Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 453 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Kolere zeg. Ga je omreizen, kom je uiteindelijk toch weer terecht in de eerste trein die weer rijdt. Sterker nog, zo te zien is dit alweer de tweede trein die rijdt, in tegenstrijd met de aankondiging. Mooi is dat :steam:
Elodea schreef:
08-04-2025 19:52
Kolere zeg. Ga je omreizen, kom je uiteindelijk toch weer terecht in de eerste trein die weer rijdt. Sterker nog, zo te zien is dit alweer de tweede trein die rijdt, in tegenstrijd met de aankondiging. Mooi is dat :steam:
Niet weer! :cry:
Neeeeeee echt Elodea? Twee dagen achter elkaar al? Hoop dat het vandaag wel meezat dan!
Hou eens op over dat het lekker weer is. Het moet regenen!
huismuis
Milestone schreef:
10-04-2025 14:18
Hou eens op over dat het lekker weer is. Het moet regenen!
Wel snachts dan?
Alsjeblieft?
Avocadeau schreef:
10-04-2025 14:26
Wel snachts dan?
Alsjeblieft?
dit :whistle:

OT... : call me crazy maar waarom als je ergens heen ''moet/wilt'' rij je niet zelf? .. je hebt zelf nota bene een rijbewijs.
waarom heb je het als je steeds andere vraagt om je te rijden.

ik zou een moord plegen voor dat roze pasje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh, mag ik ook even mijn frustratie uiten :-);

" jij wilde zo nodig de accountmanager zijn van dit nieuwe concept", doe dan ook JOUW werk en schuif niet alles op mij af" .
Je aandacht houden bij het nu
Avocadeau schreef:
10-04-2025 14:26
Wel snachts dan?
Alsjeblieft?

Tja als ik het voor het zeggen had zou er helemaal geen droogteprobleem zijn natuurlijk ;-) Dan zou het precies zoveel regenen als nodig en altijd als ik slaap.
Maar eerlijk gezegd vind ik mijn eigen gemak nu even niet zo belangrijk. Het is echt al te lang droog!
huismuis
Avocadeau schreef:
10-04-2025 14:03
Neeeeeee echt Elodea? Twee dagen achter elkaar al? Hoop dat het vandaag wel meezat dan!
Jaaaaa! Ik zit in de trein!
Dura lex, lex sed.
Cum non tum age
Meer iets niet hardop durven zeggen.

Ik heb een half uurtje geleden iets gedaan (waar ik niemand kwaad mee doe, even voor de duidelijkheid). Voor mijn eigen persoonlijke groei had ik het beter niet gedaan. Dan had ik boven de situatie gestaan. Dat ik het wel heb gedaan is niet heel erg, en ik weet dat anderen mensen het ook zouden kunnen doen, maar het is nou net niet wat ik voor mezelf graag wil.
Maar het gaf te veel stress en onrust om het niet te doen. Ook met het oog op de komende dagen. En dus deed ik het maar, heb ik er zelf een rustiger gevoel over. Maar hoewel anderen er niet door zijn benadeeld, en ik dus zelf een beter gevoel heb, knaagt het toch wel een beetje. Had ik niet iets minder neurotisch moeten zijn, en het gewoon kunnen loslaten en dat goede gevoel kunnen krijgen door boven de situatie te staan?
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Ik vind het zo jammer dat die sportwinkel in ons winkelcentrum sluit. Hij was zo lekker dichtbij. Natuurlijk kan ik altijd nog de stad in of op internet bestellen. Maar ga het na al die jaren toch wel missen.
Je pense donc je suis
Je kunt wel merken dat het volle maan is.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik verheug me morgen weer op het programma ´Restaurant Misverstand´ met Dieter Coppens. Hij doet het erg goed,net als in het programma ´Down the road´. Ik vind Restaurant Misverstand een mooi programma,maar ook erg heftig om te zien,jong dementerende mensen van in de 40,50 en in de 60 die niet oud zullen worden en waar je het tussendoor ook aan opmerkt. Het raakt me. Maar ik vind het ook fijn dat ze een dagbesteding hebben,al is het maar tijdelijk. Genieten van ieder mooi moment in het leven!
Je pense donc je suis
pepexx schreef:
12-04-2025 23:32
Je kunt wel merken dat het volle maan is.
Ik kreeg van te voren twee waarschuwingen van mensen over die maan en levenslessen, zei voor de grap gister: ik blijf thuis want ik heb helemaal geen zin in zo'n kloterige kutlevensles.
Eindstand: samen met verkoopster in huilen uitgebarsten en beiden onze 'levensles' gedeeld. En ook zij had het over de maan.
Ik wil geen spiruweel mens zijn, laat me met rust maan.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Valtifest schreef:
13-04-2025 22:38
Ik kreeg van te voren twee waarschuwingen van mensen over die maan en levenslessen, zei voor de grap gister: ik blijf thuis want ik heb helemaal geen zin in zo'n kloterige kutlevensles.
Eindstand: samen met verkoopster in huilen uitgebarsten en beiden onze 'levensles' gedeeld. En ook zij had het over de maan.
Ik wil geen spiruweel mens zijn, laat me met rust maan.

Je doet er weinig aan.
12 Mei weer.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik ben van deze mededeling echt even ondersteboven....er is niemand dood, maar er vertrekt iemand waardoor het voortbestaan van deze club weleens heel onzeker kan zijn. Kan wel janken. :|
Pfff wat een prijzen. En dat voor sokken.
Natuurlijk wordt ik genegeerd door jullie. De halve klas woont in de zelfde staat in hetzelfde aangrenzende kakdorp. What was I thinking toen ik vroeg wat er morgen op een van de middelbare scholen georganiseerd werd toen jullie er over beginnen wie in welk groepje zou zitten. Stel je voor dat je dat met de rest zou delen en ik mijn kind ook zou inschrijven. Nog een jaar… en dan ben ik van deze ellende af.
Altijd als ik een radicaal gezonde periode in wil gaan zie ik er de eerste dagen uit om op te schieten. Flets, moe. Niet direct een beloning voor al het sporten en gezonde eten.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
16-04-2025 10:53
Altijd als ik een radicaal gezonde periode in wil gaan zie ik er de eerste dagen uit om op te schieten. Flets, moe. Niet direct een beloning voor al het sporten en gezonde eten.
Te veel in één keer willen doen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik kan er niets aan doen dat jij onzeker bent. Doe er iets aan, maar laat mij er buiten.
Cum non tum age
Passief aggressief om je heen slaan in plaats van iets doen met de handreikingen die je krijgt. Lekker volwassen ook.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Ik denk nog steeds aan jou…
dianaf schreef:
16-04-2025 11:11
Te veel in één keer willen doen?
Dat of ontgiften of mijn lichaam denkt gewoon van hee ho es makker wat is dit
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven