Durf te vragen deel 23
woensdag 9 april 2025 om 22:23
Nee, mijn moeder was eruit gestapt (Jehova familie) en ik kreeg meer een anti geloof opvoeding. De andere kant is weer protestants. Ik geloof niet maar had best graag de lessen godsdienst willen volgen, niet zozeer om te geloven (dat was ook niet het doel van de lessen) maar uit interesse op de middelbare school zoals mijn vriendinnen die op het gymnasium zaten.
Ben jij gelovig?
Ben jij gelovig?
The North Remembers
woensdag 9 april 2025 om 22:27
Nee en ja, de ene kant van de familie is streng gelovig en de andere kant atheïstischer dan atheïstisch.. thuis niets, maar ging wel af en toe naar de kerk en een christelijke school en sommige activiteiten. Ik heb daardoor wel een geloof maar de dogma’s kunnen me gestolen worden, agnostisch heet dat geloof ik.
Hebben jouw ouders je vrijgelaten in de opvoeding of moest je voldoen aan bepaalde verwachtingen (vanuit (levens)overtuigingen))?
Hebben jouw ouders je vrijgelaten in de opvoeding of moest je voldoen aan bepaalde verwachtingen (vanuit (levens)overtuigingen))?
heksenkaas wijzigde dit bericht op 10-04-2025 22:34
Reden: Eerdere vraag beantwoord, antwoord aangepasg
Reden: Eerdere vraag beantwoord, antwoord aangepasg
16.32% gewijzigd
vrijdag 11 april 2025 om 07:30
De ene ouder niets. De andere ouder voor de scheiding zodat ik verlost werd van die ene ouder.
Die ene ouder heeft me overigens wel geleerd om m’n grenzen aan te geven.
Begint jouw weekend op vrijdag (voor je gevoel) of pas op zaterdag? En wat is je favoriete bezigheid in het weekend?
Die ene ouder heeft me overigens wel geleerd om m’n grenzen aan te geven.
Begint jouw weekend op vrijdag (voor je gevoel) of pas op zaterdag? En wat is je favoriete bezigheid in het weekend?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
zaterdag 12 april 2025 om 22:30
Ja, ik heb iemand ooit een tweede en zelfs derde kans gegeven. Om vervolgens weer een deksel op mijn neus te krijgen. Daar heb ik wel van geleerd zeg maar.
En ik heb een bepaalde keus gemaakt, waar ik 0 spijt van heb, maar wat wellicht anders had gemoeten.
Woon jij in jouw droomhuis?
En ik heb een bepaalde keus gemaakt, waar ik 0 spijt van heb, maar wat wellicht anders had gemoeten.
Woon jij in jouw droomhuis?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
dinsdag 15 april 2025 om 21:25

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in