Kado voor ouders die 60 jaar getrouwd zijn
zaterdag 26 april 2025 om 12:07
Mijn ouders zijn binnenkort 60 jaar getrouwd. Mijn vader is 90, moeder is 85. Ze geven een etentje voor alleen kinderen en kleinkinderen (totaal 20 personen)
Hoewel ze nog echt zelfstandig zijn, kampen ze wel met ouderdomsverschijnselen. Mijn vader hoort slecht en mijn moeder kan vermoeid zijn en kan niet echt veel wandelen. Ze hebben zelf een uitgebreid sociaal leven, maar zien het niet zitten om een groot feest te geven.
Nu zijn we op zoek naar een cadeau, maar eigenlijk hebben ze geen wensen. Ze hebben eigenlijk alles wat ze willen, en als wij iets voor ze zouden kopen voor in huis, dan is van tevoren al bekend dat het het net niet is en dat we weer terug moeten gaan naar de winkel. M’n moeder is nogal kritisch.
Een uitje met de familie organiseren valt af als cadeau. Ze hebben zelf een fotograaf uitgenodigd, een mooie foto herinnering is dus ook geen optie.
Heeft iemand hier een leuke cadeautip?
Hoewel ze nog echt zelfstandig zijn, kampen ze wel met ouderdomsverschijnselen. Mijn vader hoort slecht en mijn moeder kan vermoeid zijn en kan niet echt veel wandelen. Ze hebben zelf een uitgebreid sociaal leven, maar zien het niet zitten om een groot feest te geven.
Nu zijn we op zoek naar een cadeau, maar eigenlijk hebben ze geen wensen. Ze hebben eigenlijk alles wat ze willen, en als wij iets voor ze zouden kopen voor in huis, dan is van tevoren al bekend dat het het net niet is en dat we weer terug moeten gaan naar de winkel. M’n moeder is nogal kritisch.
Een uitje met de familie organiseren valt af als cadeau. Ze hebben zelf een fotograaf uitgenodigd, een mooie foto herinnering is dus ook geen optie.
Heeft iemand hier een leuke cadeautip?
zaterdag 26 april 2025 om 12:49
Ja dit. Met herinneringen er bij.Draaideurforummer schreef: ↑26-04-2025 12:23Zelf een fotoboek maken met foto's van alle klein- en eventueel achterkleinkinderen met van allemaal een persoonlijke wens erbij?
Heal the world, make it a better place.
zaterdag 26 april 2025 om 12:52
Ja, dit idee heb ik ook geopperd.Draaideurforummer schreef: ↑26-04-2025 12:23Zelf een fotoboek maken met foto's van alle klein- en eventueel achterkleinkinderen met van allemaal een persoonlijke wens erbij?
Wacht nog even wat mijn broers hiervan vinden
zaterdag 26 april 2025 om 13:05
Dank je wel voor het meedenken.
Hoewel ik vaak naar theater en museum ga, blijkt het niet in de genen te zitten.
Theater heb ik mijn mams voor de laatste keer 10 jaar geleden meegenomen. Erg leuk, maar uiteindelijk vond ze de zit te lang duren.
Ook een keer voor de verjaardag van paps naar het militair museum geweest. Was erg leuk, maar dat was omdat het voor hem herkenbaar was. Een ander museum zal niet echt gewaardeerd worden. Soldaat van oranje hebben we al een keer gegeven. Mss de musical 40-45, ik ga het voorleggen.
Restaurantbon, met z’n 2-en uit eten gaan vinden ze niet zo leuk. Wel meerdere keren als kado alleen met de kinderen wezen eten. Dan is het voor mijn slechthorende paps beter te volgen.
Bloemen, we hebben al eens een bloemenabonnement gegeven. Leuk, maar niet voor een 2de keer.
Bos bloemen geven we uiteraard wel. Fijne bonbons daarbij is ook altijd goed.
Schoonheidsbehandeling voor mams is wel een idee, pedicure voor paps, dat wordt een uitdaging (ik heb beeld), maar of dit wat is om voor het huwelijk te geven.
Ik ga bij mij broers de musical voorstellen (mss in combi dat kinderen mee gaan)
zaterdag 26 april 2025 om 13:06
Ah ja, dat is ook leuk
zaterdag 26 april 2025 om 13:30
Oh nee, dan wil iedereen de speech houden en komen er spanningen. Voor je het weet zit je in een aflevering van het Familie Diner.
zaterdag 26 april 2025 om 13:43
zaterdag 26 april 2025 om 14:01
Even een waarschuwing als ze idd niet van lange zitten houden: dat is 2 uur zónder pauze.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
zaterdag 26 april 2025 om 14:15
Zit wat in, er zijn niet zo veel struggles in de familie, maar een beetje olie op het vuur en het is mis.
Denk vooral dat ik scherp wil zijn in de speech, maar dat dit niet goed valt bij mijn mams.
zaterdag 26 april 2025 om 14:17
zaterdag 26 april 2025 om 14:17
zaterdag 26 april 2025 om 14:18
zaterdag 26 april 2025 om 14:47
Millameisje schreef: ↑26-04-2025 12:52Ja, dit idee heb ik ook geopperd.
Wacht nog even wat mijn broers hiervan vinden
En als ze het niks vinden, vragen wat zíj dan bedacht hebben. Of wachten tot ze met iets komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in