Coole, mooie of handige features in woning

14-04-2025 12:03 103 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je nu een nieuw huis zou mogen bouwen, welke coole, mooie of handige features zou je dan in je woning willen bouwen?
Bouwen kun je vaak maar 1x goed aanpakken en achteraf denk je vaak oh had ik maar....

Ik ben benieuwd of we samen tot mooie ideeën kunnen komen waar misschien meerdere mensen iets aan hebben.

To trapt af:
-Als je vloerverwarming in de douche neemt, zorg dan dat je ook de onderste 10 cm van de muren meeneemt. Op die manier heb je de hoeken veel sneller droog, en minder last van vieze zwarte randen of schimmel.

-een overstek in het dak op de plekken waar de ramen tot op de grond komen zodat je daar minder last hebt van opspattende regen en dus constant vuile ramen. Scheelt ramenwassen!

-Een stortkoker voor je vuile was van de badkamer naar de plek van de wasmachine beneden.

Wie heeft er nog meer goede ideeën?😊
M3LL0N4 schreef:
15-04-2025 09:08

Het aanrecht 60 centimeter diep (of zelfs breder)

Mijn aanrecht is 63 cm diep, echt ideaal. Ik heb het aanrecht ook hoger dan normaal is.
Maar mensen gaan voorbij
Barnsteen schreef:
15-04-2025 11:32
Niet luxe, wel praktisch:

Mijn wasrek hangt aan touwen aan het plafond in het trapgat. Dmv katrollen laat ik het in een handomdraai naar beneden als ik er was op/af wil hangen/halen. Daarna haal ik het wasrek weer omhoog en hangt het niemand in de weg. Ik kan er nog gewoon onderdoor lopen als ik de trap op loop.
Ik heb twee roedes in het trapgat waar kleren aan kledinghangers kunnen drogen. Ideaal vind ik het. Droogt super snel, geen droger nodig en het hangt goed uit de weg
En als ik alles kan bedenken, twee vaatwassers zodat je de vaat ook kwijt kan als de andere staat te draaien.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven