.

"Ik ben er niet klaar voor" betekent imo dus gewoon "ik vind je niet leuk genoeg".
Klopt. Hoe veel mensen zitten in een overigens goede relatie en blazen die op voor iemand waar ze tot over hun oren verliefd op worden...
attraverso wijzigde dit bericht op 05-04-2025 09:55
0.28% gewijzigd
Jujubee schreef:
05-04-2025 08:15
Ik zit daar een beetje dubbel in. Ik ben op zich gek op seks maar ik kan ook prima zonder. Dan ben ik echt een soort halve non en mis ik het totaal niet eigenlijk. In een relatie heb ik een heel hoog libido maar er buiten, mwah.
Hier net hetzelfde
Ik vind seks belangrijk, maar als ik een tijd geen seks heb mis ik het niet.

Attraverso, nog wat gehoord van die Breeze match?
Mimali schreef:
Ik heb dit ook hoor! Alleen wil ik een relatie met iemand hebben voordat ik met iemand het bed deel. En dat maakt het soms wel lastig haha. Maar het gaat ook met periodes heb ik gemerkt, ene periode ben ik net een ijskoning en dan komt er weer een periode dat ik bij wijze van alle mannen linea recta het bed in wil sleuren :lol: Een speeltje vind ik ook helemaal niets, voelt heel nep en daardoor niet fijn zoiets..

Ik reageer vanavond even op de rest want ik ga zo met een vriendin een dagje winkelen ;)
Pupke schreef:
05-04-2025 09:38
Ik heb dit ook hoor! Alleen wil ik een relatie met iemand hebben voordat ik met iemand het bed deel. En dat maakt het soms wel lastig haha. Maar het gaat ook met periodes heb ik gemerkt, ene periode ben ik net een ijskoning en dan komt er weer een periode dat ik bij wijze van alle mannen linea recta het bed in wil sleuren :lol: Een speeltje vind ik ook helemaal niets, voelt heel nep en daardoor niet fijn zoiets..

Ik reageer vanavond even op de rest want ik ga zo met een vriendin een dagje winkelen ;)
Haha ja herkenbaar! En zeker met mooi weer.. in de winter heb ik dat wel minder..
Fijne dag!
Peertjes schreef:
05-04-2025 09:32
Ik vind seks belangrijk, maar als ik een tijd geen seks heb mis ik het niet.

Attraverso, nog wat gehoord van die Breeze match?
Nee die heeft tot vandaag om een datum te prikken maar ik zie dat niet meer gebeuren.
Benieuwd wat er met mijn geld gebeurt...
Attraverso schreef:
05-04-2025 09:56
Nee die heeft tot vandaag om een datum te prikken maar ik zie dat niet meer gebeuren.
Ook Breeze is niet alles dus als datingapp..
Attraverso schreef:
05-04-2025 09:56
Dat krijg je dan gewoon terug gestort. Jammer zeg. Ik hoop dat je toch nog wat hoort vandaag.
Misschien is hij het vergeten. Al stuurt Breeze je wel veel herinneringen, tenminste bij mij wel. Zelfs mailtjes.

Ik zou er ook niet meer op rekenen nee.
Mimali schreef:

Ik kan heel goed zonder. Doe het al jaren zonder, omdat ik al een tijd niemand meer ben tegengekomen die ik daar leuk genoeg voor vind. Ik mis eigenlijk de oxytocine van het lichamelijk contact veel meer.
The impossible just takes a little longer.
Avena schreef:
05-04-2025 10:16
Ik kan heel goed zonder. Doe het al jaren zonder, omdat ik al een tijd niemand meer ben tegengekomen die ik daar leuk genoeg voor vind. Ik mis eigenlijk de oxytocine van het lichamelijk contact veel meer.
Ja, dat heb ik eigenlijk ook wel. Meer de knuffels en het lepeltje-lepeltje missen dan de seks zelf. Maar dat komt omdat ik de beste seks met mezelf heb, ik kan lastig een orgasme bereiken met een man er bij. Dan zit ik teveel in mijn hoofd en lukt het niet. Orale seks doet het ook niet voor mij. Dus de vibo is de uitkomst hier. Maar die knuffelt niet terug. :proud:
Jujubee schreef:
05-04-2025 08:08
Ja mee eens, dat is meestal gewoon een slinkse truc/verkooppraatje om je alsnog het bed in te krijgen om vervolgens nooit meer wat van zich te laten horen na een nachtje. Heb dat zelf vaak zat meegemaakt. Ook met mannen die dus wel een FWB zochten, dat het bij een nacht bleef. Dus tja. Het blijft lastig.
Ik denk dat het bij veel vrouwen niet past omdat de gemiddelde vrouw zich wellicht sneller hecht, maar ook omdat vrouwen denk ik gewoon andere verwachtingen hebben. Terwijl een man vooral denkt aan scoren. Even generaliserend he, want ik hecht me helemaal niet snel en kan prima seks en liefde scheiden en zo zijn er hier dus nog wel meer.
Ik heb het zelf ook wel eens gehad hoor, dat ik zo onder de indruk was van mijn date dat ik vooruit ging "dromen" over een toekomst, helemaal ondersteboven was, enorm hoopvol ( echt niks voor mij allemaal haha ) en dat hij uiteindelijk nooit meer wat van zich liet horen. Na een avond seks dus. :P

Dus tja, ik hanteer bij mannen nu ook wel een regel dat ik niet meer op de eerste date met ze naar bed ga. Tenzij het een Tinder date is die gewoon is omdat ik even jeuk heb, zeg maar.

Nog geen nieuws over mijn moeder, het ziekenhuis laat lekker lang op zich wachten met de uitslag. Ze hadden het ook erg druk, dus het kon wel pas maandag worden. Pfffff. :@@:
Ter geruststelling: als er iets ernstigs gezien is hangen ze vrij snel aan de telefoon.
Daarnaast liep ik met hetzelfde als je moeder en was mijn longfoto en ct scan hartstikke goed.

Longarts gaf aan dat hoesten vaak niet eens vanuit de longen komt ( = pathologisch) maar vanuit een ander proces in je lichaam.

Het is alleen lastig uitsluiten omdat er zoveel gebeurt in je lijf wat hoesten kan veroorzaken.

Van bepaalde medicatie kun je ook gaan hoesten.
Of je hoest vanuit gewoonte.
Avena schreef:
05-04-2025 10:16
Ja dat mis ik ook zeker!
Mimali schreef:
05-04-2025 10:04
Ook Breeze is niet alles dus als datingapp..
Nee, idd... en onlangs had ik een match, had ik het profiel blijkbaar niet helemaal goed gelezen en stond er op't eind dat hij aan SM doet maar in een bewoording die ik als bleutje niet helemaal had begrepen... en werd ik 6 dagen geschorst omdat ik (uiteraard) niet betaald had voor de date...
Attraverso schreef:
05-04-2025 14:29
Nee, idd... en onlangs had ik een match, had ik het profiel blijkbaar niet helemaal goed gelezen en stond er op't eind dat hij aan SM doet maar in een bewoording die ik als bleutje niet helemaal had begrepen... en werd ik 6 dagen geschorst omdat ik (uiteraard) niet betaald had voor de date...
Oeps🙈
Komt ook weinig leuks voorbij vind ik hoor
https://youtu.be/kBpi2ICPFms?si=CkIR1tIHJ0wueM-i

Weet niet of ik hier gewoon een link kan plakken maar deze man komt nooit op tv of radio, is enkel en alleen via social media bekend geraakt en verkoopt nu alle zalen meteen uit in B en Nl.
Deze is hilarisch (en kort, zeker kijken) maar toch de realiteit waar ik constant tegenaan loop bij het daten.
Lukt de link niet Google vooral naar Arnout Van Den Bossche over ‘de standaardkloof’
Attraverso schreef:
05-04-2025 16:50

Weet niet of ik hier gewoon een link kan plakken maar deze man komt nooit op tv of radio, is enkel en alleen via social media bekend geraakt en verkoopt nu alle zalen meteen uit in B en Nl.
Deze is hilarisch (en kort, zeker kijken) maar toch de realiteit waar ik constant tegenaan loop bij het daten.
Lukt de link niet Google vooral naar Arnout Van Den Bossche over ‘de standaardkloof’
Hahaha..
Ik moet zeggen dat ik dat nog niet echt zo ervaren heb.. misschien omdat mijn lat nogal hoofd ligt en zulke mannen de date met mij niet eens halen🙈
Attraverso schreef:

Hij is leuk! :rofl:
The impossible just takes a little longer.
Attraverso schreef:

:rofl:
Mimali schreef:
05-04-2025 17:27
Hahaha..
Ik moet zeggen dat ik dat nog niet echt zo ervaren heb.. misschien omdat mijn lat nogal hoofd ligt en zulke mannen de date met mij niet eens halen🙈
Je zegt dat, mijn voorlaatste date... man van de wereld, zit voor het werk in China, India, Amerika, Dubai,... geslaagd zakenman. Mijn eerste idee was 'wow, die is interessant, een man waar ik naar kan opkijken'.
Was dat even verkeerd gedacht zeg... Buiten zijn job kon hij niets en had hij voor alles personeel nodig
Had een leuke babbel op Tinder, zweeg in alle talen over zijn beroep... Vraag ik er na een tijdje naar... blijkt momenteel door collectief ontslag geen baan te hebben en zijn plan is om parttime te gaan werken en voor de rest van een werkloosheidsuitkering te leven tot aan zijn pensioen. Als dat geen afknapper is...

Net een interessante match binnen gehaald en bericht gestuurd, allez vooruit, we gaan het zien...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven