The Passion 2025
donderdag 17 april 2025 om 17:22
Vanavond weer een nieuwe editie.
Op de NPO 1 OM 20:35.
De verteller is deze keer Wendy van Dijk.

Wie gaat er kijken?
Praat,klaag,lach en erger gezellig mee in dit topic.
Op de NPO 1 OM 20:35.
De verteller is deze keer Wendy van Dijk.

Wie gaat er kijken?
Praat,klaag,lach en erger gezellig mee in dit topic.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 17 april 2025 om 21:15
donderdag 17 april 2025 om 21:22
De enige die écht goed zingt is Vajén en zij lijkt zich nog in te houden om de rest niet weg te blazen.
Maar wat zingt Eva slecht. Het is live, het is fris... ik snap dat het voor haar pittiger is als de zang van de opgenomen stukken, maar toch. De slechtste Judas is trouwens ook gevonden, Eddy is als kop prima maar mist het rauwe in zijn stem.
Maar wat zingt Eva slecht. Het is live, het is fris... ik snap dat het voor haar pittiger is als de zang van de opgenomen stukken, maar toch. De slechtste Judas is trouwens ook gevonden, Eddy is als kop prima maar mist het rauwe in zijn stem.
donderdag 17 april 2025 om 21:23
Ze kan zich én niet inleven in de nummers en ze kan niet acteren. Het ziet er echt uit, alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.
donderdag 17 april 2025 om 21:23
donderdag 17 april 2025 om 21:26
Dat viel mij ook op qua Vajén, waarom is zij niet Maria? Ze moeten echt goede zangers vragen (die hebben we voldoende in Nederland), want dit is echt een dieptepunt.MrsDuck schreef: ↑17-04-2025 21:22De enige die écht goed zingt is Vajén en zij lijkt zich nog in te houden om de rest niet weg te blazen.
Ik zou zo graag Pascal Jacobs van Bløf als Jezus willen.
donderdag 17 april 2025 om 21:29
Nou dat ja. Ik was blij verrast toen ik hoorde dat zij meedeed maar ze zingt dus maar heel weinig.leeg_zakje schreef: ↑17-04-2025 21:26Dat viel mij ook op qua Vajén, waarom is zij niet Maria? Ze moeten echt goede zangers vragen (die hebben we voldoende in Nederland), want dit is echt een dieptepunt.
Ik zou zo graag Pascal Jacobs van Bløf als Jezus willen.
donderdag 17 april 2025 om 21:34
Heeft Maria Magdelena niet een grotere (zang)rol in the Passion; Hemelvaart?PoesMinoes schreef: ↑17-04-2025 21:29Nou dat ja. Ik was blij verrast toen ik hoorde dat zij meedeed maar ze zingt dus maar heel weinig.
Ik had Pascal Jacobsen of Danny Vera als Judas ook wel tof gevonden. Ze zitten in Zeeland en missen de beste Zeeuwse zangers...zonde.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in