Goed bedekkend bikinibroekje
zondag 6 april 2025 om 17:15
Passend bikinitopje heb ik gevonden, maar een goed zittend broekje is ellende.
Heb redelijke billen en ze beginnen wat te hangen
en daardoor voelen veel broekjes als 'te klein', terwijl een maat groter bij taille en buik dan vaak te ruim wordt.
Iemand tips voor fijne bikinibroekjes? Ik zoek een zwarte, waarschijnlijk maat 40.
Bedankt alvast!
Heb redelijke billen en ze beginnen wat te hangen

Iemand tips voor fijne bikinibroekjes? Ik zoek een zwarte, waarschijnlijk maat 40.
Bedankt alvast!
zondag 6 april 2025 om 22:25
Badkleding van de Decathlon is verrassend goed. Ik heb een enorme kont en daarin zit alles normaal, ook een heel fijn badpak van hen.Yella78 schreef: ↑06-04-2025 18:07Ik heb laatst een bikinislip gekocht bij Decathlon, genaamd Nora. Geeft versteviging bij de buik en zit ook bij de billen goed (die van mij zijn ook fors). Ik heb de kaki variant besteld, je hebt ze ook in oranje en blauw. Ik heb de slip gedragen in combinatie met een lycra beha die ook prima als bikinitop kan dienen en daar overheen een UV-werend shirt. Ik vind het een aanrader, de prijs is ook vriendelijk, 18 euro.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
zondag 6 april 2025 om 23:33
Gevoel dat het té goedkoop is en daardoor van slechte kwaliteit. Maar wellicht moet ik me daar in geval van bikinibroekje overheen zettenvivapimpelmees schreef: ↑06-04-2025 19:09Gelijk heb je. Vreselijke dingen.
Ik slaag vaak bij Bon Prix. Waarom sla je die over?
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
zondag 6 april 2025 om 23:41
Ik heb zelf de ervaring dat die broekjes die een beetje iets bedekken te veel willen bedekken. Dus dat het lijkt alsof je ik weet niet wat probeert te verhullen, terwijl dat best meevalt. Ik ben weer terug naar de gewone broekjes dus, die verhullende probeer ik over 10 jaar wel weer eens. Zelfde met badpak overigens.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
maandag 7 april 2025 om 01:48
maandag 7 april 2025 om 10:11
maandag 7 april 2025 om 12:40
Bij een kleiner broekje, schiet bij mij dat broekje steeds tussen mijn billen. Dus dat zit gewoon niet lekkerWaitingforthenight schreef: ↑07-04-2025 11:25Ik heb dezelfde ervaring als Lebow, bij full coverage heb ik meteen een massieve bilpartij. Bij een 'kleiner' broekje lijken mijn billen veel minder groot. Al voelt het wat bloter.

maandag 7 april 2025 om 13:29
Ja, dit dusIrregular_Choice schreef: ↑07-04-2025 12:40Bij een kleiner broekje, schiet bij mij dat broekje steeds tussen mijn billen. Dus dat zit gewoon niet lekkerdan maar een grote bilpartij.

maandag 7 april 2025 om 13:32
Yep! Deze zag ik gisteren ook op de site. Ik ga eerdaags maar ff naar hun winkel.
maandag 7 april 2025 om 15:02
Ik was niet duidelijk.
Bedoelde het broekje van een tankini combineren met de bh die je al hebt
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 7 april 2025 om 15:05
Kijk eens bij Ten Cate. Kwalitatief zeer mooie bikini's en verschillende modellen broekjes. Ook geschikt voor een grotere cup (als je een bovenstukje wilt). Ik zou altijd aanraden om te gaan passen.
Bon prix is erg goedkoop en daar is de kwaliteit ook naar. Ik wil niet ieder jaar weer op zoek naar zwemspullen. Ze schijnen snel door of de pasvorm verdwijnt. Decathlon is wel wat beter maar absoluut niet vergelijkbaar met een beter merk als Ten Cate.
Als jij zo'n broekje met pijpjes wilt is een zwart "turn/gym/slidings" broekje van oa Scapino ook een idee. Zelfde materiaal en kost niets. Alleen in het zwart en alle maten.
Bon prix is erg goedkoop en daar is de kwaliteit ook naar. Ik wil niet ieder jaar weer op zoek naar zwemspullen. Ze schijnen snel door of de pasvorm verdwijnt. Decathlon is wel wat beter maar absoluut niet vergelijkbaar met een beter merk als Ten Cate.
Als jij zo'n broekje met pijpjes wilt is een zwart "turn/gym/slidings" broekje van oa Scapino ook een idee. Zelfde materiaal en kost niets. Alleen in het zwart en alle maten.
maandag 7 april 2025 om 15:09
Schijnt tegenwoordig gewoon hip te zijn (soort van stringbiki)Irregular_Choice schreef: ↑07-04-2025 12:40Bij een kleiner broekje, schiet bij mij dat broekje steeds tussen mijn billen. Dus dat zit gewoon niet lekkerdan maar een grote bilpartij.
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 7 april 2025 om 20:20
Bedankt voor de Ten Cate tip!evelien2010 schreef: ↑07-04-2025 15:05Kijk eens bij Ten Cate. Kwalitatief zeer mooie bikini's en verschillende modellen broekjes. Ook geschikt voor een grotere cup (als je een bovenstukje wilt). Ik zou altijd aanraden om te gaan passen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in