Mascara die je wimpers écht verlengd
woensdag 23 april 2025 om 17:47
woensdag 23 april 2025 om 17:48
Er bestaat toch van die wimperserum? “Wimperserum is het succes voor vollere en langere wimpers. Daarnaast helpt wimperserum je wimpers gezond te houden door een goede hydratatie en voeding…”Lady*Voldemort schreef: ↑23-04-2025 17:47Ik denk dat middeltjes waarvan je wimpers echt langer worden niet bestaan. Anders zouden de mensen ook niet altijd zo klagen als de kapper hun haar te kort heeft gewiekt.
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 23 april 2025 om 17:53
Dat het bestaat wil niet zeggen dat het werkt he. Homeopathie bestaat ook.GroenTuintje schreef: ↑23-04-2025 17:48Er bestaat toch van die wimperserum? “Wimperserum is het succes voor vollere en langere wimpers. Daarnaast helpt wimperserum je wimpers gezond te houden door een goede hydratatie en voeding…”
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
woensdag 23 april 2025 om 18:25
Er bestaan ook afslankmiddelen.GroenTuintje schreef: ↑23-04-2025 17:48Er bestaat toch van die wimperserum? “Wimperserum is het succes voor vollere en langere wimpers. Daarnaast helpt wimperserum je wimpers gezond te houden door een goede hydratatie en voeding…”
En toch zijn er nog steeds veel mensen met overgewicht
woensdag 23 april 2025 om 18:26
Er was hier een topic (maandje geleden) dat ging over de beste make up producten oid. Daar was een vrouw die zwoer bij een (behoorlijk duur) spul dat je op je wimpers moest smeren en echt effect had.
Ook de vrouw bij wie ik 1 x per maand mijn wimpers laat verven is erg te spreken over een bepaald serum en dat zij vindt dat het écht heel goed te zien is bij haar klanten. Maar ook hier weer €50 euro voor een beetje spul.
Ook de vrouw bij wie ik 1 x per maand mijn wimpers laat verven is erg te spreken over een bepaald serum en dat zij vindt dat het écht heel goed te zien is bij haar klanten. Maar ook hier weer €50 euro voor een beetje spul.
woensdag 23 april 2025 om 18:33
Zeker wel. Ze mogen alleen niet meer verkocht worden. Bimatoprost is een geneesmiddel met als bijwerking wimpergroei. Dat zat vroeger in het wimperserum van het Kruidvat. Maar omdat het een geneesmiddel is met mogelijke gevaren, mag het niet meer zomaar over de toonbank.Lady*Voldemort schreef: ↑23-04-2025 17:47Ik denk dat middeltjes waarvan je wimpers echt langer worden niet bestaan.
Ik gebruik bimatoprost (voorgeschreven, vanwege een ziekte) en heb inderdaad hele mooie lange wimpers. Dat dan weer wel.
woensdag 23 april 2025 om 19:55
Wist ik nietGinevra schreef: ↑23-04-2025 18:33Zeker wel. Ze mogen alleen niet meer verkocht worden. Bimatoprost is een geneesmiddel met als bijwerking wimpergroei. Dat zat vroeger in het wimperserum van het Kruidvat. Maar omdat het een geneesmiddel is met mogelijke gevaren, mag het niet meer zomaar over de toonbank.
Ik gebruik bimatoprost (voorgeschreven, vanwege een ziekte) en heb inderdaad hele mooie lange wimpers. Dat dan weer wel.

woensdag 23 april 2025 om 19:56
“Wimperserums met het bestanddeel bimatoprost kunnen gevaarlijk zijn. Bimatoprost is een geneesmiddel bedoeld voor mensen met een oogaandoening. Gebruik van bimatoprost kan ernstige en blijvende bijwerkingen met zich meebrengen, zoals pigmentatie op de oogleden en blijvende verkleuring van de iris.” lekker spul idd

woensdag 23 april 2025 om 20:25
Dat zat voorheen in de winperserum van het Kruidvat. Werkte wel echt maar ik ben er mee gestopt vanwege de mogelijke effecten en uiteindelijk is het uit de handel genomen.GroenTuintje schreef: ↑23-04-2025 19:56“Wimperserums met het bestanddeel bimatoprost kunnen gevaarlijk zijn. Bimatoprost is een geneesmiddel bedoeld voor mensen met een oogaandoening. Gebruik van bimatoprost kan ernstige en blijvende bijwerkingen met zich meebrengen, zoals pigmentatie op de oogleden en blijvende verkleuring van de iris.” lekker spul idd![]()
ach.. ik doe ook maar wat..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in