Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
maandag 14 april 2025 om 06:14
Hier was het gisteren qua temperatuur prima, maar wel weer volop grauw en wat regen.
De komende dagen is er wel wat regen voorspelt, net heeft het flink geregend.
Kijk je verder ziet het er qua temperatuur goed uit voor de tijd van het jaar, echter er is wel dagelijks regen voorspelt.
Kan alleen maar hopen dat die regen mee zal vallen, voel de bui alweer hangen.
Lente en zomer in aantocht, et voila regen.
Kijk je verder ziet het er qua temperatuur goed uit voor de tijd van het jaar, echter er is wel dagelijks regen voorspelt.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
maandag 14 april 2025 om 18:37
Joh dat zijn meestal buitjes. En laten we wel wezen: zo'n totaal verdroogde zomer zoals we die een paar jaar geleden hadden dat je het gevoel had in de pampa te leven met overal geel krakend gras is ook niet alles.Ladylola2022 schreef: ↑14-04-2025 06:14Hier was het gisteren qua temperatuur prima, maar wel weer volop grauw en wat regen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
maandag 14 april 2025 om 19:00
Hier heeft het al twee nachtend geregend. Echt prima! Goed voor de natuur en goed voor ons want overdag lekker zon.Ladylola2022 schreef: ↑14-04-2025 06:14Hier was het gisteren qua temperatuur prima, maar wel weer volop grauw en wat regen.
Morgen lijkt het hier in de ochtend te regenen. Rest van de week voorspellen ze nu droog weer.
Zaterdag naar Paaspop. Als het dan maar droog is

dinsdag 15 april 2025 om 10:25
Ik heb nog geen regen gezien.
Ik duim voor je Sabine! Ik had afgelopen zaterdag een festival en toen was het echt prachtig! Afgelopen 2 jaar was het festival volledig verregend (niet gewoon beetje regen maar echt gewoon alles blubber, storthozen, schuilende mensen overal en snel maar weer rechtsomkeerd naar huis na een uurtje watertrappelen om vervolgens vast te zitten in de blubber), dus dat mocht wel weer een keer.

dinsdag 15 april 2025 om 10:50
Volgens mij zijn alle grote festivals in 2024 verregend. Ik heb echt alleen maar filmpjes gezien op social media vol modder en de 2 festivals waar ik was liep ik ook tot mijn enkels in de modder te ploegen. Echt niks aan.
En dan zijn er dus ook nog mensen die in die ellende moeten slapen met vijvers in hun tenten.
Ja dan ging ik gewoon naar huis hoor, toedeloe.
En dan zijn er dus ook nog mensen die in die ellende moeten slapen met vijvers in hun tenten.

Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 april 2025 om 16:42

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in