Napraattopic 2025.4, met geklets.
zaterdag 12 april 2025 om 00:31
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.4 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 25 april 2025 om 23:05
DankjeExplorista schreef: ↑25-04-2025 22:13GT, ik had je een half uur geleden PB gestuurd, maar die berichten komen geloof ik soms niet zichtbaar in de Inbox.
![]()
Voor iedereen een groene tuin
vrijdag 25 april 2025 om 23:24
Bijzondere gewaarwording! En gefeliciteerd daarmee!Lady*Voldemort schreef: ↑25-04-2025 22:32Ik had vandaag zoiets geks. Ik ben jaren bezig geweest één schuld af te betalen, middels een loonbeslag. Eén schuld maar, maar het was wel een hele dikke. En vandaag bleek ie dus ineens afbetaald. Ik moet er wel een beetje aan wennen hoor, ik hield het niet meer zo bij want dat beslag hoorde er nou eenmaal bij. En nu ben ik ineens beslagloos![]()
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
zaterdag 26 april 2025 om 05:15
Wat een fijne ontdekking.Lady*Voldemort schreef: ↑25-04-2025 22:32Ik had vandaag zoiets geks. Ik ben jaren bezig geweest één schuld af te betalen, middels een loonbeslag. Eén schuld maar, maar het was wel een hele dikke. En vandaag bleek ie dus ineens afbetaald. Ik moet er wel een beetje aan wennen hoor, ik hield het niet meer zo bij want dat beslag hoorde er nou eenmaal bij. En nu ben ik ineens beslagloos![]()
Kun je eindelijk eens lekker ver weg op vakantie.

Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 26 april 2025 om 07:10
Waarom geen topic ? Misschien fijn je hart te luchten en steun te krijgen .GroenTuintje schreef: ↑25-04-2025 21:10Ik heb geen zin om een topic aan te maken, maar ik zit weer in een huwelijkscrisis. Wil iemand mij pm’en ofzo? Ik voel mij zo klote
zaterdag 26 april 2025 om 07:45
Hij is weer als een blad aan de boom gedraaid.. wil toch verder en is ineens ook weer intiem en knuffelig..Yildizlar2 schreef: ↑26-04-2025 07:10Waarom geen topic ? Misschien fijn je hart te luchten en steun te krijgen .
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 26 april 2025 om 09:36
Tijd om je eigen keuzes te maken.GroenTuintje schreef: ↑26-04-2025 07:45Hij is weer als een blad aan de boom gedraaid.. wil toch verder en is ineens ook weer intiem en knuffelig..
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
zaterdag 26 april 2025 om 09:43
En is dat ook wat jij wil?GroenTuintje schreef: ↑26-04-2025 07:45Hij is weer als een blad aan de boom gedraaid.. wil toch verder en is ineens ook weer intiem en knuffelig..
Het draait niet alleen om wat hij wil toch?
zaterdag 26 april 2025 om 09:43
Lijkt me heel vermoeiend allemaal. Misschien kun je beter je eigen plan gaan trekken, want dit schiet toch ook niet op.GroenTuintje schreef: ↑26-04-2025 07:45Hij is weer als een blad aan de boom gedraaid.. wil toch verder en is ineens ook weer intiem en knuffelig..
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
zaterdag 26 april 2025 om 10:36
Lady*Voldemort schreef: ↑26-04-2025 09:43Lijkt me heel vermoeiend allemaal. Misschien kun je beter je eigen plan gaan trekken, want dit schiet toch ook niet op.
Laat dat misschien maar weg.
Ik heb koffie en een oranje roomsoes.
TAFKAPML
zaterdag 26 april 2025 om 12:29
zaterdag 26 april 2025 om 12:36
En het mag natuurlijk niet benoemd worden, maar ik vind het knap hoeveel ze afgevallen is en het staat haar goed.OlleGrieze schreef: ↑26-04-2025 12:34Jammer dat het zo 'trekt' bij haar middel maar de kleur en dat boven de knie staat haar inderdaad goed.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in