Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1068 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Jeetje, 'verschrikkelijk' is toch niet zo erg?
Overigens vind ik Karin wel een leuk mens. Eileen vind ik nogal overgevoelig reageren.
Het is verschrikkelijk..!
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-04-2025 10:02
Ik vind Eileen dus heel vermoeiend met haar passief agressieve gedrag en dat zijïge... Benieuwd waar hij uiteindelijk voor kiest! (gaat sowieso doodlopen denk ik)

Jaa helemaal mee eens! Dit is ook het type waar ik in het echte leven totaal niet mee klik. Zo onzeker over je eigen kunnen en zijn dat je het passief-agressief en jaloers gaat afreageren op mensen die wel mee kunnen komen. Dat zijïge past dan wel weer bij zo'n conservatieve lul de behanger als John.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik trek types als Eileen in het echte leven ook niet, dat gezemel.
Maar goed ik ben dan ook meer een Karin :lol:

Waarom zien heel veel mensen Roy als een soort player en niet als eventuele partner van Deedry ?
Omdat hij goede looks heeft ?
Ik ben 40 jaar geleden getrouwd met een " Roy ".
Geloof mij er bestaan eerlijke, trouwe , oprechte mannen die ook nog eens een mooi koppie hebben.
Geef die jongen een kans..
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Roy lijkt mij juist een hele lieve gevoelige man, hij gaf ook aan zelf nare ervaringen te hebben gehad op liefdesgebied. Ook mannen die hun uiterlijk goed mee hebben zijn niet per definitie playboys.
Ik zie Roy ook beter voor me bij Deedry dan Sjoerd.

Net als dat Kylie ook haar uiterlijk goed mee heeft, maar wel echt Julius leuk leuk vind.
Ik*ben*ik schreef:
25-04-2025 19:01
Ik trek types als Eileen in het echte leven ook niet, dat gezemel.
Maar goed ik ben dan ook meer een Karin :lol:

Waarom zien heel veel mensen Roy als een soort player en niet als eventuele partner van Deedry ?
Omdat hij goede looks heeft ?
Ik ben 40 jaar geleden getrouwd met een " Roy ".
Geloof mij er bestaan eerlijke, trouwe , oprechte mannen die ook nog eens een mooi koppie hebben.
Geef die jongen een kans..
Als je een beetje verder leest dan je neus lang is, kun je zien dat diverse forummers hun beeld al bijgesteld hebben nu we meer van hem zien dan looks en een nonchalante houding. Beetje late oproep dus.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Ik hoop dat Deedry Roy kiest en John Karin.
Ik vind Sjoerd en Eileen gewoon minder leuk.
Nou sorry hoor..tjee !
flawed schreef:
25-04-2025 21:34
Ik hoop dat Deedry Roy kiest en John Karin.
Ik vind Sjoerd en Eileen gewoon minder leuk.
Ik hoop precies hetzelfde :thumbsup:
Ik denk wel dat dit een van de minst succesvolle seizoenen van BzV is, denk niet dat iemand er een relatie aan gaat overhouden op de langere termijn
Ergens denk ik dat Boer zoekt vrouw zijn langste tijd wel gehad heeft. Ik kan John, Eileen en Karin niet echt top vinden, maar daar is tenminste iets om over na te praten en je aan te ergeren. Van sommige anderen weet ik nog steeds niet wie ze zijn omdat er niets gebeurd wat bijblijft. Dit is eigenlijk een saai seizoen. De concurrentie in het genre zijn toch net wat uitsgesprokener, moderner en afwisselender.
Ik zag een voorstukje van Simone en Roel en echt dieper gesprek met emoties en een dikke knuffel, dus nog niks verloren denk ik daar!
Of ze uiteindelijk echt matchen geen idee, maar er komt wel diepgang.

Van mij hoeft er niet zozeer ‘drama’ te zijn, gewoon leuke uitkomsten voor de boeren maakt het geslaagd. Dan gaat het wat kabbelend, maar prima.
Waar zag je dat Winterkoud?
Pimpelmeesje87 schreef:
25-04-2025 22:54
Waar zag je dat Winterkoud?
Ja op Facebook of Instagram, 1 van die 2! Maar misschien staat het ook wel op de site van BZV zelf?
Winterkoud schreef:
25-04-2025 22:48
Van mij hoeft er niet zozeer ‘drama’ te zijn, gewoon leuke uitkomsten voor de boeren maakt het geslaagd. Dan gaat het wat kabbelend, maar prima.
Eens hoor, er is al genoeg ‘snelle’ tv. Juist goed als het hier wat langzaam gaat en als ik in slaap val, word ik wel weer wakker als er iets gebeurt :P
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ah, hier: https://www.facebook.com/watch/?v=1077970127497719
Ik vind het ook niet saai.
Ik hoef niet zonodig iets spraakmakends of afwisselend te hebben.
Ik vind deze “slow tv” zoals het nu genoemd wordt heerlijk.

Maar ik ben dan ook waarschijnlijk ouderwets (en oud).
Ik zit niet te wachten op veel drama enzo.

Ik ben laatst begonnen aan mafs Australia. Ben na 2 afleveringen gestopt. Niet mijn ding (meer).
Oh, leuk, ze lijken zich allebei wat meer open te kunnen stellen.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven