MAFS Australië 2025
zondag 6 april 2025 om 17:11
In het wit heeft Apple een spoiler gezet
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 8 april 2025 om 13:03
woensdag 9 april 2025 om 00:05
woensdag 9 april 2025 om 19:12
Komt ook omdat ze in het zelfde flatgebouw "wonen".
Er is veel meer contact onderling dan bij bjv de Nederlandse MAFS
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 9 april 2025 om 22:40
Haha dat klopt absoluut. Terwijl ik het ook van mijzelf haat. Het betekent vooral dat, ondanks dat ik mij er volledig van bewust ben, schandaal en sensatie ook mijn brein kietelt en conditioneert naar meer en meer trash. Ik ga een "minder" heftig seizoen Australië, of met minder heftige karakters vermoedelijk ook direct een stuk saaier vinden.Harderwijk2021 schreef: ↑09-04-2025 19:50Mafs Nederland is eigenlijk niks meer aan als je gewend bent aan de Australische variant.
Maar goed, Jaimy dus. Zelden iemand gezien die zo slecht luisterd. Terwijl de boodschap zo eenvoudig is: de inhoud was goed en iedereen stond daarachter, de wijze van overbrengen schoffelde het hele punt onderuit.
Ik vond het vooral jammer dat Dave en Paul niet even gingen kletsen. Dat had denk ik een hoop gescheeld in de ellende.
Witte spoiler technisch... ergens wel fijn dat Lauren het nog naar gaat krijgen.
vrijdag 11 april 2025 om 10:35
Ik heb contact gehad met videoland, ze werken eraan..Knabbeltje schreef: ↑11-04-2025 10:16Hier op dit moment helemaal geen ondertiteling bij aflevering 25..
vrijdag 11 april 2025 om 12:19
Oh gelukkig!
vrijdag 11 april 2025 om 13:08
Ik vind dat juist een pluspunt van de Australische mafs want daar komt ook het meeste drama door. In Nederland casten ze ook niet zulke types als bijv Jamie of Lauren Dunn van vorig seizoen denk ook omdat je er in Nederland totaal niks uit kunt halen qua influencer zijn ofzo.
zaterdag 12 april 2025 om 00:36
Ik denk ook dat veel drama gewoon bedacht en geacteerd is.Koffieleut123 schreef: ↑11-04-2025 13:08Ik vind dat juist een pluspunt van de Australische mafs want daar komt ook het meeste drama door. In Nederland casten ze ook niet zulke types als bijv Jamie of Lauren Dunn van vorig seizoen denk ook omdat je er in Nederland totaal niks uit kunt halen qua influencer zijn ofzo.
zaterdag 12 april 2025 om 07:01
Ik heb ècht genoten van de "couch"-sessie van Lauren en Clint. Heerlijk!
Vond dat Carina zich geweldig verwoordde op de bank. Chapeau!
En toen Jaimie en Dave. Kuddo's voor de experts hoe ze haar op haar nummer zetten.
Maar dan óók voor Jaimie. Een goede mea culpa. Wèl jammer dat ze alleen excuses maakte aan Carina en niet aan Rhi.
Na aflevering 25 gestopt met kijken. Vanavond verder. Ben wèl ècht heel benieuwd waarom Dave zo in beeld gebracht werd toen hij op de bank zat...er gaat wat komen, 100%
En toen Jaimie en Dave. Kuddo's voor de experts hoe ze haar op haar nummer zetten.
Maar dan óók voor Jaimie. Een goede mea culpa. Wèl jammer dat ze alleen excuses maakte aan Carina en niet aan Rhi.
Na aflevering 25 gestopt met kijken. Vanavond verder. Ben wèl ècht heel benieuwd waarom Dave zo in beeld gebracht werd toen hij op de bank zat...er gaat wat komen, 100%
zaterdag 12 april 2025 om 11:09
Ja Dave voelt niet hetzelfde.Harderwijk2021 schreef: ↑12-04-2025 07:01Ik heb ècht genoten van de "couch"-sessie van Lauren en Clint. Heerlijk!
Dat vind ik wel duidelijk.
Misschien dat hij wilt vertrekken?
zaterdag 12 april 2025 om 11:09
Absoluut.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in