Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2070 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Ik heb niks gezien, het is elke keer hetzelfde.
Dan hebben ze alle attracties in korte tijd gedaan.

Kindjes alleen thuis en Jan en Sofie alleen op pad is dat al geweest?
Met drank op achter het stuur?
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Jupiter schreef:
23-04-2025 14:25
De familie Zeldenrust gaat aan boord voor de komende 2 weken. Ik weet niet of de oudste dochter mee is maar voor haar is daar toch ook niet veel meer aan. Geen Koningisdag vieren met je vrienden maar met je broertjes en zusjes opgescheept zitten. En aangezien ze lekker pubert zal dat de nodige herrie geven :hamer: Maar misschien mag ze deze vakantie aan wal doorbrengen.
Ze is mee want ze ging wat boodschappen doen voor in de aparte woning waar ze bivakkeert . Soms komt er een vriendin mee ,nog niet gelezen of dat nu ook zo is.
De familie Jelies op Omroep Flevoland met een nietszeggend interview maar gelukkig laten ze straks alles zien. Verder wil Janneke wel meedoen aan Expeditie Robinson en Johan staat open voor het presenteren van tv-programma's. God, wat een volk :facepalm:
Jupiter schreef:
23-04-2025 16:22
De familie Jelies op Omroep Flevoland met een nietszeggend interview maar gelukkig laten ze straks alles zien. Verder wil Janneke wel meedoen aan Expeditie Robinson en Johan staat open voor het presenteren van tv-programma's. God, wat een volk :facepalm:
Combinatie van geldwolf en mediageil.
Jupiter schreef:
What the fieieiep?!
Misschien is Nederland Ouders van grote gezinnen in beweging, een volgende stap.
Ach ja, weet je, ze zijn niet meer onzeker. Dat heeft ook een positieve kant.
Bij Janneke vraag ik me dat wel af.
Ik heb het niet gezien of gelezen. In welke context ze dit gezegd heeft. Johan hoor ik het wel zeggen.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Misschien zegt Janneke het omdat Greetje ook met een ander tv programma mee had gedaan, volgens mij in de jungle

Maar Johan een tv programma presenteren?
Haha
Ik denk dat ze de nieuwe meilandjes willen worden ofzo
Jupiter schreef:
Zo die krijgen het hoog in de bol
Presenteren hoe komt ie erop :facepalm:
Johan en Janneke.. koekoek

Allebei een zonnesteek opgelopen in het warme spanje?
#doeslief
Waarom wordt er tegen guusje niet gezegd dat ze wat vaker d'r haren moet wassen en kammen? Kind loopt er zovaak onverzorgd bij.
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
23-04-2025 20:54
Waarom wordt er tegen guusje niet gezegd dat ze wat vaker d'r haren moet wassen en kammen? Kind loopt er zovaak onverzorgd bij.
Geen negatief commentaar op kinderen staat hierboven toch?
Maar mensen gaan voorbij
yellowpino schreef:
22-04-2025 13:09
lieve vrienden?
Bingo :cheer:
Joppie schreef:
23-04-2025 21:32
Geen negatief commentaar op kinderen staat hierboven toch?
Tis negatief op moeder sofie bedoeld, dat zij niet oplet op de verzorging van haar kinderen.
#doeslief
Je kunt het wel zeggen maar of een kind/puber ernaar luistert is nog vers twee natuurlijk.
Loesiepoesie2 schreef:
23-04-2025 22:15
Tis negatief op moeder sofie bedoeld, dat zij niet oplet op de verzorging van haar kinderen.
Gelukkig maar voor de vader dan, die komt er lekker mee weg.
Renske schreef:
23-04-2025 22:34
Gelukkig maar voor de vader dan, die komt er lekker mee weg.
Dat ook ja.

Maar vind het ook wat te ver gaan allemaal zo. Er zou niet negatief over kinderen gepost worden hier en om een moeder aan te rekenen hoe een puberdochter haar haar zit, is ook nergens voor nodig. Volgens mij beslissen pubers dat vooral lekker zelf .
Oh die Johan. Hij was al goed in zelfoverschatting maar dit gaat weer een stapje verder.
Loesiepoesie2 schreef:
23-04-2025 20:54
Oh oh oh wat een ongelooflijk gezeik vind ik dit. Ze ziet er prima uit. Het is een puber. Láát dat meisje!
haha Johan als een tv dominee....

Verder zou een cursus Nederlands dan een eerste stap zijn, beetje leren communiceren en zo.
Janneke bij Expeditie Robinson… Het BN-er schap zien ze wel zitten geloof ik.
Nou ja, mag ze een maand zonder haar toppers doen.
Tjonge wat kunnen mensen liegen zonder met de ogen te knipperen. Want ze waren er weer aan toe om op tv te komen, want ze hadden immers zelf gekozen voor een jaar rust voor het gezin?
Ach ja, de Jelies zijn niet in hun eerste leugen gestikt. Op hun Facebookpagina schreven ze op 5 april vorig jaar dat ze nog heel graag mee wilden doen in het nieuwe seizoen van een Huis vol, want ze hadden nog zoveel te vertellen. Drie weken later op 25 april schreven ze, we doen niet meer mee, een moeilijke beslissing die we lang geleden al genomen hebben :pukey:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven