Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
donderdag 24 april 2025 om 14:05
Maar Sieneke heeft al eerder gelogen over een ‘vermeende’ affaire die nu niet meer vermeend is maar gewoon out in the open. Speelde blijkbaar al jaren. (Waarom weet ik dit als ik niet eens weet hoe Sieneke eruit ziet?himalaya schreef: ↑24-04-2025 13:48Huh?
‘ DE VERMEENDE AFFAIRES VAN SIENEKE
Zo zou Sieneke hebben aangepapt met zanger Frans Bauer. “Dat is verschrikkelijk geweest”, vertelt ze. “Niet alleen voor mij, maar ook voor Frans’ familie. Er werden twee gezinnen overhoop gehaald. En nee, natuurlijk is er nooit iets tussen ons gebeurd.”

donderdag 24 april 2025 om 14:11
Claire45 schreef: ↑24-04-2025 14:05Maar Sieneke heeft al eerder gelogen over een ‘vermeende’ affaire die nu niet meer vermeend is maar gewoon out in the open. Speelde blijkbaar al jaren. (Waarom weet ik dit als ik niet eens weet hoe Sieneke eruit ziet?) Daar is haar man boos over, en daarom haalt hij Frans er nu waarschijnlijk bii.
Tja, dan kun je alles wat iemand zegt of niet zegt in twijfel gaan trekken. En daar verdienen de roddelbladen/accounts dan weer flink aan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 24 april 2025 om 14:17
Een Fransje doen.Vivalafete25 schreef: ↑24-04-2025 13:10Vanaf nu is het gewoon geoorloofd om alle mannen over een kam te scheren. Waar we voorheen nog wel eens voor nuance gingen op bijvoorbeeld de relatiepijler zijn we er nu klaar mee.
Als iemand nu twijfelt of haar man vreemdgaat, is het gewoon "Ja. Want Frans."
donderdag 24 april 2025 om 16:59

Ik blijf in Frans geloven, maakt niet uit wat Sieneke zegt of niet zegt. Frans weet zelf ook wel welke grote verantwoordelijkheid er op zijn schouders rust als Enige Trouwe Man, zijn hele imago is erop gebaseerd, zijn volledige inkomen! Nee hoor, Frans kijkt echt wel beter uit.
donderdag 24 april 2025 om 18:58
Dat zeggen Ze allemaal hè?Claire45 schreef: ↑24-04-2025 16:59![]()
Ik blijf in Frans geloven, maakt niet uit wat Sieneke zegt of niet zegt. Frans weet zelf ook wel welke grote verantwoordelijkheid er op zijn schouders rust als Enige Trouwe Man, zijn hele imago is erop gebaseerd, zijn volledige inkomen! Nee hoor, Frans kijkt echt wel beter uit.
donderdag 24 april 2025 om 19:12
Je bedoelt eigenlijk dat Mariska hem waarschijnlijk ondersteboven ophangt aan de lokale kerktoren én hem vervolgens volledig financieel pluimt?Claire45 schreef: ↑24-04-2025 16:59![]()
Waarna zijn kinderen hem het huis uit trappen.
En ik geef zowel haar als die kinderen dan nog groot gelijk ook.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 24 april 2025 om 19:17
denk ik ook. Die durft niet eens.Claire45 schreef: ↑24-04-2025 16:59![]()
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
donderdag 24 april 2025 om 19:19
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in