Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

10-03-2025 10:19 3117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MrsM schreef:
09-04-2025 19:32
Haha... is dat niet eenzaam voor je? :)
Ik noem dat niet eenzaam, ik noem dat lekker rustig. Mijn ideaal is een forum in mijn eentje.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2025 19:33
En MrsM. dan. Wie zet MrsM. nou onder de negeer? Zij is ongeveer de leukste, best voor reden vatbare forummer die ik ken al is ze dan niet van mijn politieke bloedgroep.

Haha aahhhwww.... wat lief. :heart:

Maar weet zeker dat dat laatste geen probleem zal zijn IRL. ;)
Lady*Voldemort schreef:
En MrsM. dan. Wie zet MrsM. nou onder de negeer? Zij is ongeveer de leukste, best voor reden vatbare forummer die ik ken al is ze dan niet van mijn politieke bloedgroep.

Tja als je niet van dat liedje houdt kan ik me er wat bij voorstellen :loveit: .
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2025 19:34
Ik noem dat niet eenzaam, ik noem dat lekker rustig. Mijn ideaal is een forum in mijn eentje.

Wel leuk, een fittie met jezelf, een discussie met jezelf, of jezelf even bijvallen wanneer een eerdere opmerking van jezelf niet goed is gevallen. Zie het helemaal voor me!
MrsM schreef:
Ik weet niet eens hoe dat moet... :hihi:

Ik zet trollen altijd binnen een paar berichten op de negeer, tenzij ze braaf in hun eigen troltopic blijven. En mensen die topics overnemen gaan ook onder de negeer. Leest voor mij een stuk prettiger.
MrsM schreef:
09-04-2025 19:35
Wel leuk, een fittie met jezelf, een discussie met jezelf, of jezelf even bijvallen wanneer een eerdere opmerking van jezelf niet goed is gevallen. Zie het helemaal voor me!
En mezelf modereren ook. Dan heb ik lekker altijd gelijk, heerlijk lijkt me dat. En als het allemaal helemaal niet wil zet ik mezelf gewoon onder de negeer, dan houdt het lekker allemaal op.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2025 19:37
En mezelf modereren ook. Dan heb ik lekker altijd gelijk, heerlijk lijkt me dat.

Jammer alleen dat je dan niet voor al je alter ego's een aparte avatar kunt kiezen. Of je moet gewoon 6 nieuwe accounts aanmaken.
Lady*Voldemort schreef:
En mezelf modereren ook. Dan heb ik lekker altijd gelijk, heerlijk lijkt me dat.
Ga je dan met jezelf in overleg of je bannen moet gaan uitdelen voor dubbelnicken?

Ik heb trouwens altijd gelijk. Krijg het niet altijd, maar heb het wel.
Kan jij ook. Moet je het wel met mij eens worden, anders werkt het niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
En mezelf modereren ook. Dan heb ik lekker altijd gelijk, heerlijk lijkt me dat. En als het allemaal helemaal niet wil zet ik mezelf gewoon onder de negeer, dan houdt het lekker allemaal op.
LV en twintig puppets die elkaar voor waswijf uitschelden: 'Waswijf'! "Je bent zelf een Waswijf!" :D
MrsM schreef:
09-04-2025 19:39
Jammer alleen dat je dan niet voor al je alter ego's een aparte avatar kunt kiezen. Of je moet gewoon 6 nieuwe accounts aanmaken.

De 6 die ze nu heeft vind je niet genoeg?
Redhead70 schreef:
09-04-2025 18:13
Nee lelijk in die zin dat ik meer nuance van je gewend ben en dat laat je nu ook zien. Ik merk dat ik inderdaad meer moet quoten. Ik ga er op letten. Ik was in de veronderstelling dat iedereen me snapte, fout dus.
Ah, oké.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
MrsM schreef:
09-04-2025 19:39
Nog zes? Die 1630 accounts die ik nu heb ben ik al druk zat mee. En dan tel ik nog niet eens al dat gedoe mee met die tabellen op zwanger.
(Herman Finkers)
mrs m ik heb antwoord gegeven en een mini pb
Redhead70 schreef:
09-04-2025 18:34
voor canfis felis en moiren en misschien ook anderen. Ik haakte in op de kwetsbaarheden van, ik weet niet of ik dat mag noemen van Noah, Elfje enzo. Het is gewoon kut als je bepaalde vaardigheden mist. Het is ook kut als je die vaardigheden wil oefenen en het valt niet zo oke, maar dat is je leerproces. Daarom werd ik even boos op Moiren, niet op haar persoonlijk, maar door haar opmerking. Ik ben ook kwetsbaar op punten, Solo ook, LV ook en zij zelf ook. Dat is prima, maar daar wandelt niemand omheen, inclusief ik niet. Dat is een fittie en door. Waarom voor de een wel om gevoeligheden wandelen en voor de ander niet , dat haalde ik er uit en daar ben ik het echt heel erg meer eens. Als ik dat verkeerd het geinterpreteerd hoor ik dat graag, maar vooralsnog denk ik ook dat ik niet helemaal niks snap.
Ja, maar de discussie ging wat mij betreft niet over kwetsbaarheden. Maar goed, ik bemoeide me er alleen maar even mee omdat ik me de irritatie in reactie op de "Wat is er mis met..."-vraag kon voorstellen. Ik ben verder ook wel klaar met het onderwerp nu.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Dude, hoe is het gegaan?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
ik heb een beetje het gevoel dat ik me moet verantwoorden. Niemand vraagt dat hoor, dat ligt bij mij.
Ik ben niet altijd duidelijk, dat weet ik echt wel, maar ik probeer dat zo goed als ik kan. Ik ben niet Nederlands, voor een aantal die dat nog niet weten, maar ik heb veel te danken aan Nederland en het systeem. zeker wat betreft school en taalles-

Ik woon ook niet meer in Nederland, niet omdat Nederland qua voorzieningen slecht is zoals me we eens in pb verweten wordt. en ik daar misbruik van zou maken. Wel omdat de omgeving zo hard is geworden.

Nederland is een prachtig land om te wonen, alleen voor mij wat minder en past Spanje voor nu beter.

Wil ik terug naar mijn roots, ja wie niet zou ik bijna zeggen, maar dat is dus gewoon echt niet mogelijk, en ik heb mijn status nu in Spanje-

Ik deel dit omdat ik echt heel vaak vervelende reacties krijg al dan niet direct in pb- ik heb echt mijn best gedaan in Nederland, doe dat nu in Spanje en mensen waarderen dat enorm. Maar feit is dat het heel erg moeilijk is en ik af en to twijfof ik hier wel kan meeschrijven. Ik snap niet alles, maar heel veel wel. ik spreek de taal maar de nuance soms niet. Waarom schrijf ik dit..............Ik wil geen medelijden of nuance ik vraag wat begrip. Of beter nog, want bedoel je nou eigenlijk, zoals mrs M vroeg. Daarmee kan ik verder en hier fijn praten of zoals LV een tijd terug zei, zo bedoelde ik het niet. Kleine woorden groot gebaar. Zo , dank je wel voor het lezen en ik ga ff in de tuin zitten.
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2025 19:31
Dan sta je bij die persoon onder de negeer.

Ik loep tegenwoordig niet meer, want ik sta toch bij iedereen onder de negeer. Maar dat heeft dan wel weer tot voordeel dat ik alles kan schrijven wat ik wil, want er is niemand meer die me staft.
Hier moet ik dan weer hardop om lachen :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
S-Groot schreef:
Ja. Maar ik ben helemaal flabbergasted dat iemand jóu onder de negeer zet :O :HA:
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Over Campanula gesproken: waar is zij gebleven?
Klutz schreef:
09-04-2025 20:10
Roundup op gevallen.
Klutz schreef:
09-04-2025 20:10
Permaban.
(Herman Finkers)
Star⁴ schreef:
09-04-2025 20:11
Roundup op gevallen.
:HA:
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
Dan sta je bij die persoon onder de negeer.

Ik loep tegenwoordig niet meer, want ik sta toch bij iedereen onder de negeer. Maar dat heeft dan wel weer tot voordeel dat ik alles kan schrijven wat ik wil, want er is niemand meer die me staft.
Niet bij iedereen onder de negeerknop hoor. Alleen bij de tere calimero zieltjes die jouw posts niet begrijpen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star⁴ schreef:
09-04-2025 20:11
Roundup op gevallen.
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:

Ja, dat snap ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven