Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 14 april 2025 om 10:24
maandag 14 april 2025 om 10:25
maandag 14 april 2025 om 11:54
Volgens mij ging het daar niet om, maar om het feit dat ze iets wil vastleggen voor over ruim 1,5 jaar en er nog van alles kan gebeuren in die tijd.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
maandag 14 april 2025 om 12:25
Juist dit dus. En natuurlijk heb ik ook eerst lief gereageerd. Ik was gewoon verbaasd dat ze a er vanuit ging dat ouders er beiden nog zouden zijn. En b, 1,5 jaar is te lang om nu al te plannen.
maandag 14 april 2025 om 12:28
Volgens mij is het heel vroeg communiceren van een trouwdatum vooral bedoeld als: 'Hou je rekening met de datum als je vakantie(s) gaat boeken/zelf feestjes plant?'
maandag 14 april 2025 om 13:12
Wat is het voor probleem om dat te doen?
Ik koop ook boodschappen voor komende week terwijl ik straks dood kan vallen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
maandag 14 april 2025 om 14:15
Die je nog niet eens kan boeken. Zo ver vooruit zijn vliegtickets niet te boeken. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de achterliggende reden van zus was om je nu al van de datum op de hoogte te brengen.
Wel lief van zus dat ze je al een save the date stuurt, omdat ze je er blijkbaar graag bij wil hebben en misschien om te delen in de voorpret. Kun je misschien ook alvast wat sparen voor de tickets en rekening houden met je vakantieplannen/vakantiedagen. Niet dat je dacht ik ga zus in 2025 eens opzoeken als je daarna in 2026 daar weer heen moet voor een bruiloft. Er zijn genoeg mensen die daar weer een probleem van weten te maken enzo.
maandag 14 april 2025 om 14:15
maandag 14 april 2025 om 14:16
Daarom ben ik zo rijk.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
maandag 14 april 2025 om 14:17
jojojo schreef: ↑14-04-2025 14:15Die je nog niet eens kan boeken. Zo ver vooruit zijn vliegtickets niet te boeken. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de achterliggende reden van zus was om je nu al van de datum op de hoogte te brengen.
Wel lief van zus dat ze je al een save the date stuurt, omdat ze je er blijkbaar graag bij wil hebben en misschien om te delen in de voorpret. Kun je misschien ook alvast wat sparen voor de tickets en rekening houden met je vakantieplannen/vakantiedagen. Niet dat je dacht ik ga zus in 2025 eens opzoeken als je daarna in 2026 daar weer heen moet voor een bruiloft. Er zijn genoeg mensen die daar weer een probleem van weten te maken enzo.
Mooi hoeveel dingen jij leest/invult die nergens genoemd zijn.
TAFKAPML
maandag 14 april 2025 om 15:35
maandag 14 april 2025 om 15:48
maandag 14 april 2025 om 15:52
Ook weer rare grammatica.
sport/yoga-docent-opleiding-in-nederlan ... ges/511033
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
maandag 14 april 2025 om 15:56
Moiren schreef: ↑14-04-2025 15:52Ook weer rare grammatica.
En je mag vooral geen mening geven of een ietwat kritische vraag. Alleen antwoorden binnen het gestelde kader graag

TAFKAPML
maandag 14 april 2025 om 16:02
Dat snap ik wel. Heb je zó'n briljant idee, gaan anderen een beetje kritisch doen

Haha wat een dom idee en dom geblaat, opleiding tot yogadocent via video's.
maandag 14 april 2025 om 16:03
maandag 14 april 2025 om 16:28
Ze zegt toch tegen die tijd?
Ik zou blij reageren en zeggen dat het waarschijnlijk wel gaat lukken, maar dat je nog niet kan boeken.
Hoe moeilijk is het om even positief te reageren?
Wat er tussen nu en 11-2026 gebeurt maakt toch niet uit?
maandag 14 april 2025 om 16:31
Daar had Redhead blijkbaar geen zin in, en dat mag natuurlijk. Maar dan moet ze ook niet klagen dat haar zus niet geamuseerd is.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
maandag 14 april 2025 om 16:38
Volgens mij heeft ze wel lief gereageerd, schrijft ze zelf. Maar niet gelijk tickets geboekt (kan ook nog niet) en is ze eerlijk over dat ze niet weet of de ouders nog wel leven.Lady*Voldemort schreef: ↑14-04-2025 16:31Daar had Redhead blijkbaar geen zin in, en dat mag natuurlijk. Maar dan moet ze ook niet klagen dat haar zus niet geamuseerd is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in