Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan
zaterdag 14 oktober 2023 om 15:24
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
donderdag 17 april 2025 om 06:24
donderdag 17 april 2025 om 11:14
maandag 21 april 2025 om 17:33
Ik had zin in de serie Pulse, maar hij viel tegen.
Ik had eerst niet door, dat er flashbacks waren, die op door diep ademen werden voorafgegaan. (Why?)
Spoedeisende EersteHulp-serie zijn natuurlijk gedramatiseerd, maar de gebeurtenissen hier waren wel erg onwaarschijnlijk.
Gemengde kleedkamers? Really?
Mannen met dikke eyeliner en vrouwen met operatie-onhandige kapsels? Sowieso zijn de visagisten losgegaan.
Artsen die dag en nacht werken, die tijd hebben om een wasbordje te kweken in de sportschool?
Plusje voor de serie:
arts in rolstoel. Goed rolmodel, want zoveel rolstoelers zien we niet als medisch personeel in series.
Nog een plusje:
Met zoveel Latino-artsen en bijbehorende dialogen kan je mooi je Spaans oefenen.
Ik had eerst niet door, dat er flashbacks waren, die op door diep ademen werden voorafgegaan. (Why?)
Spoedeisende EersteHulp-serie zijn natuurlijk gedramatiseerd, maar de gebeurtenissen hier waren wel erg onwaarschijnlijk.
Mannen met dikke eyeliner en vrouwen met operatie-onhandige kapsels? Sowieso zijn de visagisten losgegaan.
Artsen die dag en nacht werken, die tijd hebben om een wasbordje te kweken in de sportschool?
Plusje voor de serie:
arts in rolstoel. Goed rolmodel, want zoveel rolstoelers zien we niet als medisch personeel in series.
Nog een plusje:
Met zoveel Latino-artsen en bijbehorende dialogen kan je mooi je Spaans oefenen.
"Omdat er brood ligt soms, bij de Gedächtniskirche, soms op het Alexanderplein."
maandag 21 april 2025 om 18:14
Hahaha, jij bent blijkbaar niet van de ziekenhuisseries. In alle ziekenhuisseries is bijna elke acteur bloedmooi, perfect in shape en zijn er vaak gemengde kleedkamers (dit laatste valt me trouwens ook vaak op in politie- en brandweerseries), kijk maar naar “New Amsterdam”, maar ook bijvoorbeeld “ER”, George ClooneyExplorista schreef: ↑21-04-2025 17:33Ik had zin in de serie Pulse, maar hij viel tegen.
Plusje voor de serie:
Nog een plusje:
De arts met de eyeliner, heb ik vaker in series gezien: schijnt geen eyeliner te zijn, maar het valt wel op inderdaad.
En het lijkt me logisch dat er niet veel series zijn met artsen in een rolstoel want dat komt ook zelden voor. Ik heb in twee hele grote ziekenhuizen gewerkt en daar was geen enkele arts in een rolstoel.
Overigens gaat bijvoorbeeld “The good doctor” over iemand met autisme, dus er worden wel vaker thema’s (dit bedoel ik respectvol) behandeld in series.
Wel jammer dat je het niet leuk vond, hopelijk ben je nu met een serie bezig die je wel aanspreekt
maandag 21 april 2025 om 19:14
Ik had dat ook en was al afgehaakt.
Daarna nog eens geprobeerd en ik bleef hem vrij saai vinden.
maandag 21 april 2025 om 20:03
Oké, dat saai snap ik wel, dat had ik de eerste paar afleveringen ook. Maar voor de rest heeft het echt alle ingrediënten voor een ziekenhuisserie.
Na de eerste paar afleveringen kwam ik er meer in, en wilde ik ook graag weten wat er aan de hand was en hoe het verder zou lopen.
En inmiddels hoop ik op een tweede seizoen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in