Coole, mooie of handige features in woning
maandag 14 april 2025 om 12:03
Als je nu een nieuw huis zou mogen bouwen, welke coole, mooie of handige features zou je dan in je woning willen bouwen?
Bouwen kun je vaak maar 1x goed aanpakken en achteraf denk je vaak oh had ik maar....
Ik ben benieuwd of we samen tot mooie ideeën kunnen komen waar misschien meerdere mensen iets aan hebben.
To trapt af:
-Als je vloerverwarming in de douche neemt, zorg dan dat je ook de onderste 10 cm van de muren meeneemt. Op die manier heb je de hoeken veel sneller droog, en minder last van vieze zwarte randen of schimmel.
-een overstek in het dak op de plekken waar de ramen tot op de grond komen zodat je daar minder last hebt van opspattende regen en dus constant vuile ramen. Scheelt ramenwassen!
-Een stortkoker voor je vuile was van de badkamer naar de plek van de wasmachine beneden.
Wie heeft er nog meer goede ideeën?
Bouwen kun je vaak maar 1x goed aanpakken en achteraf denk je vaak oh had ik maar....
Ik ben benieuwd of we samen tot mooie ideeën kunnen komen waar misschien meerdere mensen iets aan hebben.
To trapt af:
-Als je vloerverwarming in de douche neemt, zorg dan dat je ook de onderste 10 cm van de muren meeneemt. Op die manier heb je de hoeken veel sneller droog, en minder last van vieze zwarte randen of schimmel.
-een overstek in het dak op de plekken waar de ramen tot op de grond komen zodat je daar minder last hebt van opspattende regen en dus constant vuile ramen. Scheelt ramenwassen!
-Een stortkoker voor je vuile was van de badkamer naar de plek van de wasmachine beneden.
Wie heeft er nog meer goede ideeën?
dinsdag 15 april 2025 om 15:34
Ik heb twee roedes in het trapgat waar kleren aan kledinghangers kunnen drogen. Ideaal vind ik het. Droogt super snel, geen droger nodig en het hangt goed uit de wegBarnsteen schreef: ↑15-04-2025 11:32Niet luxe, wel praktisch:
Mijn wasrek hangt aan touwen aan het plafond in het trapgat. Dmv katrollen laat ik het in een handomdraai naar beneden als ik er was op/af wil hangen/halen. Daarna haal ik het wasrek weer omhoog en hangt het niemand in de weg. Ik kan er nog gewoon onderdoor lopen als ik de trap op loop.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in