The handsmaid's tale
vrijdag 18 april 2025 om 12:43
Ik irriteer mij ook aan Serena

Maar toch steeds benieuwd hoe het nou af gaat lopen, dus toch blijven kijken….
woensdag 23 april 2025 om 22:03
Echt he!
Ik vind het een spannend seizoen, maar tegelijkertijd ook vrij traag. Heb dan ook geen hoge verwachtingen meer van de finale. Er komt kennelijk ook een aflevering van iets meer dan 30 minuten aan. Je verwacht juist tegen het einde dat de afleveringen iets langer zijn. Het zal vast spannend worden, maar ook een voorbereiding op de sequel van het boek het testament.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
donderdag 24 april 2025 om 08:44
donderdag 24 april 2025 om 12:39
Mooi

donderdag 24 april 2025 om 12:42
Moira had wel een punt dat het de grote June show is.SunShine35 schreef: ↑23-04-2025 23:42Is de volgende aflevering al de laatste dan?
Ik vond het wel raar dat ze in Jezebel gingen infiltreren en toen uitgebreid in een kamer gingen ouwehoeren over wie de meeste trauma’s had. Die dat ff op een ander moment.
We’re all mad here
donderdag 24 april 2025 om 15:59
In een van de afleveringen zag je dat Hannah haar eigen naam schreef onder een tekening. Dus zou zomaar kunnen dat ze wel herenigd worden.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-04-2025 22:53Ik zou Hannah zo graag nog eens zien. En een eventuele hereniging, maar ik kan me niet voorstellen dat Hannah nog terug wil naar June en haar man (verdikkeme, naam vergeten). Zij is al zo lang in Gillead.
donderdag 24 april 2025 om 19:29
Het laatste wat ik van Hannah zag was dat ze was opgegroeid tot een norse jonge vrouw. Ik denk wel dat als ze bevrijd wordt dat ze met June en/of Luke meegaat.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-04-2025 22:53Ik zou Hannah zo graag nog eens zien. En een eventuele hereniging, maar ik kan me niet voorstellen dat Hannah nog terug wil naar June en haar man (verdikkeme, naam vergeten). Zij is al zo lang in Gillead.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in