Entertainment alle pijlers

Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan

14-10-2023 15:24 2114 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
yasmijn schreef:
16-04-2025 21:34
Welke? Of lees ik er overheen?
North of North.
Moiren schreef:
16-04-2025 21:31
Ik ben begonnen aan Glaskupan. Tot nu toe vind ik hem goed en spannend!
Ik kom er helaas niet lekker in.
Abby schreef:
16-04-2025 22:29
Ik kom er helaas niet lekker in.
Ah zonde! Goede opbouw en spannend (vind ik dan).
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
oorbel schreef:
16-04-2025 17:02
Ik ben Yellowstone aan het kijken.
Even iets anders dan detectives of thrillers.
Nu dan de cowboys. Ik vind hem de moeite waard.
Geweldige serie, alles al gezien helaas.
Moiren schreef:
16-04-2025 21:31
Ik ben begonnen aan Glaskupan. Tot nu toe vind ik hem goed en spannend!
Ik heb hem uit. Heel goed en spannend!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren schreef:
16-04-2025 22:36
Ah zonde! Goede opbouw en spannend (vind ik dan).
Misschien nog eens proberen dan.
Geostorm is een rampenfilm met Gerard Butler.

Een film die goed is om een 1, 5 uur mee te vullen.
Nouschi schreef:
17-04-2025 06:24
Ik heb hem uit. Heel goed en spannend!
Ik ook! Te laat naar bed, want ik wilde/moest hem afkijken en ging uiteindelijk tevreden naar bed :D
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Abby schreef:
16-04-2025 22:28
North of North.
Dank.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik had zin in de serie Pulse, maar hij viel tegen.
Ik had eerst niet door, dat er flashbacks waren, die op door diep ademen werden voorafgegaan. (Why?)

Spoedeisende EersteHulp-serie zijn natuurlijk gedramatiseerd, maar de gebeurtenissen hier waren wel erg onwaarschijnlijk.
Gemengde kleedkamers? Really?
Mannen met dikke eyeliner en vrouwen met operatie-onhandige kapsels? Sowieso zijn de visagisten losgegaan.
Artsen die dag en nacht werken, die tijd hebben om een wasbordje te kweken in de sportschool?

Plusje voor de serie:
arts in rolstoel. Goed rolmodel, want zoveel rolstoelers zien we niet als medisch personeel in series.

Nog een plusje:
Met zoveel Latino-artsen en bijbehorende dialogen kan je mooi je Spaans oefenen.
"Omdat er brood ligt soms, bij de Gedächtniskirche, soms op het Alexanderplein."
Explorista schreef:
21-04-2025 17:33
Ik had zin in de serie Pulse, maar hij viel tegen.
Ik had eerst niet door, dat er flashbacks waren, die op door diep ademen werden voorafgegaan. (Why?)

Spoedeisende EersteHulp-serie zijn natuurlijk gedramatiseerd, maar de gebeurtenissen hier waren wel erg onwaarschijnlijk.
Gemengde kleedkamers? Really?
Mannen met dikke eyeliner en vrouwen met operatie-onhandige kapsels? Sowieso zijn de visagisten losgegaan.
Artsen die dag en nacht werken, die tijd hebben om een wasbordje te kweken in de sportschool?

Plusje voor de serie:
arts in rolstoel. Goed rolmodel, want zoveel rolstoelers zien we niet als medisch personeel in series.

Nog een plusje:
Met zoveel Latino-artsen en bijbehorende dialogen kan je mooi je Spaans oefenen.
Hahaha, jij bent blijkbaar niet van de ziekenhuisseries. In alle ziekenhuisseries is bijna elke acteur bloedmooi, perfect in shape en zijn er vaak gemengde kleedkamers (dit laatste valt me trouwens ook vaak op in politie- en brandweerseries), kijk maar naar “New Amsterdam”, maar ook bijvoorbeeld “ER”, George Clooney ❤️.

De arts met de eyeliner, heb ik vaker in series gezien: schijnt geen eyeliner te zijn, maar het valt wel op inderdaad.

En het lijkt me logisch dat er niet veel series zijn met artsen in een rolstoel want dat komt ook zelden voor. Ik heb in twee hele grote ziekenhuizen gewerkt en daar was geen enkele arts in een rolstoel.
Overigens gaat bijvoorbeeld “The good doctor” over iemand met autisme, dus er worden wel vaker thema’s (dit bedoel ik respectvol) behandeld in series.

Wel jammer dat je het niet leuk vond, hopelijk ben je nu met een serie bezig die je wel aanspreekt 😁👍🏻.
En ja, ik ben fan van ziekenhuisseries 😇.

On topic: ik ben net begonnen met Glaskupan, ik moet er nog even inkomen denk ik, maar ik lees zulke positieve reviews dat ik wel door blijf kijken.
loulou39 schreef:
21-04-2025 18:16
En ja, ik ben fan van ziekenhuisseries 😇.

On topic: ik ben net begonnen met Glaskupan, ik moet er nog even inkomen denk ik, maar ik lees zulke positieve reviews dat ik wel door blijf kijken.
Ik had dat ook en was al afgehaakt.

Daarna nog eens geprobeerd en ik bleef hem vrij saai vinden.
Abby schreef:
21-04-2025 19:14
Ik had dat ook en was al afgehaakt.

Daarna nog eens geprobeerd en ik bleef hem vrij saai vinden.
Oké, dat saai snap ik wel, dat had ik de eerste paar afleveringen ook. Maar voor de rest heeft het echt alle ingrediënten voor een ziekenhuisserie.

Na de eerste paar afleveringen kwam ik er meer in, en wilde ik ook graag weten wat er aan de hand was en hoe het verder zou lopen.
En inmiddels hoop ik op een tweede seizoen 😇.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven