Napraattopic 2025.4, met geklets.

12-04-2025 00:31 812 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.4 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lebow schreef:
23-04-2025 11:07
Dat weet ik niet, kun je vast opzoeken. mij ging het erom dat de steun voor hem nu lijkt af te nemen.
En mij gaat het erom dat dat niets bijzonders is voor Amerikaanse presidenten. Dus voor je er conclusies aan verbindt, of er bijvoorbeeld hoop uit put, lijkt het me relevant te weten of de cijfers uitzonderlijk zijn. Anders zegt het namelijk precies niets.
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
MyLittlePony schreef:
23-04-2025 14:12
En mij gaat het erom dat dat niets bijzonders is voor Amerikaanse presidenten. Dus voor je er conclusies aan verbindt, of er bijvoorbeeld hoop uit put, lijkt het me relevant te weten of de cijfers uitzonderlijk zijn. Anders zegt het namelijk precies niets.
Dus je stelde een vraag terwijl je zelf het antwoord wist?
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
MyLittlePony schreef:
Nou ja, dit dus. Maar ik was te lui om de andere cijfers erbij te zoeken.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Takkie van hart gefeliciteerd!

Ik las even mee in het ' huis vol' topic. Mijn hemel wat een afzeikers zitten daar samen! En het gaat door vooral NIET over wat er in dat programma te zien is, nee alle socials worden opgezocht en uitgeplozen om vervolgens in dat topic de meest misselijkmakende commentaren neer te plempen. Dan heb je denk ik echt geen leven.
OlleGrieze schreef:
23-04-2025 16:54

Ik las even mee in het ' huis vol' topic. Mijn hemel wat een afzeikers zitten daar samen! En het gaat door vooral NIET over wat er in dat programma te zien is, nee alle socials worden opgezocht en uitgeplozen om vervolgens in dat topic de meest misselijkmakende commentaren neer te plempen. Dan heb je denk ik echt geen leven.
En vooral over 1 familie.
Ik lees af en toe om even snel wat updates te lezen, dan hoef ik niet al die sociale af, maar soms neemt het best wel ziekelijke vormen aan.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
MyLittlePony schreef:
Of het moest zijn dat Amerikanen niet zo goed zijn in presidenten kiezen :mrgreen:
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
'Ziekelijk' is inderdaad het juiste woord. 'Obsessief' komt ook in de buurt.
De fittie in het ' vraag over einde bewind' is ook weer veelzeggend.
OlleGrieze schreef:

En maar lachen om de spelfouten, maar zelf ook niet kunnen spellen. Vreselijk topic idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-04-2025 17:04
En maar lachen om de spelfouten, maar zelf ook niet kunnen spellen. Vreselijk topic idd.
Ha! Terwijl ik aan het lezen was moest ik aan jou denken want ik had de neiging om met mijn rode pen gaan te zwaaien :lol:
OlleGrieze schreef:
23-04-2025 17:06
Ha! Terwijl ik aan het lezen was moest ik aan jou denken want ik had de neiging om met mijn rode pen gaan te zwaaien :lol:
Zo heb ik nu de neiging om een post te staffen van een mevrouw die nu al voor de derde keer moet vragen om een paar pijlers te blokkeren. Niet omdat die mevrouw vervelend doet of zo, maar omdat ik het nogal belachelijk vind dat dat soort verzoekjes wederom in de lap blijven hangen.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
23-04-2025 17:09
Zo heb ik nu de neiging om een post te staffen van een mevrouw die nu al voor de derde keer moet vragen om een paar pijlers te blokkeren. Niet omdat die mevrouw vervelend doet of zo, maar omdat ik het nogal belachelijk vind dat dat soort verzoekjes wederom in de lap blijven hangen.
Gewoon staffen. We moeten elkaar hellepen niewaar?
Lebow schreef:
23-04-2025 15:55
Dus je stelde een vraag terwijl je zelf het antwoord wist?
Weet je wat een non sequitur is? Je trekt een conclusie die niet alleen 100% onjuist is, maar ook 100% niet volgt uit wat ik vroeg of zei.

Ik verduidelijkte alleen waarom ik mijn vraag stelde.
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
OlleGrieze schreef:

Ja dat topic mag wel het volgende parfum-topic worden.
OlleGrieze schreef:
23-04-2025 17:13
Gewoon staffen. We moeten elkaar hellepen niewaar?
Je hebt gelijk ook :lol:
(Herman Finkers)
MyLittlePony schreef:
23-04-2025 17:29
Weet je wat een non sequitur is? Je trekt een conclusie die niet alleen 100% onjuist is, maar ook 100% niet volgt uit wat ik vroeg of zei.

Ik verduidelijkte alleen waarom ik mijn vraag stelde.
Haha en dat geloof je zelf? De eerste vraag die je stelde: “Hoe verhouden deze cijfers zich tot de cijfers van eerdere presidenten?“ en dat is dan ter verduidelijking?
Het was me duidelijk dat je het antwoord daarop zelf beter dacht te weten.
Ik vind dat een vervelende manier van met elkaar praten, bovendien ben je niet eerlijk.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
23-04-2025 17:43
Haha en dat geloof je zelf? De eerste vraag die je stelde: “Hoe verhouden deze cijfers zich tot de cijfers van eerdere presidenten?“ en dat is dan ter verduidelijking?
Het was me duidelijk dat je het antwoord daarop zelf beter dacht te weten.
Ik vind dat een vervelende manier van met elkaar praten, bovendien ben je niet eerlijk.
Ik stelde een vraag waar ik het antwoord niet op wist. Jij ziet daardoor kennelijk dat je wat voorbarig was en je oplossing is mij vals beschuldigen. Dat zegt me genoeg over jouw persoon.
OlleGrieze schreef:

Ja behoorlijk obsessief sommigen daar.
Maar mensen gaan voorbij
MyLittlePony schreef:
23-04-2025 18:28
Ik stelde een vraag waar ik het antwoord niet op wist. Jij ziet daardoor kennelijk dat je wat voorbarig was en je oplossing is mij vals beschuldigen. Dat zegt me genoeg over jouw persoon.
Maar waarom vroeg je het?
Er worden weer flink stokpaardjes van stal gehaald in het topic Is dit liefde? Ergerlijk om los te gaan over een antwoord op een vraag die de TO niet stelt.
Al ben ik er ook nog niet helemaal zeker van dat het een echt topic is. Maar dat zegt meer over mijn vertrouwen in nieuwe TO's.
Lemon schreef:
23-04-2025 18:58
Er worden weer flink stokpaardjes van stal gehaald in het topic Is dit liefde? Ergerlijk om los te gaan over een antwoord op een vraag die de TO niet stelt.
Al ben ik er ook nog niet helemaal zeker van dat het een echt topic is. Maar dat zegt meer over mijn vertrouwen in nieuwe TO's.
Ik heb (nog) geen reden om aan dat topic te twijfelen. Maar ik moet er wegblijven want ik heb een pokkehumeur en zin om daar een paar stokpaarden een virtuele rammeling te geven. Zo vol van zichzelf en hun waarheid en van oordelen over ieder die er anders over denkt/mee omgaat. Nul zelfreflectie en de waarheid in pacht. Bah.
OlleGrieze schreef:
23-04-2025 19:02
Ik heb (nog) geen reden om aan dat topic te twijfelen. Maar ik moet er wegblijven want ik heb een pokkehumeur en zin om daar een paar stokpaarden een virtuele rammeling te geven. Zo vol van zichzelf en hun waarheid en van oordelen over ieder die er anders over denkt/mee omgaat. Nul zelfreflectie en de waarheid in pacht. Bah.
Precies dat ja, ook zonder pokkehumeur is dat knap irritant.
Jonnie de boer is dood. Ik heb er 1 keer gegeten en vond het een prettige persoonlijkheid. Gewoon met 2 benen op de aarde, ondanks zijn prestaties op culinair gebied. Gewoon een normale man. En ook echt te jong.
Redhead70 schreef:
23-04-2025 19:56
Jonnie de boer is dood. Ik heb er 1 keer gegeten en vond het een prettige persoonlijkheid. Gewoon met 2 benen op de aarde, ondanks zijn prestaties op culinair gebied. Gewoon een normale man. En ook echt te jong.
@( wat verschrikkelijk erg! Ik vond het zo’n leuke getalenteerde man. En idd veel te jong…
Voor iedereen een groene tuin
Ik las een longembolie, wat eng @(
Voor iedereen een groene tuin
Redhead70 schreef:
23-04-2025 19:56

Ik las het ook net ja... veel te jong. Heeft ontzettend veel betekent voor het restaurantwezen in Nederland maar ook voor de nieuwe generatie chefkoks via de Cas Spijkers academie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven