Gezondheid alle pijlers

Kies trekken

07-04-2025 23:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorig jaar heb ik een kies laten trekken en ik vond het vreselijk. Dat duwen en sjorren en het kraken als de kies loskomt. Huilend liep ik na de behandeling de behandelkamer uit.

Nu moet ik woensdag weer. Helaas is de kies naast de vorig jaar getrokken kies tot aan het tandvlees afgebroken en na 2 keer een vulling die er na een paar weken weer uitviel, moet hij toch er toch uit.

En ik zie er zo tegenop. Ik maak me al 1,5 week druk en ik slaap er slecht van.

Ik kan gebruik maken van lachgas, dus misschien moet ik dat maar doen...ook al is dat waarschijnlijk overdreven voor het trekken van een kies...

Wie wil me wat moed inpraten?
Oh mensen het viel zo mee. Lang leve het lachgas, wat een uitkomst is dat.

Ik kwam trillend en huilend binnen maar toen het gas zijn werk begon te doen voelde ik me soezerig worden.

Natuurlijk voelde ik dat hij trok en rammelde aan de kies maar het deed me niet zoveel.

Nu alleen nog angst voor een nabloeding want vieze bloedsmaak in mond maar het ergste is achter de rug.

Iedereen bedankt voor het meeleven!
Wat fijn!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat fijn en wat zul je blij zijn dat het achter de rug is.
Wat fijn! En voor een volgende keer (hopelijk duurt dat nog heel lang) weet je dat lachgas je helpt en zie je er weer minder tegen op.
Heerlijk dat het achter de rug is!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven